Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2015/132<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Віднічук М. А., Новоселецький М. Ю., Тищук В. І. Друга вища освіта в системі післядипломної освіти. - C. 3-6.
- Терентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації. - C. 7-10.
- Мокрогуз О. П. Медіаосвіта в системі післядипломної педагогічної освіти як відповідь на виклики часу. - C. 11-14.
- Мірошниченко О. А., Царюк С. В. Правове регулювання системи державного управління післядипломної освіти в Україні: нові проекти та старі проблеми. - C. 15-17.
- Проніков О. К. Навчальні заклади Чернігова другої половини ХІХ століття як осередок духовності та культури. - C. 18-22.
- Гаркуша С. В. Проблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної науки. - C. 23-28.
- Лавріненко Л. І. Мотиви національно-патріотичного виховання в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського. - C. 29-31.
- Лисенко І. В. Підготовка вчителів у педагогічних закладах Чернігівщини (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 32-34.
- Сазонова О. В. Поняття "національні цінності" як педагогічна проблема. - C. 35-37.
- Гузенков С. Г., Сирцова О. М. Інноваційний складник у діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 38-42.
- Карапузова Н. Д., Гібалова Н. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування логічного складника предметної математичної компетентності молодших школярів. - C. 43-46.
- Коваль В. М. Фактори впливу на підвищення мотивації до постійного професійного зростання вчителя англійської мови. - C. 47-49.
- Бойко М. І. Діяльність британської ради щодо підвищення професійної компетенції вчителів англійської мови в межах післядипломної педагогічної освіти. - C. 50-52.
- Сергієнко А. А. Реалізація обласних науково-методичних проектів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 53-56.
- Завалевський Ю. І., Гальонка О. А. Роль Чернігівських педагогічних зустрічей у післядипломній освіті словесників. - C. 57-59.
- Матюшкіна Т. П. Із досвіду роботи кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання із науково-методичного забезпечення предмета "Зарубіжна література" (1995-2015). - C. 60-64.
- Баран Г. В. "О Боже, без меж милосердя твоє!". Теоретичні засади вивчення мови віршованої молитви Олександра Олеся. - C. 65-69.
- Дорошенко Т. В. Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів. - C. 70-75.
- Молочко С. Р. Культурологічний підхід до вивчення поезії М. Т. Рильського в старших класах. - C. 76-79.
- Лютко О. М. Модель "навчання через досвід" як ефективна та перспективна форма навчання дорослих. - C. 80-83.
- Кудін С. Ф. Перевірка ефективності моделі формування культури саморегуляції майбутніх учителів фізичного виховання у процесі вивчення валеологічних дисциплін. - C. 84-87.
- Мартинова Н. П. Динаміка функціональних показників організму студенток ВНЗ під впливом експериментальної методики розвитку рухових якостей на заняттях з аеробіки. - C. 88-92.
- Іваненко Л. І. Новаційні підходи до виховання милосердя як один з компонентів підвищення професійної компетенції вчителів у системі педагогічної освіти. - C. 93-97.
- Грамбовська Л. В. Підвищення рівня професійної компетентності вчителів математики шляхом використання електронного навчального посібника. - C. 98-101.
- Євтушенко Н. В. Критерії та рівні сформованості загальнокультурної компетентності вчителя математики. - C. 102-105.
- Оніщенко О. В. Тренінг як інноваційна методика навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 106-109.
- Оранюк Б. Ю. Особливості розвитку підліткової агресії в мережевому спілкуванні. - C. 110-113.
- Покришень Д. А., Корнієць О. М. Відкриті онлайн курси як інноваційна форма навчання. - C. 114-116.
- Ракута В. М. Інститут післядипломної педагогічної освіти як центр інноваційного розвитку та міжнародного співробітництва. - C. 117-120.
- Приходько В. М. Андрагогічні аспекти психологічної підготовки науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 121-125.
- Чепурна Г. Л. Особливості прояву перфекціонізму вчителя. - C. 126-129.
- Анищенко О. О. Медіабезпека українського педагога в умовах інформаційного суспільства. - C. 130-133.
- Журов В. В., Бієнко Н. А. До питання особистісно діяльнісної моделі сучасного педагога. - C. 134-139.
- Іванишина В. П. Психологічні передумови використання проектної методики для формування іншомовної компетенції в говорінні в середній загальноосвітній школі. - C. 140-144.
- Бурковська З. Є. Мовна та культурна складові іншомовної комунікативної компетентності особистості. - C. 145-149.
- Левицька-Сосімович І. О. Формування культури спілкування майбутніх учителів технологій. - C. 150-153.
- Янкова Н. І. Літні практики як складова підготовки гуманітаріїв нового покоління. - C. 154-157.
- Юда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів у систему післядипломної педагогічної освіти. - C. 158-161.
- Вихідні дані.
| 2015 | | Вип. 132
|
|
|
|