Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2013/53<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Scientific notes of the Institute of Journalism.- Київ Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki- Титул.
- Зміст.
Мова ЗМІ: регулятивний та гносеологічний аспекти
- Володченко О. М. Мова як комунікаційна технологія у спілкуванні з цільовими аудиторіями у туристичних виданнях. - C. 12-14.
- Козир Ю. А. Концепт "Україна-Росія" в мас-медійному дискурсі як теоретична проблема. - C. 15-19.
- Мірошниченко П. В. Комунікативна ефективність звукового образу радіопрограм (фокус-групове дослідження). - C. 20-23.
- Нетреба М. М. Лексико-граматичні засоби вираження кваліфікативних модусних категорій. - C. 24-30.
- Перес В. В. "Іліада" Гомера як історіографічний дискурс про Троянську війну: питання референційності. - C. 31-37.
- Сербін С. М. Елементи рефлекторності картини єдиного світу в радіомовленні. - C. 38-44.
- Шутяк Л. М. Гендерний аспект сучасної української літературної журналістики: жіночий вимір. - C. 45-50.
- Юферева О. В. Наративні тенденції сучасної української тревел-журналістики в соціокультурній перспективі (на матеріалі журналу "Мандри"). - C. 51-55.
- Яцимірська М. Г., Гурч Л. А. Неологізація сучасного медіатексту: бар'єри та активізатори перцептивності. - C. 56-59.
Медіатекст як елемент структури та репрезентант медіакартини світу
- Варич М. В. Розвиток жанру звіту на сторінках української періодики: сучасний етап та нові підходи у подачі матеріалів. - C. 60-63.
- Доценко К. О., Мельник М. В. Специфіка жанрової палітри реклами брендів у пресі (на прикладі журналу "Корреспондент"). - C. 64-67.
- Іващук А. А. Традиції й новаторство в репортажному жанрі, зміни функціональних характеристик у межах групи. - C. 68-75.
- Клименко Н. О. Вербальна репрезентація образу батька на сторінках журналу "Хорошие родители". - C. 76-82.
- Ломоносова К. С. Тексти малої форми як репрезентант медіаінтересів аудиторії. - C. 83-86.
- Монич Л. М. Рецензія як специфічний жанр на сторінках літературно-художніх журналів. - C. 87-90.
- Смусь А. Г. Жанрова специфіка програмного наповнення православних телеканалів. - C. 91-94.
- Чорнодон М. І. Метафоричність образу чоловіка у сучасних глянцевих виданнях. - C. 95-98.
Медіакартина світу як інтерпретаційна система
- Вялкова І. О. Аудиторія періодичних друкованих видань Донецької області: аналіз читацьких вподобань. - C. 99-103.
- Євтушенко О. М. "Маленькі герої" медіадискурсу як утілення сучасної Ukrainian dream. - C. 104-108.
- Кіндра С. О. Специфіка ефірної промоції радіостанцій Ретро FM та KISS FM. - C. 109-113.
- Косюк О. М. Моделювання процесів масової комунікації за хронологічним критерієм. - C. 114-118.
- Сімашова А. І. Інформаційно-розважальні програми італійського телебачення в аспекті глобальної тенденції інфотейнменту. - C. 119-123.
- Федоришин Є. П. Американська інтерпретаційна журналістика як сучасне тлумачення концепції об'єктивності. - C. 124-128.
- Фісенко Т. В. Комунікаційний вимір механізмів ретаргетингу. - C. 129-131.
- Черемних І. В. Медіапланування та мерчандайзинг телеефіру. - C. 132-137.
- Якименко Л. М. Релігійний комунікативний дискурс у сучасному американському кіно. - C. 138-142.
- Яненко Я. В. Феномен "контрманіпуляції" у сучасному інформаційному суспільстві. - C. 143-145.
Роль журналіста у формуванні медіакартини світу
- Битюк І. В. "Кінець світу" в медіаконтенті як феномен "моральної паніки" (на прикладі телеканалу "1+1"). - C. 146-151.
- Бондаренко І. С. До проблеми духовно-морального статусу сучасної української журналістики. - C. 152-155.
- Гвоздєв В. М. Роль аудиторії та журналістів у функціонуванні громадянської журналістики. - C. 156-160.
- Гіленко О. І. Образ України у нарисах на сторінках журналу "Вітчизна". - C. 161-163.
- Жембровська К. О. Застосування "брудних" технологій на парламентських виборах 2012 р.. - C. 164-168.
- Каракуць Т. Є. Використання ЗМК як засобу маніпуляції в політиці та впливу на особистість. - C. 169-174.
- Манич Н. Є. Трендвочингові прогнози кінця 2012 - початку 2013 рр.. - C. 175-179.
- Полєшко А. В. Ціннісні орієнтації сучасної гендерно маркованої періодики. - C. 180-182.
- Садівничий В. О. Дбаючи про збереження і передачу інформації (періодичні та продовжувані видання Харківського медичного товариства ХІХ - початку ХХ ст.). - C. 183-189.
- Сащук Т. І. Умови та критерії кваліфікації актуальних проблем соціальної практики в медіа. - C. 190-194.
- Фурманкевич Н. М. Політичний портрет як один із способів формування громадської думки. - C. 195-199.
- Яценко Г. В., Яценко А. М. Роль Івана Франка як публіциста у формуванні медіакартини галицького суспільства кінця ХІХ - початку ХХ ст.. - C. 200-205.
Історично обумовлений характер медіакартини світу
- Ковальова Т. В. "Оновлена" людина в подорожньому нарисі ІІ половини 1920-х - початку 1930-х рр. (на прикладі журналів "Всесвіт" і "Червоний шлях"). - C. 206-210.
- Кравченко О. Л. Формування редакторських підходів до довідкових видань у 20-х рр. ХХ ст. (на матеріалі рецензій "Вісника ІУНМ". - C. 211-215.
- Лазарчук О. С. Пошук нової організаційної моделі діловими виданнями на початку ХХІ ст. (на прикладі газети "The Financial Times"). - C. 216-219.
- Мельник Ю. І. Публіцистика Амадео Бордіги 1920-х рр.: ідейний комунізм і протистояння диктату більшовицької Москви. - C. 220-223.
- Неврузова Г. М. Газета "Ворошиловградська правда" 1953 р.: особливості тематичних змін як передчуття перших паростків демократизації суспільного життя. - C. 224-227.
- Попіль Д. Ю. Медіакартина розвитку українського постмодернізму в пресі кінця 90-х - початку 2000-х рр.. - C. 228-231.
- Сипченко І. В. Окружна газета на Сумщині (1923-1929): тематичне наповнення, редакційна політика. - C. 232-235.
- Ситник О. В. Вплив українізаційних процесів у 20-30-х рр. ХХ ст. на творення навчальних видань в Україні. - C. 236-240.
Ефекти та тренди новітніх медіа: блогосфера, мікроблогінг соціальні мережі, подієві комунікації, геосоціальні сервіси
- Владимиров В. М. Принципи журналістики в світлі теорії розуміння. - C. 241-245.
- Дмитрів Л. Й. Видавнича комунікація у соціальній мережі Facebook. - C. 246-247.
- Плеханова Т. М., Деркач С. В. Новинна спортивна онлайн-журналістика: історія, сьогодення, тенденції розвитку. - C. 248-250.
- Савончак В. Я. Блогосфера інтернет-порталу risy.org.ua. - C. 251-255.
- Салига П. Г. Специфіка роботи редактора над мережевими електронними журналами. - C. 256-259.
- Самуляк О. В. Саморегулювання як визначальний чинник діяльності віртуальних медіа в Україні. - C. 260-262.
- Семенюк Г. С. Поняття медіавірусу: виникнення й утвердження терміна. - C. 263-267.
- Сорока Л. П. Особливості створення заголовків у процесі підготовки PR-текстів для інтернет-видань. - C. 268-272.
- Тонкіх І. Ю. Завдання та функції читацьких блогів на сайтах інтернет-видань "Українська правда" та "Корреспондент.net". - C. 273-277.
Візуальна інтерпретація соціальної інформації в медіа
- Ворона А. Г. Основні засади забезпечення ефективного сприйняття графічної інформації на журнальній сторінці. - C. 278-281.
- Волинець Г. М. Малі інформаційні жанри фотожурналістики у сучасній українській пресі. - C. 282-286.
- Масімова Л. Г. Візуальна репрезентація журнального контенту. - C. 287-290.
- Мітчук О. А. Еволюція фотографії в контексті української фотожурналістики. - C. 291-292.
- Циховська Е. Д. Попередники реаліті-ТБ: від мондо- до снафф-фільмів. - C. 293-297.
- Шевченко В. Е. Функціональність візуального контенту в міжкультурній комунікації. - C. 298-304.
Інформаційна грамотність, медіаосвіта та медіакомпетентність в контексті світових тенденцій
- Бузулук О. С. Законодавче регулювання інформаційної діяльності органів місцевого самоврядування. - C. 305-309.
- Гаврилюк І. Л., Садовнікова О. П. Шкільна газета як форма організації медіаосвітнього процесу. - C. 310-314.
- Грицюта Н. М. Загальні принципи державного регулювання етичних стандартів рекламної комунікації. - C. 315-320.
- Носова Б. М. Актуальність медійного дискурсу українсько-польських відносин: сучасність та історична ретроспектива. - C. 321-323.
- Подліняєва І. В. Піар-діяльність як наукова проблема. - C. 324-326.
- Потієнко М. О. Сутність проблеми креативності викладача вищої школи у сфері медіаосвіти. - C. 327-331.
- Сафроньєва Г. М. Журналістська етика в Україні: оцінно-модальний аспект. - C. 332-334.
- Сивоконь З. М. Технології та методи промоції мистецьких проектів (на прикладі рекламної кампанії І Міжнародного конкурсу виконавців на дерев'яних духових інструментах ім. В. С. Антонова. - C. 335-338.
- Смишляєва О. О. Соціальна відповідальність бізнесу як тренд репутаційного менеджменту. - C. 339-343.
- Стащук І. П. Чемпіонат Євро-2012 і комерційні бренди: способи кодифікації споживацьких цінностей у телевізійній рекламі. - C. 344-347.
- Сулім А. А. Особливості формування критичного мислення як результату медіакритики та медіаосвіти. - C. 348-353.
- Сушкова О. М., Коваль Ю. С. Закон України "Про засади державної мовної політики" на сторінках місцевої газети "Ваш шанс". - C. 354-357.
- Тишкевич К. І. Бібліографічна продукція бібліотек України для юнацтва: розробка та промоція. - C. 358-361.
- Ткаченко О. Г. Державна мовна політика на сторінках тижневика "Українське слово". - C. 362-365.
- Хотєєва К. В. PR як підсистема стратегічного менеджменту в організації роботи українських компаній. - C. 366-371.
- Дженжебір О. М. Підходи до структурно-функціонального аналізу медіасередовища. - C. 372-375.
- Валькова К. Г. Картина світу в подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова "Одноэтажная Америка". - C. 376-380.
- Повний текст випуску.
| 2013 | | Т. 53
|
|
|
|