Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
Дизайн, Дизайн-освіта
- Бейлах О. Д. Особливості розвитку дизайнерської практики у промисловому дизайні періоду 1970-80-их років ХХ століття. - C. 4-7.
- Гавшина О. В., Мироненко В. П. Стиль "гламур". Формообразование в стиле "гламур". - C. 8-11.
- Гнецько З. І. Інтеграція природи та дизайну в дитячих дошкільних закладах. - C. 12-17.
- Dmytryuk S. Peculiarities of art and design higher education in Great Britain. - C. 18-20.
- Звенігородська Ю. В. Март Стам як засновник вищої художньо-промислової освіти у Берліні. - C. 21-24.
- Кохан Н. М. Протоленд-арт как средство гармонизации окружающей среды. Древние времена и современность. - C. 25-30 .
- Крайняя Ю. В., Кулишов М. В., Максимова-Кулишова Е. Н. Военный дизайн и элементы графического дизайна в оформлении боевой техники. - C. 31-33.
- Максимова-Кулішова О. М., Урбановська Н. В. Формування інтер’єрного простору засобами інтеграції зимового саду. - C. 34-36.
- Олексієнко А. М., Мироненко Н. Г. Трансформація народних мотивів у сучасному ландшафтному дизайні (на прикладі курсових проектів спеціалізації "Інтер’єр і обладнання" ХДАДМ). - C. 37-41.
- Пантус Н. М., Козелець Т.І. Поєднання спортивного та пізнавального аспектів при розробці ігрового середовища для дітей молодшого шкільного віку. - C. 42-44.
- Петрук Т.В., Мироненко В.П. Стиль панк-рок. Исторические предпосылки и современное состояние. - C. 45-49.
- Питель І. В. Календар в інтер’єрі. - C. 50-53 .
- Рай Л. П., Білик А. А. Гумор – ефективний засіб впливу в рекламі. - C. 54-56 .
- Свириденко С. С., Мироненко В. П. Цыганский народный костюм. Исторические предпосылки и современное состояние. - C. 57-60 .
- Снісар Н. О. Художньо-естетичне виховання засобами мистецтва як фактор духовного розвитку студентів-дизайнерів. - C. 61-63 .
- Старкова Г. В. Віртуальні розваги як предмет історико-культурних рефлексій. В пошуках відправної точки. - C. 64-66 .
- Юрик Я. М. Твори фотографіки в міському середовищі. - C. 67-69.
Образотворче мистецтво
- Гончаренко А. Образи героїв художньої літератури в міській скульптурі України кінця ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 70-74.
- Евтушенко С. В. Частный "генеалогический” аспект русско-украинских художественных связей (Гавриил Петрович Храповицкий). - C. 75-82.
- Кадурина А. О., Гринченко Е. Ю. Мир символики произведения "Алиса в стране чудес" в литературе и архитектурной среде. - C. 83-88.
- Мазова Е. В. Художественное пространство станковых произведений А. Тышлера как воплощение театрализванной модели мира. - C. 89-92.
- Немцова В. С. Станковая живопись Ирины Погореловой. - C. 93-96.
- Прилипченко Н. С. Орнаментація художніх текстильних виробів народними майстрами Харківської губернії у другій половині XIX – на початку ХХ століття. - C. 97-100 .
- Cич М. О. Основні тенденції в парковій скульптурі XVIII-XIX ст.. - C. 101-105.
- Таран И. В. Художественные аспекты создания образа Петра Столяренко. - C. 106-109.
- Хоменко К. О. Два портрети Борисівського майстра П. І. Ігнатьєва. - C. 110-112.
Музично-театральне мистецтво
- Александрова О. А. Вокально-хоровое творчество Г. В. Свиридова в аспекте современной музыковедческой етодологи. - C. 113-116.
- Билык Е. Н., Ерошенко Е. В. Вокальная подготовка иностранных студентов направления "театральное искусство" как составляющая их социокультурной адаптации. - C. 117-120.
- Дубільєр І. Й. Творчість Олександра Рудянського (до питання втілення дитячої тематики в інструментальному концерті композитора). - C. 121-123.
- Інюточкіна Н. В. Діапазон діяльності концертмейстера вокально-фортепіанного дуету. - C. 124-126.
- Кікоть А. А. Мистецтво костюма і естетичний ідеал. - C. 127-130.
- Коновалова И. Ю. "Бергамасская сюита" К. Дебюсси как отражение стилевой индивидуальности композитора. - C. 131-135.
- Куприяненко Э. Б. Композиционная фактурака к компонент и главный "опознавательный знак" камерно-инструментального жанра. - C. 136-138.
- Насонова К. Ю. Роль мультиплікацій них фільмів у процесі соціальної адаптації та формуванні світоглядних орієнтирів. - C. 139-141.
- Семикозов А. А. Мандолина и инструменты ее семейства в западноевропейском музыкальном искусстве XIV – середины XVII ст.. - C. 142-146 .
- Слюсаренко Т. О. Ансамблеве бандурне виконавство Західної України другої половини ХХ – поч. ХХI століття: особливості буття та розмаїття форм. - C. 147-151.
- Ульянова В. С. Теоретико-методологічні основи дослідження проблеми розвитку музично-творчих здібностей підлітків. - C. 152-155.
- Цыцырев В.Н. Фестивали русского народного творчества как сос тавляющая современной художественной культуры Харькова. - C. 156-158.
- Чень Жуньсюань. Мировоззренческие и стилевые основы импрессионизма в фортепианной музыке Китаяї. - C. 159-163.
- Червинская Н.В. Стилематика генделевского письма в полифонии И. Брамса. - C. 164-167.
- Шмідт А.А. Духовный жанр в творчестве С. Рахманинова: особенности трактовки. - C. 168-171.
| 2012 | | № 14
|
|
|
|