Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2013/51<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слово до читача

  4. Шановні читачі! В. В. Гоян. - C. 3.
  5. Горевалов С. І. Біобібліографічна довідка. Н. І. Зикун. - C. 3.
  6. Дисертаційне дослідження

  7. Морозова О. О. Методи дослідження ефективності ЗМІ: СРСР 70-80 рр. ХХ ст.. - C. 10-14.
  8. Консевич О. М. Історіографічний аспект дослідження теми України у польських громадсько-політичних тижневиках. - C. 15-20.
  9. Керц О. І. Молодь як сегмент цільової аудиторії католицької періодики незалежної України. - C. 21-25.
  10. Юферева О. В. Ритуали в українських тревел-журналах: антропологічні аспекти дослідження медійного контенту. - C. 26-28.
  11. Рижко О. М. Суспільство споживання і кризові процеси у віддзеркаленні видань УГКЦ. - C. 29-33.
  12. Андрєєва О. С. Агресивні компоненти сучасного медійного контенту. - C. 34-38.
  13. Виговська Н. А. Використання мультимедійних технологій під час створення контенту в регіональних медіа (на прикладі запорізьких ЗМІ). - C. 39-42.
  14. Масімова Л. Г. Візуальні жанри журнального контенту. - C. 43-45.
  15. Сищук О. А. Комунікаційні технології в діяльності виконавчої влади України. - C. 46-51.
  16. Хіренко О. О. Методологія і методика визначення жанру журналістського твору. - C. 52-57.
  17. Теорія та практика роботи редакцій пресових видань

  18. Полякова Г. О. Міфологізація кризи на шпальтах економічних видань. - C. 58-61.
  19. Вялкова І. О. Висвітлення діяльності друкованих засобів масової інформації Донецької області на сторінках всеукраїнського часопису "Журналіст України" (2005-2011 рр.). - C. 62-67.
  20. Макуха М. В. Систематизація контенту наукового журналу (на прикладі часопису "Друкарство"). - C. 68-71.
  21. Телерадіожурналістика

  22. Карпиленко В. А. Когнітивний аспект формування картини світу за допомогою текстів новин. - C. 72-76.
  23. Гоян В. В., Захарс Т. А. Іміджеве наповнення портфеля кулінарних шоу. - C. 77-81.
  24. Синеокий О. В. Феномен східнонімецького рекордингу. - C. 82-86.
  25. Симоніна Н. В. "Сюжет" як форма журналістського телевізійного матеріалу. - C. 87-90.
  26. Полісученко А. Ю. Інтерактивність у ранкових передачах українських телеканалів. - C. 91-95.
  27. Щербина Ю. В. Порівняльна характеристика розважальних шоу на телеканалах США та України. - C. 96-100.
  28. Видавнича справа та редагування

  29. Водолазька С. А. Аудіокниги як інноваційний спосіб популяризації книги. - C. 101-106.
  30. Мельникова О. С. Самвидав як альтернативне джерело інформації в Радянській Україні. - C. 107-110.
  31. Рєпіна К. С. Природа інновацій у книговиданні для дітей: явища, процеси, технології. - C. 111-116.
  32. Вернигора Н. М. Вплив ідеології на формування кількісних і якісних показників книжкового репертуару для дітей у ХХ ст.. - C. 117-122.
  33. Реклама та зв’язки з громадськістю

  34. Березенко В. В. Проблеми виробництва та споживання медійного контенту інноваційних PR: теоретичний аспект. - C. 123-127.
  35. Хавкіна Л. М. Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій. - C. 128-132.
  36. Громова А. Ю. Економічні особливості та чинники успіху реклами і PR. - C. 133-138.
  37. Бельська К. М., Шальман Т. М. Роль керівника у формуванні корпоративної культури PR-агентства. - C. 139-141.
  38. Цимбаленко Є. С. Інтеракція як концептуальне поняття медіакомунікацій. - C. 142-146.
  39. Інтернет-журналістика

  40. Перехейда В. В. Внутрішній туризм як комунікація локальних спільнот: інтернет-обговорення досвіду мандрів Україною. - C. 147-151.
  41. Городенко Л. М. Трансформація інформації у мережевій комунікації. - C. 152-155.
  42. Рябічев В. Л., Каранов Є. О., Майструк Я. А. Розвиток соціальних медіа в Україні в 2010-2012 рр.. - C. 156-159.
  43. Синоруб Г. П. Специфіка формування медійної компетентності інтернет-аудиторії. - C. 160-163.
  44. Цуканова Г. О. Інтерактивні комунікації в соціальній інтернет-рекламі. - C. 164-169.
  45. Публіцистика в системі масових комунікацій

  46. Носова Б. М. Публіцистика Джуліана Барнса як осмислення соціальних і політичних явищ у Великій Британії кінця ХХ ст.. - C. 170-174.
  47. Історія журналістики

  48. Пасова Т. О. Особливості редакційної політики польського журналу "Культура" стосовно українсько-польського взаємопорозуміння. - C. 175-178.
  49. Хоменко І. А. Дослідження епістолярної спадщини Ганни Барвінок у контексті теорії соціальних комунікацій. - C. 179-183.
  50. Погляд

  51. Веремчук Т. Ю. Комунікаційний ресурс ЄС в контексті парламентських виборів в Україні: структурний аналіз. - C. 184-189.
  52. Хаджі М. Х. М. Роль ЗМІ в об'єднанні нації країни у перехідний період (на прикладі преси України та Іракського Курдистану). - C. 190-193.
  53. Терміни і поняття

  54. Іщук Н. М. Інтерпретація поняття "глокалізація" у терміносистемі соціальних комунікацій. - C. 194-197.
  55. Журналістська освіта

  56. Брадов В. В. Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід. - C. 198-201.
  57. Нагорняк М. В. Самостійна робота студентів як необхідний складник підготовки навчальної інформаційної радіопрограми "Студентська хвиля". - C. 202-206.
  58. Лекційний фонд

  59. Афанасьєва К. О. Тенденції розвитку ринку планшетних версій періодичних видань в Україні. - C. 207-211.
  60. Бібліотека Інституту журналістики

  61. Вихватенко О. О. Бібліографічний огляд навчального видання Ю. В. Бондаря "Перша інформаційна... Інформація та інформаційна політика на Стародавньому Сході". - C. 212.
  62. Макарський О. Е. Черемних І. В. Телевізійний маркетинг. Покажчик змісту. - C. 213-214.
  63. Наукові повідомлення

  64. Денисенко А. Досвід дослідження контенту провідних економічних видань. - C. 215-219.
  65. Науковий пошук студентів

  66. Задорожна О. С. Чисельність та структура персоналу редакції новин: у контексті сучасних потреб. - C. 220-225.
  67. Ярмоленко Я. Ю. Інтернет-телебачення. Учора - міф, сьогодні - реальність. - C. 226-228.
  68. Зензіна Г. О. Освітні мережеві ресурси в галузі журналістики та видавничої справи: особливості змістового наповнення та дизайну. - C. 229-235.
2013
Т. 51

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського