Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2010/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул, зміст.
Дизайн
- Бокарєва Ю. С. Символ сонця на українських поштових випусках. - C. 4-5.
- Бугайова В. О. Весільне вбрання: історія і сучасність. - C. 6-9.
- Виноградов В. Орієнтальні мотиви в оздобленні архітектури Ялти періоду модерну. - C. 10-18.
- Вітчинкіна К. О. Обґрунтування засобів дизайну, як основи побудови дизайн-проекту. - C. 19-20.
- Глаголєва К. В. , Чернявський В. Г. Особливості створення дитячих майданчиків в структурі сучасного міста. - C. 21-25.
- Дідух А. С. Методика виготовлення аплікації з тканини на прикладі вбрання с. Самари Волинської області. - C. 26-28.
- Дударець В. М. Садово-паркове мистецтво Європита його особливості. - C. 29-33.
- Кікоть А. А. Костюм українського козацтва як складова національної культури . - C. 34-38.
- Кісіль М. В. Розробка форми одягу заданої структури композиційно-конструктивними засобами формоутворення. - C. 39-41.
- Криштопайтіс В. В. Типографіка докомп'ютерної ери: технологічні аспекти. - C. 42-47.
- Мироненко В. П., Бойко Т. Г. Франкфуртська школа моди. - C. 48-49.
- Субота Є. В. Реклама на регіональному телебаченні як засіб впливу на споживача. - C. 50-54.
- Ткаченко І. С. Засоби створення художнього образу інтер'єру офісного центру авіакомпанії. - C. 55-58.
- Утевская Л. В. Полимерные композиционные материалы конструкционного назначения. - C. 59-62.
- Харченко О. М. Дизайн оформлення української дитячої книги на прикладі казок. - C. 63-66.
- Хмельовський О. М., Антонюк О. І. Математичні та буквенні закономірності знаків колового руху точки (на прикладі безкінечника трипільської орнаментики). - C. 67-69.
- Христюк Ю. С. Функціонально-просторові основи організації інтер'єру дитячих кімнат в інтер'єрах житлового та громадського призначення. - C. 70-72.
- Цаль С. І. Історичний розвиток в'язаного одягу: світові тенденції. - C. 73-75.
- Чернявський В. Г., Сипливець А. В. Особливості використання меблів при формуванні дизайну інтер'єрів офісних приміщень. - C. 76-78.
- Щербина Е. Б. Українська народна вишивка і її терміносистеми. - C. 79-80.
Образотворче мистецтво
- Бондарчук Н. О. Імпресіоністичні принципи в пейзажах кримських митців ХХ ст.. - C. 81-86.
- Безручко О. В. Українсько-єврейські аспекти кінематографу і художньої освіти: проблеми і знахідки. - C. 87-95.
- Голубець Г. В. Львівські музейні збірки декоративно-ужиткового мистецтва 1950-х рр.(на прикладі Музею етнографії та художнього промислу інституту народознавства НАН України). - C. 96-99.
- Горбатенко Л. П. Вплив світлотональної структури зображення на сприйняття творів живопису. - C. 100-104.
- Дробот А. О. Риси національного стилю у мозаїках Алли Горської як представниці київської групи монументалістів. - C. 105-107.
- Евтушенко С. В. Покров: история и легенда. - C. 108-111.
- Жердзицкий В. Е. О возможностях натюрморта. - C. 112-114.
- Зборовец И. В. Украинский вертеп как театр скульптур. - C. 115-118.
- Корнев А. Ю. Рослинна символіка у весільній обрядовості українського селянства. - C. 119-121.
- Кригін О. І. Вихід творчості А. Сеговії за межі іспанської національної культури. - C. 122-124.
- Лаврук Н. Творчість митців Східної Галичини в оригінальних листівках першої третини ХХ століття . - C. 125-130.
- Лихвар В. Д., Лихвар І. І. Розвиток художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. - C. 131-134.
- Магеровський О. Т. Аспекти творчих пошуків Зеновія Флінти. - C. 135-137.
- Мельничук Л. Ю. Мистецькі зібрання польських колекціонерів на Слобожанщині. - C. 138-141.
- Мотиль Р. Я. Гончарські осередки Буковини . - C. 142-145.
- Нечипорук Ю. М. Історико-соціальний розвиток народних промислів, художньо-промислових і ремісничих закладів у Волинській губернії. - C. 146-147.
- Одробінський Ю. В. Концепція декоративності майстра народного дереворізьблення Євгена Зайцева . - C. 148-152.
- Роготченко А. Современное искусствоведение как наука о современном искусстве. - C. 153-157.
- Сидорик Т. С. Творчість художника Тита Романчука у розвитку сатиричної графіки Львова та модерних мистецьких напрямів кінця ХІХ - початку ХХ ст. . - C. 158-162.
- Соколова Б. Ю. Концепція героїзму у філософській системі живої етики. - C. 163-166.
- Устименко-Косоріч О. А. Молодіжний рух середини ХХ століття та особливості культурних процесів. - C. 167-169.
- Храмова-Баранова О. Л., Рудакова Т. О. Значення метрологічних уявлень в розвитку технічної естетики на початку її формування. - C. 170-171.
- Чепелик О. Освітній процес: основи взаємодії архітектурних просторів, сучасного мистецтва та новітніх технологій. - C. 172-175.
- Чжан Биюнь. Хе Шуй Фа: живопись как путь к познанию гармонии. - C. 176-178.
- Чирва А. Ю. Український авангард в умовах лібералізації суспільнополітичного життя республіки 1920 років. - C. 179-180.
- Штець В. О. Золтан Шолтес. Сторінки творчої біографії . - C. 181-183.
Музично-театральне мистецство
- Воронина О. М. Психофизическое развитие и коррекция младших школьников посредством музыкотерапии. - C. 184-187.
- Галонська О. І. Мистецькі засади та репертуарні принципи театру "Веселий Пролетар" . - C. 188-191.
- Гладких А. В. Особливості початкового періоду навчання гри на духових інструментах. - C. 192-194.
- Горбуліч Г. В. Потреба особистості в переживанні музичного катарсису: зміст і структура. - C. 195-197.
- Гофман І. Т. Пуримшпіль як пісенний жанр єврейського народу. - C. 198-203.
- Дорош Т. Л. Провідна роль музичного виховання в духовному розвитку особистості: історичний, теоретичний та практичний аспекти. - C. 204-206.
- Кагадій О. Е. Гастрольна афіша Харківського оперного театру (друга половина ХІХ - 20-ті роки ХХ ст.). - C. 207-210.
- Куліш А. М. Становлення професійної баянно-аккордеонної школи в Сербії. - C. 211-214.
- Лабінцева Л. П. Концертний виступ як особливий вид музично-виконавської діяльності. - C. 215-216.
- Линник М. С. Из музыкально-исследовательского наследия Р. В. Геники: "История фортепиано в связи с историей фортепианной виртуозности и литературы с изображением старинных инструментов ч.1. Эпоха до Бетховена - М., 1896 г.". - C. 217-219.
- Ліманська О. В. Художньо-творча діяльність ансамблю танцю в контексті розвитку хореографічного мистецтва. - C. 220-222.
- Овчар А. П. Многогранность творческой деятельности Андрея Юрьяна в Харькове (конец XIX - начало ХХ столетий). - C. 223-225.
- Островська К. В. Народна хореографія України ІІ половини ХХ століття та її професійний розвиток. - C. 226-228.
- Соболева Е. Д. Жанр романса в творчестве С. В. Рахманинова. - C. 229-233.
- Соболяк А. М. Костяные ударные инструменты периода позднего палеолита на современной территории Украины. - C. 234-237.
- Сольона І. В. Особливості формування професійно-творчої активності студента-хормейстера в навчально-пізнавальній діяльності. - C. 238-241.
- Шабаліна О. М. Від танцю експресивного до танцю інтелектуального. - C. 242-246.
- Янина-Ледовська Є. В. Напрямки та тенденції розвитку контактної імпровізації у контексті сучасної хореографії. - C. 247-249.
| 2010 | | № 1
|
|
|
|