Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2017/144<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Авраменко К. Б. Реалізація компетентнісного підходу у вищих навчальних закладах України як умова модернізації професійної підготовки педагогів. - C. 3-6.
- Базилюк Т. А. Здоровьесберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческой молодежи. - C. 7-10.
- Барбаш М. І., Барбаш В. І. Нарисна геометрія в умовах використання інформаційних освітніх технологій. - C. 11-14.
- Головач А. А., Могильний Ф. В. Основні аспекти організації спеціальної фізичної підготовки в навчальних закладах ДКВС України. - C. 15-19.
- Данилова А. М. Наукові підходи до визначення поняття професійної підготовки студентів з особливими потребами. - C. 20-24.
- Донець І. О., Кривенцова І. В., Міненок А. О. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в умовах оновлення навчальних програм. - C. 25-29.
- Дрижак В. В., Єрмак С. М. Курсантське та студентське самоврядування як фактор удосконалення навчально-виховного процесу. - C. 30-33.
- Дудорова Л. Ю. Впровадження засобів активного туризму в рекреаційну діяльність студентської молоді. - C. 34-36.
- Жигун К. Ф., Миргородський Ю. М., Литовченко Г. О. Формування науково-діалектичного світогляду студентів у сфері фізичної культури. - C. 37-40.
- Іванова К. Ю. Навчально-методичне забезпечення геометричної підготовки майбутніх учителів початкових класів як сучасна педагогічна проблема. - C. 41-44.
- Ільченко А. А. Роль куратора академічної групи у вищому навчальному закладі. - C. 45-48.
- Коновалова К. І. Аксіологічний підхід до формування професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 49-52.
- Конончук А. І. Проектні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 53-56.
- Корчова Г. Л. Академічна мобільність здобувачів в умовах сучасного освітнього процесу. - C. 57-60.
- Костіна В. В. Підготовка майбутніх фахівців до створення виховного простору школи як умова профілактики дезадаптації учнів. - C. 61-66.
- Кузнєцов О. О. Структура та зміст інформатичної компетентності фахівця пенітенціарної системи. - C. 67-72.
- Лесик Г. В. Історико-педагогічні дослідження для освітньої сучасності України. - C. 73-75.
- Лугова Т. В. Соціокультурна адаптація іноземних студентів до навчання у ВНЗ України (досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди). - C. 76-81.
- Марушкевич А. А. Актуалізація напрямів наукових досліджень: врахування досвіду викладачів кафедри педагогіки Київського університету. - C. 82-86.
- Ничипоренко І. В. Мотивація студентської молоді до ведення здорового способу життя засобами сучасних методів проведення занять з фізичного виховання. - C. 87-89.
- Носовець Н. М. Роль і функції викладача в системі дистанційного навчання. - C. 90-94.
- Павленко І. О. Використання валеологічного потенціалу навчальних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 95-98.
- Подковко Х. В. Аналіз можливостей та перспектив використання технології електронного портфоліо викладачами вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів. - C. 99-102.
- Попович А. С. Особливості змістового наповнення навчальних програм із дисципліни "Стилістика української мови". - C. 103-106.
- Скорик Т. В. Методи проблемного навчання як шлях підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах. - C. 107-109.
- Твердохліб Н. В. Акомпанемент як один із видів розвитку креативності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних коледжах. - C. 110-112.
- Ткачук С. І. Професійна компетентність вчителя трудового навчання як складова педагогічної майстерності. - C. 113-116.
- Третяк О. С., Чебоненко С. О., Третяк А. І. Ефективність організаційних і управлінських факторів при впровадженні комп’ютерних технологій в педагогічних ВНЗ. - C. 117-121.
- Холопова А. М., Холопова А. В. Організація занять з фізичного виховання зі студентами спеціальної медичної групи. - C. 122-125.
- Юрійчук Н. Д. До проблеми організації навчальної діяльності студентів ВНЗ на неспеціальних факультетах з української мови. - C. 126-128.
- Белан Т. Г., Берізко А. О. Особливості організації профорієнтаційної роботи учнів старших класів. - C. 129-132.
- Бермудес Д. В. Історико-педагогічний аналіз підготовки учителів фізичної культури у вищих педагогічних закладах України. - C. 133-137.
- Бондар Т. І. Стандартизація підготовки управлінських кадрів системи середньої освіти США: генеза. - C. 138-142.
- Бут Я. В. Роль федерацій католицьких університетів у розвитку системи вищої освіти Франції другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 143-146.
- Дорошенко Т. В. Створення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності. - C. 147-151.
- Дрозденко Н. М., Босу О. В. Самостійна робота як засіб та умови професійного становлення майбутнього магістра педагогіки. - C. 152-154.
- Каленик О. О., Цареградська Т. Л. Методичні аспекти оцінювання початкового рівня знань студентів-іноземців підготовчих відділень, набутих в різних національних системах освіти. - C. 155-158.
- Кащук М. Г. Проблема правового виховання старшокласників в історії вітчизняної педагогічної думки другої половини ХХ століття. - C. 159-164.
- Корнєва А. О. Світоглядний потенціал та перспективи впровадження деяких засобів етнопедагогіки Чернігово-Сіверщини у процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. - C. 165-168.
- Кузьменко Н. М. Науково-педагогічна спадщина І. П. Львова: управлінський аспект. - C. 169-173.
- Кузьменко Ю. В. Стан дослідженості проблеми формування освітньої складової фахівців із трудової підготовки в педагогічній пресі другої половини ХХ ст.. - C. 174-180.
- Мазуренко К. Ю. Інтерпретаційний підхід в релігійній освіті в школах Великої Британії. - C. 181-183.
- Максименко О. В. Зародження ідей реалізації дослідницької діяльності в педагогічній праці. - C. 184-187.
- Максименко О. О. Організація навчання іноземних мов на рівні старшої школи Італії: трансформації в умовах сучасності. - C. 188-191.
- Нищак І. Д, Повечера І. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій в процесі навчання графічних дисциплін. - C. 192-195.
- Рекун О.О., Пригодій А.В. Cаsy-study як інтерактивна форма навчання в професійно-технічних навчальних закладах. - C. 196-198.
- Приймак С.Г. Спектральний аналіз варіабельності серцевого ритму студентів, що займаються в групах спортивно-педагогічного удосконалення. - C. 199-202.
- Приходько Г. І. Проблема нестачі вчителів фізичного виховання в Україні в ХIХ – на початку ХХ століть і деякі шляхи її вирішення. - C. 203-208.
- Проніков О. К. Організатор педагогічної справи. - C. 209-211.
- Радомська А. М. Етнокультурна позиція студентів в основі ціннісного підходу до результату художньої освіти. - C. 212-215.
- Ребенок В. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки у процесі використання інформаційних технологій. - C. 216-219.
- Рябоконь Л. В. Теоретико-методичні засади використання тренінгових методів під час навчання дисципліни "Основи здоров’я" у ЗНЗ. - C. 220-223.
- Стасевський Ю. С. Діяльність творчих студентських колективів на Слобожанщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 224-229.
- Черновський С. М. Мотиваційно-ціннісне ставлення студентів-дизайнерів до занять з фізичного виховання. - C. 230-233.
- Веселова Н. П. Особливості переживання дітьми посттравматичних наслідків. - C. 234-238.
- Говоров Є. М., Дерев’янко А. П. Технічна діяльність як фактор формування технологічного мислення майбутніх педагогів. - C. 239-242.
- Кудін С. Ф., Бивалькевич Л. М. Оздоровча спрямованість діяльності студентів, що мають вегетативні розлади. - C. 243-246.
- Шкарбан Л. В. Особливості організації навчально-пізнавальної діяльності ліворуких учнів. - C. 247-250.
- Щербакова І. М., Пантюх М. Ю. Теоретичні засади дослідження мотивації досягнень. - C. 251-254.
- Ващенко Л. І. Теоретичні основи формування рухових умінь і навичок молодших школярів у процесі фізичного виховання. - C. 255-259.
- Гаврилюк О. А. Формування сценічно-виконавської майстерності вчителів музичного мистецтва в процесі художньої творчої діяльності. - C. 260-263.
- Гедзик А. М. Особливості вивчення правил виконання технічного рисунка в процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності. - C. 264-269.
- Горяна Л. Г. Компоненти підготовки майбутнього вчителя біології до формування здорового і безпечного способу життя в учнів. - C. 270-273.
- Зеленська О. П. Актуальні проблеми професійної підготовки вчителів іноземної мови. - C. 274-277.
- Коляда А. М., Трихліб І. В. Поєднання натурного та віртуального лабораторних експериментів як основа формування дослідницьких умінь майбутніх учителів технологій. - C. 278-281.
- Кондратенко Т. В. Визначення критеріїв показників та рівнів готовності майбутніх учителів технологій до навчання економічних предметів старшокласників. - C. 282-285.
- Пискун О. М., Романенко Ю. М. Проектна діяльність як чинник розвитку творчих здібностей майбутніх учителів технологій. - C. 286-289.
- Рябченко С. В. Система технологій навчання у структурі підготовки вчителів біологічних спеціальностей. - C. 290-293.
- Ситников О. П. Вивчення механізму електричної провідності нематичних рідких кристалів у навчальному експерименті. - C. 294-297.
- Стеченко Т. О., Ушакова Л. І. Професійний аспект формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 298-301.
- Терентьєва Н. О. Проектування навчальної дисципліни "Менеджмент в освіті, фізичному вихованні і спорті" для студентів магістратури. - C. 302-306.
- Федан Т. В. Вивчення декоративно-ужиткового мистецтва як елемент підготовки майбутніх учителів технологій до організації гурткової роботи. - C. 307-310.
- Ховрич М. О. Формування економічної культури майбутніх вчителів технологій при викладанні дисциплін електротехнічного профілю. - C. 311-313.
- Хольченкова Н. М. Роль та місце позашкільної освіти у формуванні здоров’язбереження учнів. - C. 314-319.
- Цина А. Ю. Компетентнісно орієнтовані інноваційні педагогічні технології в трудовому навчанні. - C. 320-326.
- Юцевич І. С. Проблема готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у процесі фахової підготовки. - C. 327-331.
- Бобилєв Д. Є. Компетентнісна модель майбутнього вчителя математики з пріоритетом професійної спрямованості та фундаментальності. - C. 332-337.
- Воєділова О. М., Козир А. С., Єрмоленко О. І. Педагогічна система національного виховання школярів в процесі позаурочних занять контактними видами спорту. - C. 338-342.
- Галян О. І. Принцип суб’єктності особистості школяра у навчально-виховному процесі: теоретичне обґрунтування потреби запровадження. - C. 343-347.
- Денисенко В. В., Гетта В. Г. Особливості організації технічної творчості в сучасній школі. - C. 348-350.
- Границя Є. В. Професійна діяльність вчителя початкової школи з формування творчих здібностей першокласників. - C. 351-354.
- Давиденко А. А. Проблеми розвитку творчих здібностей учнів в освітньому процесі з фізики. - C. 355-359.
- Дрозденко В. М., Федорченко Ю. Ю. Вплив вербального і невербального спілкування вчителя на формування професійної спрямованості старшокласників. - C. 360-363.
- Єрмоленко А. О. Проблема вдосконалення професійної майстерності сучасного вчителя в процесі педагогічної діяльності. - C. 364-367.
- Кревська Т. М., Першко Г. О. Організація роботи соціального працівника з дітьми, які мають обмежені можливості в соціально-реабілітаційному центрі "Родина". - C. 368-371.
- Кучерява К. В. Розвиток самоосвітньої компетентності майбутнього викладача економіки як основа подальшого самовдосконалення спеціаліста. - C. 372-374.
- Мельникова Н. С. Активізація пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. - C. 375-379.
- Неделюк А. К., Мазуренко С. Г. Мотивація навчання учнів як важлива складова педагогічного процесу. - C. 380-382.
- Олейник А. І. Теоретико-методичні аспекти використання хореографії як напрямку здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури. - C. 383-386.
- Полетай В. М., Полетай О. М., Васильченко А. В. Науково-дослідницька робота як складова професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 387-390.
- Пронікова І. В. Виховання підприємливості учнівської молоді в загальноосвітніх навчальних закладах як психолого-педагогічна проблема. - C. 391-394.
- Рапацька І. Б. Сучасні проблеми організації позашкільної здоров’язбережувальної діяльності учнів п’ятих класів. - C. 395-399.
- Січко I. О. Можливості запровадження КІТ у роботі вчителя початкової школи. - C. 400-404.
- Торубара О. М. Формування педагогічного іміджу викладача спецтехнологій у професійно-технічному навчальному закладі. - C. 405-408.
- Федченко О. В. Формування кидкових рухів у баскетболі, школярів 7 - 9 класів на уроках фізичної культури у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 409-412.
- Юденок В. М. Педагогічні проблеми фізичної культури учнів середнього шкільного віку. - C. 413-416.
| 2017 | | Вип. 144
|
|
|
|