Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2014/118(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
Сучасні проблеми здоров’я та здорового способу життя у фізкультурній освіті
- Арефьєв В. Г. Здоров'я підлітків і рухова активність. - C. 6-10.
- Бабюк С. М. Превентивне фізичне виховання дітей дошкільного віку. - C. 11-13.
- Бала Т. М., Масляк І. П. Динаміка показників рівня розвитку бистроти під впливом вправ чирлідингу. - C. 14-17.
- Барыбина Л. Н., Боровская О. Ю., Коломиец Н. А. Применение авторской методики индивидуализации физического воспитания в высших учебных заведениях. - C. 18-23.
- Без'язичний Б. І. Комплексний педагогічний контроль за фізичним вихованням студентів ВНЗ. - C. 24-28.
- Бойко О. О. Історичні аспекти здоров’язбережувальних технологій. - C. 29-32.
- Бойченко А. В. Заняття з футболу учнів середніх класів на основі інноваційних технологій. - C. 33-35.
- Бондаренко І. Г., Мінц М. О., Бондаренко О. В. Використання тренажеру "CONCEPT 2" у фізичному вихованні студентів. - C. 36-38.
- Бурлака І. В. Про важливість деяких аспектів фізичного виховання студентів для їх майбутньої адаптації до умов роботи в конкурентному середовищі. - C. 39-41.
- Бурлака І. В., Лукачина А. В. Використання прийомів кардіо-тенісу в тренувальних заняттях студентів-тенісистів у ВНЗ неспортивного профілю. - C. 42-45.
- Воєділова О. М. Вплив занять художньою гімнастикою на формування статодинамічної стійкості та постави як критеріїв здоров’я дівчаток молодшого шкільного віку. - C. 46-49.
- Волошiна Л. М. Оценка результативности педагогического обеспечения двигательной активности младших дошкольников. - C. 50-52.
- Гаврилова Н. М. Здоровье студенческой молодёжи и пути его формирования в ВУЗе. - C. 53-56.
- Галаманжук Л. Л. Сравнительный анализ развития в дошкольный период когнитивных функций девочек и мальчиков с разной направленностью мануальной двигательной асимметрии. - C. 57-61.
- Гаркуша В. В., Арищенко В. М. Сформованість навичок здоров’язбереження у сучасної студентської молоді. - C. 62-65.
- Гацко О. В., Євдокимова Л. Г., Соляник Т. В., Гнутова Н. П. Вплив самостійних занять оздоровчим бігом на рівень здоров'я учнів старших класів. - C. 66-69.
- Герасимчук А. Ю. Динаміка показників фізичного стану дітей у перший рік навчання в ЗНЗ. - C. 70-75.
- Головченко О. І., Востоцька І. Ф., Осіпова І. Л., Головченко Т. І. Оцінка фізичного стану студентів при різних рівнях рухової активності. - C. 76-78.
- Гончаренко М. С. Перспективы развития валеологии в направлении индустрии здоровья WELLNESS-INDUSTRY. - C. 79-84.
- Гончаренко М. С., Дяченко В. В, Мельникова А. В., Дождёва Е. С. Применение спектрально-динамического метода для мониторинга и коррекции здоровья в сфере образования. - C. 85-87.
- Гончаренко М. С., Камнєва Т. П., Корженко І. О., Миргород І. М. Розробка методів моніторингу, валеологічного супроводу та корекції стану здоров’я людини. - C. 88-90.
- Горобей М. П. Головні причини недостатньої рухової активності студентів. - C. 91-93.
- Горобей М. П., Чалий О. С., Добронизьський Є. О. Загартовування як важливий фактор здоров'я студентів. - C. 94-96.
- Грибан Г. П. Формування здорового способу життя у студентів у навчальному процесі з фізичного виховання. - C. 97-101.
- Дмитриев С. В. Эстетотерапия, артпластика, методы здоровьетворчества и межличностного взаимодействия в сфере адаптивной физической культуры. - C. 102-104.
- Ермаков С. С., Цеслицка М., Станкевич Б., Мушкета Р. Спортивные игры, их роль и место в оздоровительном пространстве ВУЗа. - C. 105-108.
- Єдинак Г. А. Деякі теоретико-методичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної фізичної активності оздоровчої спрямованості. - C. 109-113.
- Жук А. А., Бондарь Е. М. Влияние занятий фитнесом на уровень физической подготовленности детей младшего школьного возраста. - C. 114-117.
- Завидівська Н. Н. Науково-теоретичні і практичні засади модернізації змісту фізичного виховання як фундаментальної основи здоров’язбережувального навчання студентів. - C. 117-121.
- Зенін О. К., Крюков Е. Л., Потапов В. В. Використовування в фізичній реабілітації ідеомоторних вправ при гіпертонічній хворобі II ступеня. - C. 122-125.
- Зенін О. К., Потапов В. В., Жданов Є. В. Фізична реабілітація при хронічному обструктивному бронхіті. - C. 126-129.
- Ільницька Г. С., Кривенцова І. В., Антонов О. В., Рєпко О. О. Аналіз формування мотивації до занять фізичним вихованням у позааудиторній роботі студентів вищих навчальних закладів. - C. 130-134.
- Кириченко О. В., Терьохіна О. Л., Горобей Н. В., Гавриленко В. В. Йога як система оздоровлення та фізичного зростання студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. - C. 135-137.
- Кладікова І. І., Жиденко А. О. Навчально-виховній процес та здоров’я. - C. 138-140.
- Кравчук Т. М., Санжарова Н. М., Голенкова Ю. В., Рядинська І. А. Особливості функціонального стану студенток у процесі занять оздоровчою аеробікою. - C. 141-144.
- Колокольцев М. М. Улучшение физического здоровья воспитанников музыкальной школы-интерната путем использования профессионально значимых физических упражнений. - C. 145-150.
- Котелевський В. І., Міхеєнко О. І. Реабілітаційний та валеологічний супровід студентської молоді з патологією хребта. - C. 151-154.
- Кривенко А. П. До проблеми зниження надлишкової маси тіла у людей працездатного віку. - C. 155-157.
- Кузьменко І. О. Факторна структура функціонального стану сенсорних систем школярів 8-9-х класів. - C. 158-161.
- Кулик Н. А. Вікова динаміка фізичного розвитку і фізичної підготовленості дітей старшого дошкільного віку. - C. 162-164.
- Куртова Г. Ю., Галаган Ю. О., Бесплахотна О. С., Дікалова О. О. Стан здоров’я дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 165-168.
- Латенко С. Б., Пеценко Н. І. Вплив інформаційної складової на ефективність занять оздоровчими тренуваннями жінок зрілого віку. - C. 169-173.
- Лукачина А. В. Стислий огляд методик визначення мотивації до занять фізичною культурою та спортом у студентської молоді. - C. 174-176.
- Луценко Л. С., Бодренкова И. А. Физическое воспитание студентов ВУЗов на основе выбора спортивной специализации. - C. 177-181.
- Михалюк Є. Л., Малахова С. М. Переваги проби мартіне-кушелевського для оцінки функціонального стану школярів та студентів. - C. 182-184.
- Мороз Ю. М. Історичні особливості розвитку і становлення педагогічної думки в оздоровчому напряму. - C. 185-188.
- Москаленко Н. В., Єлісєєва Д. С. Аналіз рівня соматичного здоров’я дітей старшого шкільного віку. - C. 189-192.
- Носко Н. А., Адырхаев С. Г. Теоретико-методические основы физического воспитания студентов с ограниченными возможностями здоровья. - C. 193-198.
- Носко М. О., Дейкун М. П., Архипов О. А., Маслов В. М., Гришко Л. Г. Розвиток та удосконалення рухової функції у процесі навчання. - C. 199-204.
- Носко М. О., Носко Ю. М. Особливості фізичного розвитку школярів початкової школи. - C. 205-211.
- Оксьом П. М., Бережна Л. І., Азаренков В. М. Оцінка рівня фізичного здоров’я студенток 1-4 курсів вищого педагогічного навчального закладу. - C. 212-214.
- Омельяненко І. О., Маляр Н. С. Організаційно-методичні основи превентивного фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 215-218.
- Оніщук Л. М. Спортивний туризм як засіб національно-патріотичного виховання студентів. - C. 219-221.
- Павлова Ю. О. Оцінювання впливу рухової активності у прогнозуванні якості життя молоді. - C. 222-225.
- Паначев В. Д. Актуальные аспекты физической культуры. - C. 226-229.
- Панкратов Н. С. Общие представления о двигательной активности учащейся молодежи. - C. 230-234.
- Подригало Л. В., Ермаков С. С., Кривенцова И. В., Пашкевич С. А. Обоснование требований к нагрузочным тестам, применяемым в донозологической диагностике. - C. 235-238.
- Попадюха Ю. А. Пути восстановления биомеханики плечевого сустава после артроскопического лечения повреждений ротаторной манжеты плеча. - C. 239-245.
- Рядова Л. О. Особливості рівня розвитку координаційних здібностей дітей 11 – 15 років з вадами зору. - C. 246-250.
- Сеймук А. О., Хаджинов В. А., Чекмарьова Н. Г. Вивчення працездатності та стрес-факторів, які впливають на організм студентів. - C. 251-254.
- Сидоренко О. Р., Павленко І. О., Бережна Л. І. Формування здоров’язберігаючих цінніcних орієнтацій у студентів спеціальних медичних груп педагогічних ВНЗ. - C. 255-257.
- Супруненко М. В. Теніс серед студентської молоді. - C. 258-260.
- Тимченко А. М. Формування здоров’я в соціальному середовищі. - C. 261-265.
- Тимченко Г. М., Темченко В. О. Система моніторування здоров'я студентів з використанням хронобіологічного підходу. - C. 266-272.
- Тітаренко С. А, Заяць Д. О. Покращення психічного здоров’я дітей дошкільного віку засобом сміхотерапії. - C. 273-275.
- Ткаченко С. М. Проблема збереження здоров’я школярів на уроках футболу в школі. - C. 276-278.
- Третяк О. С. Вплив фізичної культури на життєдіяльність та здоровий спосіб життя викладачів вишу. - C. 279-282.
- Усманова Г. О., Шевцова А. Є. Дихальна гімнастика на уроках фізичної культури та її вплив на показники здоров’я дітей молодшого шкільного віку. - C. 283-286.
- Усова О. В., Романюк Ю. В., Копитіна Я. М. Вплив аквааеробіки на формування та збереження здоров’я студенток вищих навчальних закладів. - C. 287-289.
- Федорюк О. В., Попель С. Л. Система проектування комплексно-цільових програм з фізичної рекреації викладачів 50-65 років. - C. 290-293.
- Фоменко О. В., Фоменко В. Х. Здоров’язберегаючі технології в процесі фізичного виховання студенток. - C. 294-296.
- Франків Є. Мотиваційний аспект відвідування уроків фізичної культури учнями середнього шкільного віку. - C. 297-300.
- Черненко А. Є., Черненко К. Г., Губрієнко О. А., Слабишев Ю. О. Порівняльний аналіз навчального навантаження у різних дюсш з футболу. - C. 301-303.
- Черненко Е. Е. Особенности изменений показателей дыхательной системы девушек, занимающихся по системе пилатеса. - C. 304-307.
- Chodinow Władimir Rodzina jako czynnik formujący zainteresowanie zdrowym, sportowym trybem życia. - C. 308-310.
- Шадрина В. В., Кривенцова И. В. Функциональные возможности студентов с различным уровнем двигательной активностии. - C. 311-313.
- Шейко Л. В. Взаимосвязь и различия спортивного, рекреативного и оздоровительного плавания. - C. 314-317.
- Школа Е. Н. Реализация оздоровительной программы "аэробика" в уроках физической культуры детей младшего школьного возраста в общеобразовательных учебных заведениях. - C. 318-320.
- Шупило І. С. Розвиток координаційних якостей дівчат на заняттях з аеробіки в позашкільних навчальних закладах. - C. 321-323.
- Шурхал І. А., Маслов В. М., Гришко Л. Г., Короп М. Ю. Ціннісно-мотиваційна орієнтація студентів на здоров’язбереження. - C. 324-327.
- Ярмак О. М. Аналіз фізичної підготовленості юнаків 15-17 років в процесі фізичного виховання. - C. 328-331.
- Ясько Л. В. Динамика показателей психофизиологического состояния студентов специальной медицинской группы в процессе занятий физическим воспитанием. - C. 332-334.
| 2014 | | Вип. 118(3)
|
|
|
|