Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71512:Екон. н./2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
: наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Проблеми розвитку економіки

  4. Зварич І. Т. Економічний націоналізм, як явище політика і складова національної ідеї. - C. 7-14.
  5. Герасимчук Н. А. Передумови і етапи формування підприємницького механізму ресурсозбереження: мікроекономічний аспект. - C. 15-22.
  6. Шевчук В. Я. Економічний механізм стимулювання ресурсозбереження. - C. 23-29.
  7. Штулер І. Ю. Співвідношення базових макроекономічних показників в контексті відновлення рівноваги економічної системи. - C. 30-35.
  8. Щербак В. Г. Оптимізація процесів підвищення рівня ресурсовикористання та енергоефективності сільськогосподарського виробництва. - C. 36-43.
  9. Інноваційно-інвестиційна політика

  10. Коберник І. В. Інвестиційне забезпечення механізму управління інноваційним розвитком інтегрованих бізнес структур. - C. 44-54.
  11. Шкода М. С. Активізація інноваційної політики як чинник підвищення конкурентоспроможності національної економіки. - C. 55-63.
  12. Сучасні тенденції та проблеми управління

  13. Антощишина Н. І. Дослідження трансформації поняття "потенціал підприємства" з урахуванням історичного та сутнісного аспекту. - C. 64-75.
  14. Гарафонова О. І. Теоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризмі. - C. 76-80.
  15. Міх О. М. Методичний підхід до оцінки необхідності впровадження змін на підприємствах легкої промисловості. - C. 81-87.
  16. Павлов В. В. Креативні технології в просуванні продукції легкої промисловості. - C. 88-97.
  17. Чубукова О. Ю., Яренко А. В. Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхід. - C. 98-104.
  18. Шабельник Л. Ю. Теоретико-правові особливості державної сертифікації промислової продукції в Україні. - C. 105-109.
  19. Відомості про авторів. - C. 115-118.
2016
№ 1 (95)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського