Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2014/118(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
Біомеханічні, педагогічні, медико-біологічні та психологічні аспекти фізичного виховання та спорту
- Бабенко В. Г. Управлінське спілкування як соціальна психолого-педагогічна необхідність системи фізичного виховання і спорту працівників органів внутрішніх справ України. - C. 5-8.
- Бабич Н. Л., Беседа Н. А., Піменов О. О. Емоційно-вольовий компонент підготовки спортсменів. - C. 9-12.
- Багінська О. В. Значення показника якості функції рівноваги в інтегральній оцінці рівню розвитку рухової функції школярів різних вікових груп у процесі їх навчання фізичної культури. - C. 13-15.
- Бєлих С. І. Теоретичні і методичні основи особистісно орієнтованої системи фізичного виховання студентів (підсумки теоретичних досліджень). - C. 16-22.
- Бобрик Ю. В. Биомеханика профилактики и физической терапии дорсалгий при занятиях физкультурой и спортом. - C. 23-27.
- Бойко Г. М. Самоорганізація спортсменів високої кваліфікації як суб’єктів діяльності в паралімпійському спорті. - C. 28-31.
- Бойко О. О., Франчук О. П., Донець І. О., Дейкун М. П. Оздоровчо–виховне значення організованої перерви у режимі навчального дня учнів початкових класів. - C. 32-34.
- Бойчук Р. І., Короп М. Ю. Підвищення ефективності процесу навчання учнів техніки спортивних ігор на уроках фізичної культури шляхом цілеспрямованого розвитку координаційних здібностей. - C. 35-39.
- Браташ С. В. Характеристика взаємодії гравітаційного поля землі з організмом людини. - C. 40-42.
- Бублик С. А. Стан термінової адаптації на висоті дозованого фізичного навантаження у студентів основних і спеціальних медичних груп. - C. 43-46.
- Василевський В. С., Дичко Д. В., Дичко В. В., Пилькевич Н. Б. Вивчення динаміки окремих показників функції вегетативної нервової і кардіореспіраторної систем у дітей молодшого шкільного віку з патологією зору. - C. 47-49.
- Вільчковська А. Е. Застосування музики на уроках фізичної культури (з досвіду польських загальноосвітніх шкіл). - C. 50-53.
- Вільчковський Е. С., Пасічник В. Р. Становлення і розвиток системи фізичного виховання школярів у Польщі в період ХVI – початку ХХ століття. - C. 54-58.
- Вовканич Л. С., Терлецький О. М. Регресійний аналіз вікових змін розумової працездатності шахістів. - C. 59-63.
- Волков В. Л. Формування комплексної оцінки успішності студентів з предмету "фізичне виховання" на різних етапах навчання у вищому навчальному закладі. - C. 64-69.
- Галай М. Д, Дьоміна Ж. Г., Кротов Г. В., Мішаровський Р. М. Залежність успішності засвоєння вправ із м’ячем учнів початкової школи від морфофункціонального та психофізіологічного розвитку їх організму. - C. 70-75.
- Гацоєва Л. С. Особливості психомоторного розвитку дітей з вадами слуху. - C. 76-79.
- Горбонос-Андронова О. Р. Психологічний, фізіологічний та антропометричний стан туристів-водників на етапі попередньої базової підготовки. - C. 80-83.
- Гордієнко Ю. В. Динаміка фізичної підготовленості студенток, які займаються різними видами вправ у процесі фізичного виховання. - C. 84-87.
- Грибан Г. П. Особливості фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів України. - C. 88-92.
- Гричик Д. В., Солонець Ю. Ю. Інноваційна спрямованість до навчання з плавання молодших школярів у системі шкільного фізичного виховання. - C. 93-95.
- Гуніна Л. М. Ефективність використання лікарських засобів на основі Ω3 поліненасичених жирних кислот у тренувальному процесі спортсменів. - C. 96-98.
- Гурова А. І. Визначення основних захворювань опорно-рухового апарату борців-дзюдоїстів та рекомендації щодо їх фізичної реабілітації. - C. 99-101.
- Дычко Е. А., Бобырев В. Е., Мельник И. Н., Пономарев В. А. Уровень адаптационного напряжения организма подростков в возрасте 11 – 14 лет со сколиозом. - C. 102-104.
- Євтушов Ф. М. Методичні засади використання індивідуальних біомеханічних показників курсантів в навчальному процесі з спеціальної фізичної підготовки на початковому етапі навчання. - C. 105-107.
- Еделев О. С., Шалар О. Г., Верхогляд Д. Вплив авторитету тренера на спортивну діяльність веслярів-академістів. - C. 108-111.
- Ермолаева Я. С. Определение уровня тревожности, как одного из критериев эффективности эмоциональной устойчивости в спортивных танцах. - C. 112-114.
- Єфременко А. М., Шестеров Л. Є. Вплив методики відновлення працездатності організму на стан нервово–м’язового апарату бігунів спринтерів. - C. 115-118.
- Żukowska H., Iermakov S., Szark-Ekardt M., Mrozkowiak M. Cechy postawy ciała w płaszczyźnie czołowej i poprzecznej chłopców z klas pierwszych ze środowiska wiejskiego. - C. 119-122.
- Загревский О. И., Загревский В. И. Структура и техника большого оборота назад из стойки на руках в стойку на руках на параллельных брусьях. - C. 123-128.
- Ибрагимов М. М. Спорт высших достижений в авангарде современной культуре. - C. 129-132.
- Иванова Г. П., Биленко А. Г., Князева Т. И., Пикалева Е. П. Биомеханические и педагогические аспекты повышения темпа игры в теннис. - C. 133-136.
- Карленко В. П. Теоретико-педагогічний аналіз формування рухових умінь і навичок старшокласників під час занять лижами. - C. 137-140.
- Карленко В. П. Теоретико-методичні засади формування рухових умінь і навичок школярів на заняттях з біатлону. - C. 141-144.
- Ковган П. И., Лепешев Д. И., Руденик В. В. Факторный анализ взаимосвязи двигательных установок и биомеханических параметров систем движений прыгунов в длину. - C. 145-150.
- Козина Ж. Л. Интеграция результатов научных исследований в области физического воспитания и спорта в смежные науки. - C. 151-155.
- Козлова Е. К. Соревновательная деятельность прыгунов в высоту высокой квалификации. - C. 156-164.
- Коробейніков Г. В., Коробейнікова Л. Г., Дудник О. К., Аксютін В. В. Вікові особливості стресостійкості у єдиноборців високої кваліфікації. - C. 165-169.
- Крупеня С. В., Панченко А. Н., Терещенко И. А. Кинематическая структура двигательных действий спортсменок высокой квалификации при выполнении упражнений на прыжковом столе в женском гимнастическом многоборье. - C. 170-174.
- Куцериб Т. М., Музика Ф. В., Вовканич Л. С., Гриньків М. Я., Маєвська С. М. Особливості пропорцій тіла та соматотипу представників карате версії WKF. - C. 175-179.
- Лазоренко С. А., Чхайло М. Б. Давньогрецькі спортивні свята. - C. 180-183.
- Левченко В. А. Роль тестостерону в забезпеченні дозованих фізичних навантажень у молодих людей з різним ступенем фізичної підготовки. - C. 184-187.
- Лейкин М. Г. К проблеме профилактики и реабилитации спорттравм (проблемы, обдумывавшиеся и Исааком Ньютоном, и Николаем Бернштейном). - C. 188-196.
- Лысенко Е. Н. Типы физиологической реактивности кардиореспираторной системы спортсменов различной специализации в условиях гипоксии нагрузки. - C. 197-201.
- Людовик Т. В. Проблемне поле професійно-прикладної фізичної підготовки студентів ВНЗ технічного профілю. - C. 202-206.
- Мазін В. М. Результати дослідної роботи з організації виховного процесу у групах легкої атлетики ДЮСШ. - C. 207-212.
- Максимова Ю. А. Ліквідація післятренувальних змін в опорно-руховому апараті акробатів, як основа попередження функціональних порушень хребта. - C. 213-217.
- Михалюк Є. Л. Вплив ідентичного тренувального процесу на функціональний стан висококваліфікованих спортсменів обох статей. - C. 218-221.
- Мунтян В. С., Пліско В. І. Фізичне виховання у контексті положень нового закону України "Про вищу освіту". - C. 222-226.
- Носко М. О., Архипов О. А. Біомеханічна характеристика рухових якостей людини (теоретичний аналіз). - C. 227-239.
- Носко М. О., Дейкун М. П., Ляпін В. П., Сероштан В. М., Носко Ю. М. Методики формування рухів у процесі навчання і тренування. - C. 240-243.
- Одеров А. М., Одерова О. В., Романчук С. В., Гульоватий В. І. Аналіз змісту методик перевірки та оцінки фізичної підготовленості військовослужбовців різних іноземних держав збройних сил. - C. 244-248.
- Олефіренко К. О. Педагогічна програма формування координаційних якостей учнів початкових класів засобами танцювальних вправ на уроках фізичної культури. - C. 249-251.
- Олійник Р. В., Чекмарьова Н. Г., Хаджинов В. А., Сеймук А. О. Вплив спадкових і середовищних факторів щодо прогностичної значимості особливостей розподілу жирового компоненту тіла в системі спортивного відбору. - C. 252-256.
- Орленко Н. А., Ракитіна Т. І., Харун О. С., Шип Л. О. Інтегративна фізична підготовка як основа професійної освіти майбутніх пілотів. - C. 257-260.
- Осадців Т. П., Музика Ф. В. Оцінка фізичної підготовленості дітей 7 – 9 років, які займаються спортивними танцями. - C. 261-265.
- Півненко Ю. В. Система формування фізичного здоров’я учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 266-269.
- Подригало Л. В., Ровная О. А., Мыльченко Н. И. Обоснование профессиональной характеристики спортивной деятельности с физиолого-гигиенических позиций (на примере стрельбы из лука). - C. 270-272.
- Позюбанов Э. П., Мехрикадзе В. В., Терлюкевич А. И., Макась М. М. Формирование двигательной структуры финального разгона в метании копья. - C. 273-276.
- Попичев М. И. Формирование стратегии личной безопасности и активной самообороны у студентов юридических специальностей. - C. 277-281.
- Попичєв М. І., Шаповалова О. А., Маслов В. М. Проблемні питання правового регулювання професійного спорту. - C. 282-285.
- Приходько В. В. Онтологические основания образования и воспитания как культурной деятельности в работах русских мыслителей конца ХVIII – первой половины XІX века (от взглядов Е. Р. Дашковой до работ К. Д. Ушинского). - C. 286-290.
- Приходько В. В. Онтологические основания образования и воспитания как культурной деятельности в работах русских мыслителей второй половины XІX – начала ХХ века (от творчества Н. Ф. Бунакова до разработок С. И. Гессена). - C. 291-295.
- Прудникова М. С. Исследование психологического состояния велотуристов 35-45 лет в процессе предпоходной подготовки к походу 4 кат. сложности. - C. 296-299.
- Радзієвський Р. М. Біомеханіка ситуативних рухів. - C. 300-303.
- Романчук С. В. Аналіз рухової активності студентів. - C. 304-307.
- Романюк О. В., Копитіна Я. М. Оцінка ефективності авторської програми фізичного виховання на показники педагогічного тестування студенток зі сколіозом іі-ііі ступенів у групах фізичної реабілітації із застосуванням калланетики. - C. 308-312.
- Руденко Р. Є. Деякі аспекти концепції фізичної реабілітації спортсменів з обмеженими фізичними можливостями. - C. 313-315.
- Самоненко С. Б., Толочний В. М., Дейкун М. П., Вертель О. В. Врахування окремих особливостей рухової пам’яті у диференційо-ваному навчанні рухових дій дівчат середнього шкільного віку. - C. 316-319.
- Самошкін В. В., Лядська О. Ю., Денісенко Н. М., Ряпасова Н. Ю. Корекція статури жінок першого зрілого віку з урахуванням застосування раціонального харчування в процесі оздоровчих занять фітбол-аеробікою та фітбол-гімнастикою. - C. 320-322.
- Самсонова А. В., Барникова И. Э., Крестинина А. А. Неинвазивные методы оценки композиции мышечных волокон. - C. 323-326.
- Северянин В. С., Артемьев В. П., Козлова Н. И. Ускоренная экономичная ходьба как следсвие её эволюции. - C. 327-332.
- Соловей Д. О. Історичні аспекти становлення та розвитку основних форм організації фізичного виховання в Київській Русі. - C. 333-337.
- Спесивих О. О., Соронович І. М. Особливості статодинамічної стійкості спортсменів, які займаються спортивними танцями. - C. 338-340.
- Тайболіна Л. О., Талатинник О. А. Зміни топографії електричної активності серцевого м’язу у фрістайлістів в олімпійському та річному циклах підготовки. - C. 341-345.
- Титович А. О. Індивідуалізація управління процесом підготовки студентів-спортсменів в умовах університетської секції з легкої атлетики з урахуванням особливостей їх психічних станів. - C. 346-350.
- Файчак Р. І., Волочій Ф. П., Лучко О. Б., Васильків М. М. Особливості фізичного розвитку студенток, які займаються ігровими видами спорту. - C. 351-355.
- Химич И. Ю. Взаимосвязь адаптации, физиологических резервов организма и физического воспитания студентов ВУЗа. - C. 356-359.
- Хлус Н. О. Вплив різних режимів навантаження на фізичну підготовленість студенток засобами степ-аеробіки. - C. 360-364.
- Христова Т. Є. Використання засобів фізичного виховання в реабілітації дітей з порушеннями рухових функцій. - C. 365-369.
- Цап М. І., Цап І. Г. Рухова активність, фізичний розвиток і фізична підготовленість в системі моніторингу стану соматичного здоров’я школярів. - C. 370-374.
- Черненко К. Г., Кубатко А. І., Шеховцова К. В. Ключові аспекти психологічної підготовки збірної команди з аеробної гімнастики. - C. 375-377.
- Chodinow W. Porównanie możliwości fizycznych dziewcząt i chłopców szkoły podstawowej i gimnazjalnej w skaryszewie. - C. 378-384.
- Чуста А. Ю. Біомеханічний контроль рівня сформованості рухової навички техніки кидків з дальньої дистанції в баскетболі студентів факультету фізичного виховання. - C. 385-387.
- Шавель Х. Є., Музика Ф. В., Лесько О. М., Трач В. М. Вплив рухливих ігор на фізичний розвиток та працездатність дітей з вадами слуху та затримкою психічного розвитку. - C. 388-392.
- Shuba L. V. New way of forming movement skills and practices for primary school children. - C. 393-396.
- Якубович С. К. Некоторые биомеханические особенности техники толкания ядра спортсменами различной квалификации. - C. 397-400.
| 2014 | | Вип. 118(1)
|
|
|
|