Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2015/58<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вернигора Н. М. Оновлений науковий часопис запрошує до співпраці. - C. 4.
  4. Хоменко І. А. Вплив бінарних стереотипів мислення на результати журналістських розслідувань. - C. 9-16.
  5. Задорожна О. С. Проблематика інформаційної війни у працях вітчизняних та закордонних дослідників медіа. - C. 17-21.
  6. Петрова А. Б. Роль та місце військових засобів масової інформації в інформаційному протиборстві. - C. 22-29.
  7. Теремко В. І. Медіа як чинник постмодерної ідентичності особистості. - C. 30-36.
  8. Гресько О. В. Новинна парадигма 21-го ст. в системі соціальних комунікацій. - C. 37-43.
  9. Афанасьєва(Горська) К. О. Рерайт як спосіб генерування медіаконтенту: сутнісна природа та типологічні характеристики. - C. 44-50.
  10. Парфенюк Н. В. Полемічна література як публіцистичний жанр друкованого видання: поняття, характеристика та особливості полемічних текстів. - C. 51-55.
  11. Баранецька А. Д. Культурно-онтологічні чинники емоційно-експресивного наповнення медіатексту. - C. 56-62.
  12. Перехейда В. В. Епістемічні чинники комунікацій у внутрішньому етнічному туризмі України. - C. 63-67.
  13. Нечаєва Н. В. Образ дитини в соціальному плакаті ХХ ст.. - C. 68-73.
  14. Соловйов С. Г. Розрізнення сатиричних та пропагандистських псевдоновин. - C. 74-79.
  15. Бондар Ю. В. Видавнича справа і трансформація смислів. - C. 80-90.
  16. Женченко М. І. Кросмедійний менеджмент у конвергентних редакціях ЗМІ. - C. 91-95.
  17. Калугіна К. В. Деякі аспекти популяризації книги через інтернет. - C. 96-100.
  18. Гоян В. В., Захарс Т. А. Інформаційно-розважальний тип мовлення України: історія становлення . - C. 101-107.
  19. Черемних І. В. Новітні бізнесові моделі стратегічного менеджменту на телебаченні. - C. 108-113.
  20. Ятчук О. М. Модель сучасного інтерактивного телебачення дія–дія. - C. 114-118.
  21. Сорока В. М. Проблеми дотримання європейських стандартів у теленовинах(на прикладі випусків новин Першого національного каналу та "ICTV" у 2011–2012 рр.). - C. 119-127.
  22. Городенко Л. М. Закордонна практика регулювання мережевої комунікації. - C. 128-133.
  23. Іщук Н. М. Персоналізація інформації в мережевій комунікації: переваги та недоліки. - C. 134-139.
  24. Ситник О. В. Комунікативність композиційно-графічної моделі мережевого медіа як умова створення інформаційно-діяльнісного простору здійснення комунікації. - C. 140-147.
  25. Кладова Д. В., Шальман Т. М. Особливості інструментарію і каналів комунікації WOM-технологій. - C. 148-154.
  26. Рябічев В. Л., Артющик А. О., Рябічева О. В. Тенденції розвитку соціальних медіа України в 2014 році. - C. 155-160.
  27. Фіялка С. Б. Інтернет-коментарі в контексті інформаційної війни. - C. 161-167.
  28. Підлуцька Д. О., Підлуцький О. Г. Журналістські матеріали на тему моди в спеціалізованих інтернет-виданнях. - C. 168-173.
  29. Рудешко К. В. Поняття бренда у журналістикознавчому дискурсі. - C. 174-178.
  30. Сищук О. А. Проблеми координації комунікаційних потоків виконавчої влади України. - C. 179-186.
  31. Цимбаленко Є. С. Світова практика інформатизації. - C. 187-192.
  32. Літостанський В. В., Іванов В. Ф., Іванова Т. В., Даниленко В. І., Мележик В. П. Основні організаційно-методичні засади впровадження медіаосвіти та медіаграмотності в навчально-виховний процес навчальних закладів України. - C. 193-196.
  33. Козак С. Б. Дух і Слово Кобзаря на сторінках часопису "Українські вісті": 1945–2000 (Німеччина, США). - C. 197-203.
  34. Вернигора Н. М. Марина Слов’янова: редактор, публіцист, перекладач. - C. 204-206.
  35. Чекалюк В. В. Служити суспільству правдою: морально-етичні орієнтири і завдання журналістики. До 80-річчя від дня народження А. З. Москаленка. - C. 207-212.
  36. Вихватенко О. О. "Вогонь його серця. Спогади про Анатолія Москаленка". Покажчик змісту. - C. 213-214.
  37. Воронов C. C. Іщук Н. М. "Демасифікація мережевих мас-медій". - C. . Покажчик змісту.
  38. Пінчук А. О. "Українське журналістикознавство" в структурі наукових фахових видань із соціальних комунікацій. - C. 217-222.
  39. Плотнікова А. Д. Етичне регулювання блогосфери: аналіз міжнародних документів та кодексів. - C. 223-229.
  40. Філоненко Д. В. Географічні видання в системі науково-популярної періодики України. - C. 230-236.
2015
Т. 58
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського