Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2017/146<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Андрєєв А. М., Мікаелян Г. Р. Організаційно-змістовий компонент самостійної роботи майбутніх учителів фізики у контексті їх підготовки до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 3-8.
- Барканов А. Б. Професійно спрямовані лабораторні роботи з фізики в агротехнологічних коледжах. - C. 9-12.
- Благодаренко Л. Ю., Семенишена Р. В. Методичні можливості тестових завдань у напрямі підвищення наукового рівня навчання фізики. - C. 13-16.
- Венгер Є. Ф., Мельничук Л. Ю., Мельничук О. В., Савченко В. Ф. Моделювання спектрів ІЧ-відбивання оксиду цинку при виконанні лабораторного практикуму. - C. 17-24.
- Головко М. В. Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: роль учителів-новаторів у розбудові шкільної фізичної освіти (1920-1930-ті рр. ). - C. 25-29.
- Грохольський Я. М., Сусь Б. А., Сусь Б. Б. Фізична сутність поняття "електричний заряд". - C. 30-33.
- Дьяконенко Н. Л., Любченко О. А., Петренко Л. Г. Традиційні та новітні методи контролю рівня знань студентів технічного університету. - C. 34-36.
- Євтушенко Н. В. Культурологічний потенціал історії науки щодо розвитку загальнокультурної компетентності вчителя математики. - C. 37-40.
- Килимник С. М., Кух А. М. Особистісно орієнтоване навчання фізики в професійній підготовці студентів коледжів. - C. 41-43.
- Козацька І. В. Реформування шкільної математичної освіти і процесу підготовки майбутнього учителя математики в системі педагогічної освіти україни (1970 – 1983 рр. ). - C. 44-48.
- Кух А. М. Компетентність і світогляд: побудова моделі. - C. 49-57.
- Кух О. М., Кух А. М. Дидактичні можливості он-лайн сервісів інфографіки. - C. 58-61.
- Меняйлов С. М., Сліпухіна І. А., Чернега П. І. Історичні аспекти в дидактиці stem рієнтованого навчання фізики. - C. 62-65.
- Мисліцька Н. А., Заболотний В. Ф. Вивчення загальних питань методики навчання фізики в умовах сучасної парадигми освіти. - C. 66-69.
- Муравський С. А. Використання компетентнісно-орієнтованих задач в курсі фізики. - C. 70-74.
- Оленюк І. В. Особливості контролю у компетентнісному підході навчання фізики. - C. 75-77.
- Орищин Ю. М., Савош В. О., Голуб М. Д. Інноваційна природа навчання або нетрадиційний підхід до опрацювання традиційної теми. - C. 78-83.
- Петруньок Т. Б., Благодаренко Л. Ю. Формування у майбутніх інженерів-будівельників продуктивних способів пізнання на практичних заняттях з фізики. - C. 84-87.
- Семакова Т. О., Сафонова Г. Ф. Інформаційно-діяльнісний підхід до формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів. - C. 88-92.
- Семещук І. Л., Приходчук Ю. М., Тищук В. І. Оптимізація вивчення окремих питань курсу фізики шляхом реалізації міжпредметних зв’язків. - C. 93-97.
- Спичак Т. С. Шляхи формування математичної компетентності курсантів вищих морських навчальних закладів. - C. 98-102.
- Філон Л. Г., Ященко О. М. Маловідомі сторінки історії фізико-математичного факультету Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (1916-1941). - C. 103-107.
- Фоменко В. В. Відображення фундаментальних фізичних властивостей природи в курсі загальної фізики на ґрунті ідеальних навчальних фізичних моделей. - C. 108-111.
- Чернявський В. В. Зростання ролі дисципліни "Фізика" у підготовці майбутніх фахівців річкового та морського транспорту в умовах імплементації компетентнісного підходу. - C. 112-115.
- Чижська Т. Г., Подласов С. О. Використання розрахунково-графічних робіт з фізики в професійній підготовці студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 116-119.
- Атаманчук П. С., Форкун Н. В. Інноваційні технології об’єктивного контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. - C. 120-124.
- Горєв В. М., Лягушин С. Ф., Соколовський О. Й. Сучасний математичний апарат у курсі шкільної фізики як засіб підвищення компетентності учнів. - C. 125-128.
- Грудинін Б. О. Проекти з фізики: сторінками науково-методичних журналів. - C. 129-132.
- Давиденко С. М., Кнорозок Л. М., Руденко М. П. Визначення коефіцієнта лінійного теплового розширення твердого тіла за допомогою цифрового товщиноміра dt156. - C. 133-135.
- Закалюжний В. М. Оновлений підхід до вивчення прикладних питань теми "Електричний струм у різних середовищах". - C. 136-139.
- Зикова К. М., Шишкін Г. О. Формування наукового світогляду учнів у процесі розв’язання якісних задач. - C. 140-143.
- Косогов І. Г., Шишкін Г. О. Практико-орієнтовані задачі з фізики в навчальному процесі загальноосвітньої школи. - C. 144-147.
- Кремінський Б. Г. Дистанційне навчання як педагогічна технологія: переваги та недоліки. - C. 148-151.
- Мінаєв Ю. П., Лозовенко О. А., Ліпський А. С. Наочне пояснення деяких парадоксів жорстких пружин. - C. 152-157.
- Опачко М. В. Підготовка студентів-майбутніх вчителів фізики до діагностики навчальних досягнень учнів. - C. 158-161.
- Орлянський О. Ю. Сучасні технології у фізичній освіті як базова складова освіти в цілому. - C. 162-166.
- Остапчук М. В. Методика теоретичного вивчення перетворення атомних ядер в класах природничо-математичного профілю. - C. 167-171.
- Попова Т. М. Використання відомостей з історії вимірювання маси і ваги на уроках фізики. - C. 172-177.
- Правда М. І. Щодо визначення прискорення вільного падіння у лабораторному практикумі з фізики. - C. 178-181.
- Савченко В. Ф. Формування логічного мислення учнів основної школи при вивченні теми "Теплові явища" на уроках фізики. - C. 182-185.
- Терещук С. І. Змішане навчання як нова парадигма системи фізичної освіти. - C. 186-191.
- Ткаченко Ю. А., Мороз І. О. Компетентнісний підхід до викладання основ нанотехнологій. - C. 192-195.
- Халімон Н. М. Погляди С. Русової та Л. Деполович на вимоги до професійної етики педагога. - C. 196-198.
- Черченко О. А. Реалізація синергетичного підходу в процесі організації позакласної роботи з фізики. - C. 199-202.
- Шут М. І., Благодаренко Л. Ю. Значення астрономії у формуванні системи природничонаукових знань та підвищенні рівня їх узагальнення. - C. 203-206.
| 2017 | | Вип. 146
|
|
|
|