Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2015/131<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биконя О. П. Вимоги до рівня володіння майбутніми економістами англомовною компетентністю у діловому письмі. - C. 3-5.
  4. Бобир С. Л. Проблеми підготовки викладача англійської мови в епоху глобалізації та один зі шляхів їх вирішення. - C. 6-10.
  5. Богушевич Н. В. Принципи навчання іноземних мов при формуванні граматичної компетенції в учнів основної та старшої загальноосвітньої школи. - C. 11-15.
  6. Boye S. The implications of growing student mobility on European higher education students’ intercultural communicative competence. - C. 16-19.
  7. Британ Ю. В. Комплекс вправ для формування професійно спрямованої читацької компетентності з використанням інтернет-ресурсів. - C. 20-22.
  8. Ващило О. В. Модель організації навчання монологічного мовлення майбутніх інженерів-механіків з використанням інфокомунікаційної технології підкастів. - C. 23-28.
  9. Гайдай Н. М. Навчання граматичних структур з безособовими формами дієслова на матеріалі афоризмів та цитат відомих людей. - C. 29-31.
  10. Ганжа І. В. Функціональна інтерпретація маркерів хеджингу в англомовній рекламі медичних засобів. - C. 32-35.
  11. Гергуль С. М. В. О. Сухомлинський про професійний саморозвиток майбутніх учителів. - C. 36-40.
  12. Гоменюк О. Я. Зміст і структура підручників з англійської мови для початкових шкіл Буковини (1918 – 1940 рр.). - C. 41-44.
  13. Hrytsenko H. V. Preparing and delivering an effective lecture. - C. 45-49.
  14. Дацків О. П. Застосування тандем-технологій для формування вмінь говоріння майбутніх учителів англійської мови. - C. 50-52.
  15. Дідух О. О. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання ведення дебатів майбутніх викладачів англійської мови. - C. 53-59.
  16. Задорожна І. П. Розвиток автономії студентів мовних спеціальностей у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 60-64.
  17. Ковальчук О. С. Витоки й основні етапи розвитку англійської мови для професійного спілкування. - C. 65-68.
  18. Лазаренко С. В. Лінгвістичні характеристики англомовних військових текстів інформаційного змісту. - C. 69-73.
  19. Максименко Л. О. Зарубіжний досвід організації підготовки перекладачів на сучасному етапі розвитку вищої освіти. - C. 74-78.
  20. Мартиненко О. Є. Психолінгвістичні передумови формування англомовної аудитивної компетентності у майбутніх перекладачів. - C. 79-83.
  21. Мірошник І. В. Вимоги до мультимедійної презентації для навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. - C. 84-87.
  22. Мовчан Л. Г., Зарішняк І. М. Формування навичок іншомовного письма в науковій роботі студентів. - C. 88-91.
  23. Москалець О. О., Пономаренко О. В. Розвиток мотивації до вивчення іноземних мов у студентів як джерело професійного розвитку викладача. - C. 92-95.
  24. Осадча Н. В. Проблеми визначення змісту та структури формування лінгвосоціокультурної компетентності у читанні країнознавчих текстів в учнів профільної школи. - C. 96-99.
  25. Павленко А. Е., Павленко Г. В. Роль этнокультурных стереотипов в социальной истории регионального языка равнинной Шотландии. - C. 100-103.
  26. Perry H. R. Teaching global English: a report from the field. - C. 104-107.
  27. Петрусевич Ю. А. Модель організації інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів. - C. 108-112.
  28. Починок Т. В. О диагностике у студентов языкового вуза уровня сформированности социокультурной компетенции. - C. 113-115.
  29. Проніков О. К. Чернігівська духовна семінарія як осередок культури Північного Лівобережжя України. - C. 116-118.
  30. Ранюк О. П. Сучасний стан навчання риторики майбутніх філологів польської мови у ВНЗ України та Польщі. - C. 119-122.
  31. Рего Г. І. Навчання національних меншин Закарпаття державної мови в дошкільному віці. - C. 123-126.
  32. Романюк Ю. В. Модель частково онлайнового навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей. - C. 127-130.
  33. Самойленко Н. Б. Разработка программы курса с учетом направления подготовки студентов гуманитарных специальностей. - C. 131-136.
  34. Сатинова В. Ф. Формирование инновационной образовательной среды обучения иностранному языку. - C. 137-140.
  35. Смоліна С. В. Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови. - C. 141-143.
  36. Тишко Н. М. Особливості організації диференційованого навчання англомовного читання в позааудиторній самостійній роботі майбутніх інженерів. - C. 144-148.
  37. Томашевська А. Ю. Змістові та процесуальні компоненти організації самостійної роботи майбутніх фармацевтичних фахівців в контексті методики навчання англійської мови і міжкультурної комунікації. - C. 149-153.
  38. Тумак О. М. Реалізація прямого методу навчання в підручниках з англійської мови для жіночих шкіл Буковини (початок ХХ ст.). - C. 154-157.
  39. Федорчук І. В. Особливості організації вищої педагогічної освіти в умовах інтернаціоналізації освітнього простору в Азербайджані, Вірменії та Грузії. - C. 158-162.
  40. Черноватий Л. М., Липко І. П. Співвідношення стратегій перекладу та рівня перекладацької компетентності майбутніх фахівців у галузі міжнародних відносин. - C. 163-167.
  41. Chugai O. Y. Developing students’ intercultural communicative competence in teaching technical English. - C. 168-170.
  42. Shastova I. V. Preference of primary schoolchildren in illustrations. - C. 171-176.
  43. Шмырова О. В. Основные направления модернизации преподавания английского языка в неязыковом ВУЗе. - C. 177-180.
  44. Яковенко І. В. "Писар бартлбі" Г. Мелвілла: постгуманістичні аспекти. - C. 181-185.
  45. Ярославова Е. Н., Федотова М. Г. О формировании текстовой компетенции как cоставляющей лингво-информационной компетентности в иноязычном образовании. - C. 186-189.
2015
Вип. 131
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського