Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2014/55<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Книгоцентризм: джерела, вияви, перспективи

  4. Теремко В. І. Українська книга: випробування часом і політикою. - C. 10-16.
  5. Андрійчук М. Т. Вітчизняні мас-медіа та формування національної пам'яті українського народу. - C. 17-20.
  6. Близнюк А. С. Сучасне книговидання Житомирщини: стан, проблеми, перспективи. - C. 21-24.
  7. Бондар Ю. В. Книга: комунікаційний вимір. - C. 25-30.
  8. Клічак В. Й. Типологічна характеристика літератури видавничого центру "Просвіта" першого десятиліття ХХ ст.. - C. 31-34.
  9. Огар Е. І. Читання в структурі сучасних культурних практик (за матеріалами всеукраїнського соціологічного опитування). - C. 35-39.
  10. Пономаренко Л. Г., Бессараб А. О. Перемоги та поразки української дитячої книги як комунікаційного продукту. - C. 40-43.
  11. Серажим К. С. Культура читання в Україні. - C. 44-52.
  12. Тишкевич К. І. Бібліотека для юнацтва - видавець. Видавнича діяльність бібліотек для юнацтва як відображення бібліотечної практики. - C. 53-55.
  13. Шевченко Т. М. Особливості просування корпоративного видання. - C. 56-59.
  14. Шпак В. І. Видавнича сфера України: чинники становлення. - C. 60-65.
  15. Копецька О. Ю. Артбук як різновид нішевих видань. - C. 66-69.
  16. Хмельовська О. Ю. Особливості підготовки до Декади Української літератури і мистецтва в Москві 1960 р.. - C. 70-75.
  17. Видавництво і книга в цифровому медіасередовищі

  18. Водолазька С. А. Технологічні інновації як мотиватор радикальних змін у видавничій галузі. - C. 76-79.
  19. Женченко М. І. Організаційні моделі редакцій ЗМІ в умовах мультиплатформного медіавиробництва. - C. 80-84.
  20. Левчук О. М. Редакторські посади в умовах інформаційної спеціалізації. - C. 85-90.
  21. Остроух В. І. Специфіка роботи редактора під час створення навчальних електронних картографічних посібників. - C. 91-93.
  22. Руденко І. С., Кічкірук І. П., Прокопьєва В. О. Цифрові картографічні продукти в сучасному інформаційному медіасередовищі. - C. 94-97.
  23. Буяло А. П. Буктрейлер як засіб просування видавничої продукції. - C. 98-101.
  24. Владімірська Р. Л. Цільова аудиторія електронних видань: закордонний досвід. - C. 102-105.
  25. Кузьмук І. В. Самвидав як перспективний напрям для традиційного книговидання. - C. 106-110.
  26. Компетентнісні профілі сучасного редактора

  27. Безверха Т. М. Проблеми художньо-технічного редагування під час створення книжкових видань у регіональних видавничо-поліграфічних підприємствах України. - C. 111-115.
  28. Вернигора Н. М. До проблеми дискурсу текстів для дитячого сприйняття. - C. 116-119.
  29. Гриднєва Л. М. Логічні помилки в дипломних роботах редакторів. - C. 120-124.
  30. Давидова Л. В. Робота редактора та коректора регіональних видавництв і редакцій ЗМІ у сучасних умовах. - C. 125-128.
  31. Кремпова Л. О. Вплив міждисциплінарних зв'язків на теорію та практику редагування лінгвістичних словників. - C. 129-132.
  32. Миколаєнко Н. М. Компетентнісні профілі майбутнього редактора. - C. 133-136.
  33. Партико З. В., Бевзюк С. В. Галузеві норми редагування поетичних творів. - C. 137-141.
  34. Полковенко Т. В. Фактична основа та стилістичні особливості наукових і науково-популярних текстів: практика редагування. - C. 142-145.
  35. Русецька О. Б. Типологія та особливості редагування помилок у сучасних книжкових виданнях. - C. 146-149.
  36. Воронка Г. В. Комунікативні бар'єри у словникових виданнях. - C. 150-153.
  37. Дисертаційне дослідження

  38. Варич М. В. Стаття як жанр науково-популярної журналістики: тенденції та перспективи розвитку. - C. 154-158.
  39. Гусєва О. О. Естетична функція "документа" в сучасній літературі. - C. 159-163.
  40. Мельник А. Р. Медіаосвіта як фактор змісту засобів масової інформації (на прикладі видань "Українська правда", "Сегодня". - C. 164-168.
  41. Пономаренко Ю. С. Функціонально-типологічні особливості заголовків у друкованих засобах масової інформації. - C. 169-173.
  42. Чекалюк В. В. Вплив матеріалів спортивної тематики у ЗМІ на формування іміджу держави. - C. 174-178.
  43. Теорія та практика роботи редакцій пресових видань

  44. Горецька С. Д. Комунікативні стратегії висвітлення проблеми наркоманії в українських друкованих мас-медіа. - C. 179-185.
  45. Задорожна О. С. Загальна характеристика науково-популярних журналів в Україні: класифікація видань. - C. 186-189.
  46. Шкляр А. О. Етапи розвитку ділової преси: міжнародний досвід. - C. 190-192.
  47. Телерадіожурналістика

  48. Авдієнко К. В. Застосування європейського досвіду мовлення у створенні суспільного мовника в Україні. - C. 193-200.
  49. Шальман Т. М. Телевізійний менеджмент у системі організаційно-управлінських процесів на телеканалі. - C. 201-205.
  50. Видавнича справа та редагування

  51. Бабич О. І., Кочубей В. О. Книжкова справа в Києво-Печерському монастирі впродовж ХІ-ХІІІ століть (за текстом Печерського Патерика Касіянівської другої редакції 1462 р.). - C. 206-209.
  52. Костюк А. А. Електронне видання у цифрову еру: сутність і визначення поняття. - C. 210-214.
  53. Миколаєнко А. Ю. Правозахисна діяльність українського видавництва "Смолоскип" у США (1967-1990). - C. 215-220.
  54. Романюк Н. С. Книгорозповсюдження в Єлисаветграді наприкінці ХІХ - на початку ХХ століть. - C. 221-224.
  55. Фіть Л. В. Етапи діяльності Черкаського видавництва "Сіяч" (1917-1920 рр.). - C. 225-229.
  56. Прихода Я. В. Видавництво в системі соціальних комунікацій міста (на прикладі львівських видавництв). - C. 230-233.
  57. Реклама та зв’язки з громадськістю

  58. Бабак М. П. Тенденції сучасного світового політичного медійного контенту (на прикладі президентських виборів 2012 р. в США). - C. 234-238.
  59. Нетреба М. М. Корпоративна соціальна відповідальність як фундамент для побудови ефективних PR-комунікацій. - C. 239-242.
  60. Чекштуріна В. М. Абревіатура PR: сакральне значення руноскріпту. - C. 243-246.
  61. Інтернет-журналістика

  62. Рябічев В. Л., Каранов Є. О., Рябічева О. В. Розвиток інтернет-аудиторії в Україні (друга пол. 2012 р. - перша пол. 2013 р.). - C. 247-251.
  63. Ситник О. В. Елементи композиційно-графічного проектування новинних сайтів. - C. 252-254.
  64. Публіцистика в системі масових комунікацій

  65. Хоменко І. А. Українські події у дзеркалі художньої комунікації: передбачення чи пропаганда?. - C. 255-261.
  66. Публіцистика в системі масових комунікацій

  67. Козак С. Б. Часопис "Українські вісті" (1945-2000): період становлення. - C. 262-267.
  68. У системі соціальних комунікацій

  69. Шендеровський К. С. Можливості інституалізації комунікацій. - C. 268-276.
  70. Журналістська освіта

  71. Захарченко А. П. Специфіка викладання практичних курсів у царині нових медіа. - C. 277-281.
  72. Методологія дослідження ЗМІ

  73. Хилько М. М. Формування вибірки найбільш популярних українських ЗМІ: обрання критеріїв оцінювання, співставлення рейтингів. - C. 282-288.
2014
Т. 55

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського