Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2016/139(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адирхаєв С. Г., Адирхаєва Л. В., Голець О. В. Програмно-нормативні основи адаптивного фізичного виховання студентів з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 3-7.
  4. Багінська О. В. Моделювання біодинамічної та координаційної структури руху в процесі інтегральної оцінки розвитку рухової функції школярів 6-15 років. - C. 8-12.
  5. Бегун П. И., Крестинина А. А., Козерук Ю. В. Анализ биомеханических исследований травм головного мозга. - C. 13-16.
  6. Белых С. И. Выбор пути модернизации физического воспитания студентов в высшей школе Украины. - C. 17-21.
  7. Березовський В. А. Навчання спортивному орієнтуванню на уроках фізичної культури в 10-11 класах. - C. 22-24.
  8. Бикова О. О. Акробатичні вправи та вправи із застосуванням швидкісної (координаційної) драбини як засіб покращення координаційної підготовленості гандболістів. - C. 25-29.
  9. Бондаренко І. Г., Бойченко О. В., Бондаренко О. В. Особливості фізичного виховання школярів з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 30-33.
  10. Босенко А. І. Вікові і статеві особливості формування та реакції на фізичні навантаження системи керування рухами у школярів 7-16 років. - C. 34-39.
  11. Герасимчук А. Ю., Галаманжук Л. Л., Єдинак Г. А. Ефективність експериментальних організації і змісту рухливих хвилинок, перерв у поліпшенні деяких показників фізичного стану 6-річних дітей протягом першого навчального семестру в школі. - C. 40-44.
  12. Гузар В. М., Савченко-Марущак М. С., Шалар О. Г. Вплив фізичної підготовленості на властивості особистості юних каратистів. - C. 45-48.
  13. Дейнеко С. М., Кирієнко Д. М., Могильний Ф. В. Оцінка показників фізичного розвитку учнів загальної середньої школи методом центильних величин. - C. 49-52.
  14. Екимов В. Ю., Пономаренко В. К., Волков Ю. О. Биомеханика функционального плоскостопия. - C. 53-59.
  15. Erdmann W. S. Biomechanist as an adisor to runners. - C. 60-65.
  16. Єрмаков С. С., Носко М. О., Маслов В. М., Гришко Л. Г. Застосування тренажерів при технічній та фізичній підготовці волейболістів. - C. 66-69.
  17. Жданович А. А., Яцук Д. И., Позюбанов Э. П. Временные характеристики шага высококвалифицированных спортсменок на различных участках бега на средние и длинные дистанции. - C. 70-73.
  18. Жула В. П., Маслов В. М., Вертель О. В. Розвиток рухових умінь студентів при виконанні блокування в процесі занять волейболом. - C. 74-77.
  19. Жула Л. В., Рябченко В. Г., Рябченко Р. В., Жула Г. В. Біомеханічний контроль рівня сформованості рухової навички техніки виконання подачі у волейболі студенток факультету фізичного виховання. - C. 78-81.
  20. Іващенко О. В., Худолій О. М., Мірошниченко Д. Т. Структурна модель формування рухової функції у дівчаток молодших класів. - C. 82-86.
  21. Караулова С. І., Богдановська Н. В. Динаміка показників функціональної підготовленості спортсменок високої кваліфікації у бігу на короткі дистанції у олімпійському макроциклі. - C. 87-90.
  22. Ковальчук В. Я. Аналіз програмно-нормативного забезпечення фізичного виховання студентської молоді Польщі. - C. 91-93.
  23. Колумбет О. М., Черновський С. М. Вплив методики стимульованого розвитку стрибучості на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 94-99.
  24. Корягін В. М., Блавт О. З., Цьовх Л. П. Технологічні засади формування рухової компетенції у студентів спеціальних медичних груп у процесі фізичного виховання ВНЗ. - C. 100-103.
  25. Кошман М. Г., Кветинский С. С. Организационно-методические основы физического воспитания детей старшего дошкольного возраста. - C. 104-106.
  26. Кривенцова І. В., Клименченко В. Г., Донець І. О. Вдосконалення методики функціональної фізичної підготовки студентів на заняттях в секції фехтування. - C. 107-109.
  27. Кузнєцова О. Т. Особливості структури фізичної підготовленості та психофізіологічного стану студентів. - C. 110-115.
  28. Леутко В. К. Воспитание физических качеств учащихся на уроках физической культуры путём рационального использования средств и методов системы кроссфит. - C. 116-119.
  29. Лутовинов Ю. А. Соотношение средств ОФП и СФП в мезоциклах различного типа подготовительного периода годичного макроцикла юных тяжелоатлетов. - C. 120-122.
  30. Луценко Р. В. Дослідження фізичної підготовленості студентів ВНЗ під час занять з фізичного виховання засобами міні-футболу. - C. 123-126.
  31. Ляпін В. П., Андреєва В. В., Хатіпов М. О., Мамаєва О. В. Комплексне вивчення стану аденілової системи еритроцитів і системи циклічних нуклеотидів у борців. - C. 127-131.
  32. Мозолев О. М. Аналіз факторів та динаміки розвитку освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі. - C. 132-136.
  33. Мочернюк В. Б. Соматометричні моделі висококваліфікованих важкоатлетів-олімпійців. - C. 137-140.
  34. Осіпов В. М. Проблеми оцінки рівня фізичної підготовленості студентів у процесі їх фізичного виховання. - C. 141-144.
  35. Подригало Л. В., Володченко О. А. Порівняльний аналіз біомеханічних аспектів кік-боксу та інших одноборств. - C. 145-149.
  36. Позюбанов Э. П., Миневич М. А., Макась М. М., Хмельницкая Л. Ш. Исследование пространственно-временных характеристик в беговых заданиях максимальной мощности. - C. 150-152.
  37. Политько Е. В. Сравнительный анализ структуры соревновательной деятельности пловцов различной квалификации, выступающих на дистанции 200 метров баттерфляй. - C. 153-156.
  38. Приймак С. Г. Особливості тілобудови студентів, що спеціалізуються у волейболі в залежності від ігрового амплуа. - C. 157-162.
  39. Редько Т. М. Модель використання wellness коучингу в процесі фізичного виховання студентів педагогічного вищого навчального закладу. - C. 163-167.
  40. Саламаха О. Є. Необхідність використання сучасних методів самоконтролю на заняттях з фізичного виховання та у спортивному тренуванні. - C. 168-171.
  41. Самокиш І. І. Обґрунтування методики оцінювання функціональних можливостей студентів вищих навчальних закладів. - C. 172-175.
  42. Твердохліб О. Ф. Методи дослідження біомеханічних характеристик культових психосоматичних вправ трипільської культури. - C. 176-179.
  43. Тимошенко О. В., Грибан Г. П., Краснов В. П. Аналіз причин низького рівня фізичного стану студентів спеціальної медичної групи. - C. 180-182.
  44. Ткаченко П. П. Модернізація системи фізичного виховання студентів на основі особистісно орієнтованого вибору рухової активності. - C. 183-186.
  45. Трояновська М. М., Лазаренко М. Г. Біомеханічні показники координаційних якостей дівчат 13-14 років під час занять біатлоном у позашкільних навчальних закладах. - C. 187-190.
  46. Фариборз Мохаммадипур, Сасан Надери Механическая модель организации финального разгона в метании копья. - C. 191-195.
  47. Христова Т. Є. Розвиток рухових навичок дітей з порушеннями опорно-рухового апарату методами корегуючих вправ. - C. 196-199.
  48. Худолій О. М., Іващенко О. В., Капкан О. О. Особливості фізичного розвитку школярів 14-15 років. - C. 200-204.
  49. Чекмарьова Н. Г., Хаджинов В. А. Критерії розвитку здібності до просторової диференціації дітей віком 7-14 років для вдосконалення системи спортивного відбору. - C. 205-210.
  50. Архипов О. А. Біомеханічний аналіз статокінезіограм для оцінки факторів стійкості у студентів до і після рухових навантажень. - C. 211-221.
  51. Виноградський Б. А., АЛЬ-УБАЇДІ Алі Абдулкарім Джасім Ефективність використання засобів локального охолодження організму школярів Іраку. - C. 222-227.
  52. Гамалий В. В., Шевчук Е. Н. Технико-тактическая подготовка фехтовальщиков на различных этапах многолетнего спортивного совершенствования. - C. 228-234.
  53. Гаркуша С. В. Біомеханічний контроль техніки рухових дій студентів-важкоатлетів методом тензодинамометрії. - C. 235-240.
  54. Еганов А. В., Романова Л. А., Быков В.С., Никифорова С. А., Кокин В. Ю. Технология конструирования компьютерной программы коррекции фигуры студенток в процессе занятий фитнесом. - C. 241-243.
  55. Загревский В. И., Иванчиков Н. В. Компьютерная реализация оценки соревновательных параметров поединка борцов. - C. 244-248.
  56. Иванчиков Н. В, Загревский В. И. Математическая модель технико-тактических действий борцов. - C. 249-252.
  57. Пронтенко К. В., Безпалий С. М., Пронтенко В. В., Штома В. Д. Попередження спортивного травматизму за допомогою ізометричних вправ. - C. 253-256.
  58. Рубіс К. М., Толочний В. М., Сорокопуд В. Б., Лисюк С. М. Використання сучасних засобів для контролю техніки та запобігання травматизму у спортивній боротьбі. - C. 257-260.
  59. Семенюк М. В., Быков Д. Ю. Использование компьютерного педографа-платформы hr mat в оценке качества отталкивания в движениях конькобежца. - C. 261-265.
  60. Середа Н. В. Маркетингові комунікації у формуванні позитивного іміджу фізкультурно-спортивної організації з неолімпійських видів спорту. - C. 266-269.
  61. Сотский Н. Б. Об особенностях создания силовых полей как основы конструирования современных тренажеров. - C. 270-274.
  62. Ананченко К. В., Єрмаков С. С., Бойченко Н. В. Загальний курс "Бойові мистецтва" у ВНЗ при підготовці фахівців з фізичної культури і спорту. - C. 275-279.
  63. Афтимичук О. Е. Характеристики ритма профессионально-педагогической деятельности. - C. 280-286.
  64. Бабенко В. Г. Управлінська культура як психолого-педагогічна складова системи фізичної підготовки працівників національної поліції України. - C. 287-290.
  65. Багорка А. М. Педагогічний аналіз наступності професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі "коледж-університет". - C. 291-295.
  66. Воєділова О. М., Корнєва А. О., Козир А. С. Готовність вчителів фізичної культури до використання національних рухливих ігор як засобу етнопедагогіки. - C. 296-299.
  67. Гаркуша С. В., Гаркуша В. В., Короп М. Ю., Гришко Л. Г. Сучасні проблеми галузі фізичного виховання в аспекті здоров’язбереження учнів та студентів. - C. 300-306.
  68. Дерека Т. Г. Акме-мотиваційна компонента акмеологічної компетентності фахівців фізичного виховання: динаміка формування в процесі неперервної професійної підготовки. - C. 307-311.
  69. Долинний Ю. О. Готовність майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 312-316.
  70. Жaра Г. І. Білінгвальний курс "Технології індивідуального здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителя" у системі підготовки магістрів педагогічного університету. - C. 317-321.
  71. Зайцев В. О., Бабич В. І. Методика формування професійної готовності майбутніх фахівців "Здоров’я людини" в ракурсі виховання всебічно здорового підростаючого покоління. - C. 322-325.
  72. Кладікова І. І., Жиденко А. О., Кузьомко Л. М. Трансфер природничих знань для формування здоров’язбережувальної професійної компетентності вчителя фізкультури та основ здоров’я. - C. 326-329.
  73. Конох А. П., Притула О. Л. Професійна підготовка тренерів-викладачів з українського рукопашу "Спас" в вищому навчальному закладі. - C. 330-333.
  74. Короленко К. В., Смірнова Н. І., Корнієнко Д. С. Професійне становлення майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту в процесі навчання у ВНЗ. - C. 334-336.
  75. Кравчук Т. М., Санжарова Н. М., Голенкова Ю. В., Рядинська І. А. Аналіз змісту підготовки майбутніх тренерів з художньої гімнастики. - C. 337-340.
  76. Крижанівська О. Ф. Історична спадщина легкої атлетики в розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів інституцій фізичного виховання і спорту. - C. 341-344.
  77. Мунтян В. С., Попрошаев А. В. Влияние теоретической подготовки и дистанционного обучения на повышение качества учебно-тренировочного процесса. - C. 345-348.
  78. Огієнко М. М., Лисенко Л. Л. Наступність в педагогічній практиці й безперервність пошуку професійних компетентностей як основа зростання майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 349-353.
  79. Проніков О. К., Терентьєва Н. О. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в умовах глобалізації. - C. 354-358.
  80. Синіговець В. І., Петрикей О. О. Діагностика формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до валеологічної діяльності в школі. - C. 359-363.
  81. Хлус Н. О. Покращення рівня соматичного здоров’я та морфофункціонального стану майбутніх вихователів засобами фітбол-аеробіки. - C. 364-368.
  82. Ячнюк І. О., Ячнюк Ю. Б., Ячнюк М. Ю. Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання до професійної діяльності. - C. 369-371.
2016
Вип. 139(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського