Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/150<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андреева И. Н. Свойства темперамента как составляющие эмоционального интеллекта индивида. - C. 3-6.
  4. Апостол О. В. Теоретичні аспекти формування та розвитку позитивного іміджу сучасного педагога. - C. 7-10.
  5. Бєлкіна-Ковальчук О. В. Особливості реєстрації випадків насильства в закладах загальної середньої освіти. - C. 11-14.
  6. Бобро Л. В. Впровадження диференційованого підходу як умова ефективного формування уміння долати страх у дітей 5-7 років. - C. 15-17.
  7. Булавенко С. Д. Дидактичні основи формування фінансової грамотності учнів. - C. 18-20.
  8. Волотовська Т. П. Нова парадигма розвитку професійної компетентності керівників у процесі формування якісних освітніх послуг закладу загальної середньої освіти. - C. 21-26.
  9. Голя Н. Г. Сучасні тенденції управління розвитком творчого потенціалу керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 27-31.
  10. Децюк Т. М., Отрошко С. О. Формування професійно важливих якостей та цінностей у майбутніх соціальних працівників під час позааудиторної роботи. - C. 32-35.
  11. Драч А. С. Педагогічні засади використання програмних засобів для навчання студентів-філологів. - C. 36-40.
  12. Заєць Н. Ю. Сучасні погляди на розвиток професійної мобільності керівників нової української школи. - C. 41-45.
  13. Завада Т. О. Напрями вдосконалення змісту освіти у сучасній школі. - C. 46-48.
  14. Завацька Л. М. Дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищ. - C. 49-54.
  15. Зуєв І. О., Мошенська К. О. Раціональні та ірраціональні життєві установки студентів. - C. 55-58.
  16. Кирилюк В. М. Специфіка використання фольклору у навчанні дітей хореографії. - C. 59-61.
  17. Козійчук О. Г. Теоретико-прикладні аспекти управління профорієнтаційною роботою в освітніх закладах регіону. - C. 62-65.
  18. Кондур О. С. Ідейні та концептуальні засади трансформації менеджменту освіти у систему менеджменту знань. - C. 66-69.
  19. Конончук А. І. Використання технології портфоліо у професійній підготовці майбутніх працівників соціальної сфери. - C. 70-74.
  20. Кудляк С. М. Стратегічне планування розвитку закладу загальної середньої освіти в умовах змін. - C. 75-80.
  21. Кузьменко Д. О. Наукові підходи до вивчення процесу саморегуляції. - C. 81-84.
  22. Кушнір Н. С. Теоретичний аспект формування професійної культури магістрантів економічного профілю. - C. 85-87.
  23. Лутченко А. В. Організація діяльності установ ювенальної пробації в Україні. - C. 88-91.
  24. Мартинюк Т. А. Методологічні засади впровадження засобів соціокультурної анімації у процес роботи з людьми з інвалідністю. - C. 92-97.
  25. Махоткіна Л. Б. Рівень соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 98-102.
  26. Новгородський Р. Г. Професійна підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра. - C. 103-107.
  27. Пищик О. В. Теоретичні аспекти розвитку комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 108-111.
  28. Платонова О. Г. Готовність до впровадження виховних технологій у роботі працівників соціальної сфери. - C. 112-115.
  29. Припотень О. В. Міжнародна проектна діяльність – актуальна проблема позиціонування загальноосвітнього закладу в сучасному освітньому просторі. - C. 116-119.
  30. Рень Л. В. Дослідження потреб дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають у соціальному гуртожитку. - C. 120-123.
  31. Рось Л. М. Специфіка діяльності центрів соціально-психологічної реабілітації дітей з алкогольно-залежних сімей. - C. 124-126.
  32. Cургова С. Ю. Ортобіотика як здоров’язберігаюча технологія навчання майбутніх соціальних працівників. - C. 127-130.
  33. Тимошко Г. М. Теоретико-прикладні вектори впровадження інноваційних технологій у розвиток сучасної школи. - C. 131-135.
  34. Третяк А. І. Значення професійного самовизначення для майбутньої професійної самореалізації особистості. - C. 136-139.
  35. Усатенко В. М. Концептуальні підходи до технологізації управління розвитком організаційної культури закладу загальної середньої освіти. - C. 140-145.
  36. Хлєбік С. Р., Литвиненко В. В. Світова практика використання науково-практичного потенціалу внз у громаді. - C. 146-149.
  37. Чернета С. Ю. Сутнісна характеристика формування толерантності майбутніх соціальних працівників. - C. 150-153.
  38. Чубук Р. В. Етичні засади професійної діяльності сучасного фахівця. - C. 154-157.
  39. Шерстюк Л. В. Критеріально-оціночний апарат професійної компетентності майбутнього викладача. - C. 158-161.
  40. Шолох О. А. Формування особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності. - C. 162-166.
  41. Шпортюк О. М. Соціально-виховна складова інституту пробації в Україні. - C. 167-170.
  42. Янченко Т. В. Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект. - C. 171-175.
2018
Вип. 150
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського