Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2011/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
- Відомості про видання.
- Добрянський І. А., Федоров О. В. Креативний компонент структури підприємницької культури дизайнера. - C. 4-7.
- Вовченко Є. Д., Храмова-Баранова О. Л., Афонін В. А. Внесок родини бобринських у культурну спадщину України: минуле і сьогодення. - C. 8-10.
- Калашникова Е. А. Изобразительный аспект визуального языка графического дизайна 60-х годов ХХ века. - C. 11-14.
- Лопухова С. О. Дизайн - мистецтво художника і розрахунок аналітика. - C. 15-17.
- Луговський О. Ф. Екологічний аспект в практиці навчального макетування на спеціалізації "промисловий дизайн". - C. 18-21.
- Мала Т. В. Реалізація моделі трансформації навчальної діяльності студента в професійну діяльність фахівця в процесі підготовки майбутніх дизайнерів книги у внз. - C. 22-24.
- Мараховський А. А. Стилі в дізайні другої половіні ХХ ст. у контексті синтезу містецтв. - C. 25-28.
- Прусак В. Ф. Формування системи екологічної підготовки дизайнерів: синергетичний підхід. - C. 29-32.
- Соболєв О. В., Поліщук Г. В. Еволюція технічних засобів відтворення політипажу. - C. 33-35.
- Удріс Н. С. Соціальність комерційної реклами - тенденція в рекламній комунікації останнього десятиріччя. - C. 36-40.
- Яковець І. О., Лясковська О. Фрактали та священні писання: варіаційне поєднання та ідентифікація. - C. 41-44.
- Георгієва О. С. Використання елементів народного житла в сучасному дизайнi середoвища. - C. 45-47.
- Бородченко Н. В. Принципи формування внутрішнього простору кінотеатрів (кінець 60-х - початок 80-х рр. ХХст.). - C. 48-51.
- Демидюк Ю. В., Мироненко В. П. Аспекты адаптивности и мобильности в дизайне архитектурной среды. - C. 52-55.
- Завадская О. И., Кулишов М. В. Экспериментальное эрго-дизайнерское проектирование предметно-пространственной среды (на примере центров раннего развития ребенка). - C. 56-58.
- Марищук Т. В. Стилістичні ознаки художньо-промислових тканин для одягу в Україні: другої половини ХХ ст. - початку ХХІ ст.. - C. 59-63.
- Мигаль С. П. Дизайн просторово-предметного середовища в контексті нових технологійі вимог сталого розвитку. - C. 64-67.
- Мироненко О. В., Мироненко В. В. Современные офисы. полезная и функциональная предметно-пространственная среда. - C. 68-71.
- Назарчук М. В. Формування нитки, як вагомий етап під час виготовлення тканини на території волинського полісся у ХIХ - поч. ХХ ст.. - C. 72-74.
- Рудик М., Прусак В. Ф. Предметний дизайн та дизайн інтер'єру з використанням оптичних ілюзій. - C. 75-78.
- Шпільчак У. В. Колірний аналіз у вирішенні міського середовища. - C. 79-81.
- Афанасьева С. И., Миргородская Н. В. Модный образ в искусстве немого кино и внедрение его в общественное сознание. - C. 82-85.
- Бейлах О. Д. Ідея експерименту в мистецтві радянського авангарду 1920-х років. - C. 86-90.
- Берлач О. П. Малярські осередки на волині періоду ренесансу в контексті розвитку мистецької спадщини України. - C. 91-94.
- Бірюков М. Ю. Графічний художній образ як процес пізнання навколишньої дійсності. - C. 95-97.
- Голембовська Л. С. Біла деталь в академічній постановці з живопису. - C. 98-100.
- Дзюба М. А. Самбірський музей та його експонати у публікаціях товариства "Бойківщина". - C. 101-104.
- Золотухина Н. А. Художественные аспекты создания образа монументального произведения (на примере мозаичных панно Павла Грейсера). - C. 105-108.
- Козловська Є. А. Вплив Дмитра Яворницького на розвиток козацької тематики в українському образотворчому мистецтві кінця ХІХ - початку ХХ ст.. - C. 109-112.
- Колесник Л. Є. Львівські живописці кінця ХVІІІ - першої половини ХІХ століття, вихованці віденської академії мистецтв. - C. 113-116.
- Ламонова О. В. Ілюстрації Галини Галинської до казки Ш. Перро "Попелюшка" в контексті української графіки 1970-х рр.. - C. 117-122.
- Лісунова Л. В., Тимошевський В. І. Естетико - ментальне вираження антеїзму (любові до природи рідного краю ) в українському народному розписі. - C. 123-125.
- Романенкова Ю. В. Мотив наготы в западноевропейском искусстве ренессанса и маньеризма. - C. 126-133.
- Сафонова Т. В. Міфологічні інтерпретації в українському екслібриси постмодернізму. - C. 134-142.
- Сергеєва Н. В. Народне мистецтво: культурний потенціал транформації. - C. 143-145.
- Сіксай І. О. Пейзаж у творчості художників закарпаття другої половини ХХ ст.: огляд літературних джерел. - C. 146-148.
- Чурсіна В. І. Робота на пленері. проблеми теорії і творчої практики. - C. 149-152.
- Шевчук В. Г. Национальные корни изобразительного искусства украинского авангарда. - C. 153-157.
- Бай Е. Cтановление фортепианного стиля чу ванхуа: ранние сочинения. - C. 158-160.
- Вербицька-Шокот І. Деякі тенденціі розвитку реквієму ХІХ сторіччя та їх вплив на "Requiem" Джузеппе Верді. - C. 161-164.
- Зимогляд Н. Ю. Традиции педагогов-пианистов одессы середины ХХ века в контексте развития пианистической культуры Украины. - C. 165-168.
- Марков Л. В. Творчий шлях Маргарити Арнаудової (1960-ті - початок 70-х років). - C. 169-171.
- Петренко И. А. Влияние прусской королевской династиии на музыкальную культуру европы XVIII-XIX вв.. - C. 172-175.
- Рябуха Н. О. Принципи внутріжанрової типології фортепіанної мініатюри в українській музичній культурі кінця ХІХ-ХХ ст.. - C. 176-179.
- Цинь Тянь. Образы родной природы в фортепианных сочинениях китайских композиторов. - C. 180-183.
- Вимоги до оформлення публікацій. - C. 184.
| 2011 | | № 5
|
|
|
|