Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрієвська В. М. Ключові напрями розвитку освіти в інформатизованому суспільстві. - C. 3-6.
  4. Бендес Ю. П. Використання технології контрприкладів у процесі викладання фізики. - C. 7-11.
  5. Бондар Н. О., Євтушенко В. Ю. Поняття та критерії інновації у сучасній освіті. - C. 12-15.
  6. Венгер І. В., Венгер Є. Ф., Корсунська Н. О., Мельничук Л. Ю., Мельничук О. В., Хоменкова Л. Ю. Фізичний експеримент як основа підготовки майбутнього фахівця за спеціальністю "Прикладна фізика та наноматеріали". - C. 16-23.
  7. Гарюк О. Д. Екологічне виховання учнів під час вивчення фізики. - C. 24-27.
  8. Дрижак В. В., Єрмак С. М. Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників як фактор забезпечення якості освіти. - C. 28-31.
  9. Дьяконенко Н. Л., Любченко Е. А. Роль лекції при навчанні студентів у технічному університеті. - C. 32-35.
  10. Дятлов Ю. В., Шевчук О. О. Використання комп’ютера для отримання та візуалізації даних під час виконання лабораторних робіт з фізики. - C. 36-39.
  11. Євтушенко Н. В. Порівняльний аналіз базових понять систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів України і Республіки Польща. - C. 40-43.
  12. Єфименко С. М. Формування предметної компетентності з фізики графічними засобами Geogebra. - C. 44-48.
  13. Зубик Л. В., Зубик Я. Я., Ткачук К. І. Розвиток систем штучного інтелекту. - C. 49-52.
  14. Кнорозок Л. М., Руденко М. П. Удосконалення фізичного практикуму в 11 класі середньої школи. - C. 53-55.
  15. Ковач А. І. Використання інноваційних технологій музейної педагогіки у профорієнтації учнів. - C. 56-60.
  16. Кремінський Б. Г. Здобутки та прорахунки 48 міжнародної учнівської олімпіади з фізики. - C. 61-69.
  17. Кух А. М., Кух О. М. Освітньо-інформаційне середовище з фізики на основі інтерактивних комп’ютерних моделей. - C. 70-73.
  18. Кух О. М., Кух А. М. Електронна книга в формуванні інформаційної культури майбутніх педагогів фізико-математичного спрямування. - C. 74-79.
  19. Лягушин С. Ф., Соколовський О. Й. Оцінювання складності задач із фізики. - C. 80-83.
  20. Максимова А. Б. Педагогічні умови розвитку проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків у системі мистецької професійної освіти. - C. 84-86.
  21. Опачко М. В. Формування у студентів-майбутніх вчителів фізики досвіду моделювання дидактичного середовища і взаємодії. - C. 87-92.
  22. Орлова М. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 93-96.
  23. Педорич А. В. Розвиток процесу підготовки фахівців в закладах вищої освіти. - C. 97-101.
  24. Плуток О. В., Тишевський Д. О. До проблеми формування інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи. - C. 102-105.
  25. Попова Т. М., Прудкий О. С. Професійне самовизначення учнів: проблеми формування. - C. 106-110.
  26. Пудова С. С., Ковальчук П. П. Використання мобільного телефону на заняттях з медичної та біологічної фізики. - C. 111-116.
  27. Ребенок В. М. Методичні основи використання наочності майбутніми викладачами професійної підготовки на заняттях харчових технологій. - C. 117-121.
  28. Рибалко А. В., Кочергіна О. Д., Рибалко О. С. Організація навчального дослідження студентів молодших курсів ВНЗ під час вивчення фізики та астрономії. - C. 122-125.
  29. Сільвейстр А. М., Моклюк М. О., Іванюк В. Ф. Реалізація принципу практичної спрямованості під час навчання фізики у новій українській школі. - C. 126-129.
  30. Ситников О. П. Вивчення подвійного променезаломлення за допомогою рідких кристалів у навчальному експерименті. - C. 130-134.
  31. Соколов Є. П. Про "динамічну" ознаку навчальної фізичної задачі. - C. 135-139.
  32. Тогочинський О. М., Третяк О. С., Чебоненко С. О. Формування фахової компетентності персоналу уповноважених органів з питань пробації в контексті міжнародних стандартів. - C. 140-145.
  33. Філон Л. Г., Дремова І. А. Формування готовності майбутнього вчителя математики до навчання учнів розв’язування задач з параметрами. - C. 146-149.
  34. Черниш В. В., Гуамбе Ж. Ф., Мігел Н. А. Лабораторні роботи по визначенню коефіцієнта Пельтьє. - C. 150-154.
  35. Шевчук О. Г. Застосування методу граничних позафокальних зображень для побудови кривих блиску змінних зір. - C. 155-160.
2018
Вип. 153
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського