Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2013/50<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наукова проблема

  4. Битюк І. В. Моральна паніка в системі соціальних комунікацій: теоретичний аспект. - C. 10-13.
  5. Дисертаційне дослідження

  6. Кондратюк М. О. Моделі, форми та способи впливу ЗМІ на аудиторію. - C. 14-16.
  7. Парфенюк І. М. Інформаційно-культурний вплив на свідомість за часів Київської Русі. - C. 17-21.
  8. Горбик Р. О. Європейська інтеграція та європейська ідентичність у професійній культурі українських журналістів. - C. 22-32.
  9. Палійчук А. В. Особливості розвитку сучасної ділової преси України. - C. 33-35.
  10. Білак Г. І. Особливості організації церковної комунікації крізь призму документів церков різних конфесій. - C. 36-40.
  11. Миронюк Д. І. Концепція друкованого видання, або Коли "помре" остання газета на землі?. - C. 41-44.
  12. Хаджі М. Х. М. Функціонування преси в транзитивному суспільстві (на прикладі трансформації преси України та Іракського Курдистану). - C. 45-48.
  13. Сулім А. А. Типологія напрямів медіакритичних досліджень. - C. 49-52.
  14. Гусак І. В. Кадрові процеси як чинник професіоналізації державних службовців в Україні. - C. 53-58.
  15. Телерадіожурналістика

  16. Гоян В. В., Захарс Т. А. Іміджева стратегія ведучого інформаційно-розважальних програм. - C. 59-63.
  17. Мордюк А. О. Тенденції в інформаційному мовленні на загальнонаціональних телеканалах в Україні. - C. 64-68.
  18. Черемних І. В. Промоція як засіб просування маркетингових комунікацій. Комплекс "маркетинг-мікс". - C. 69-73.
  19. Шевченко Т. С. Тенденція уніфікації телевізійного контенту в контексті конструювання цільових аудиторій. - C. 74-79.
  20. Шальман Т. М. Теоретично-практичні засади реклами на телебаченні. - C. 80-83.
  21. Гоян О. Я., Ренська Г. І. Студентське радіомовлення в Україні: уміти чути й бачити інших. - C. 84-88.
  22. Синєокий О. В. Рок-музика в радіоефірі соціалістичного табору. - C. 89-93.
  23. Видавнича справа та редагування

  24. Водолазька С. А. Електронна книга як різновид інноваційної технології у видавничій галузі країн Східної та Західної Європи. - C. 94-97.
  25. Женченко М. І. Оверлейні журнали як нова модель видання наукової періодики в інформаційному суспільстві: зарубіжний досвід. - C. 98-101.
  26. Іванченко О. В. Формування стилю художнього оформлення видань для дітей видавництва "Веселка". - C. 102-105.
  27. Подоляка Н. С. Часопис "Наша освіта" як "ідеологічне й методичне керуюче джерело" радянської громадсько-педагогічної думки. - C. 106-109.
  28. Фіялка С. Б. Тематико-типологічна структура сучасних мистецтвознавчих журнальних видань. - C. 110-118.
  29. Янів Г. Я. Особливості текстологічної підготовки видань творів українського фольклору для масового читача. - C. 119-123.
  30. Реклама та зв’язки з громадськістю

  31. Голік О. В. Особливості використання маніпулятивних технік у рекламному повідомленні. - C. 124-128.
  32. Цуканова Г. О. Інфографіка як ефективний візуальний складник рекламного повідомлення. - C. 129-133.
  33. Грицюта Н. М. Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні. - C. 134-142.
  34. Громова А. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу рекламодавців в Україні. - C. 143-148.
  35. Олтаржевський Д. О. Організаційно-редакційні аспекти корпоративного видання. - C. 149-153.
  36. Інтернет-журналістика

  37. Іщук Н. М. Немасові явища в масовій комунікації інформаційного інтернет-простору. - C. 154-158.
  38. Рябічев В. Л., Баклан А. О. Моблогінг як один із різновидів соціальних медіа. - C. 159-161.
  39. Соловйов М. С. Визначення понять "IPTV" та "Web-TB" через призму їх функціонування і способів передачі даних. - C. 162-163.
  40. Щегельська Ю. П. Промоційна діяльність української держави в електронних медіа (2011). - C. 164-167.
  41. Клименко Л. Ф. Шкільний сайт як інтернет-представництво навчального закладу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі. - C. 168-174.
  42. Публіцистика в системі масових комунікацій

  43. Носова Б. М. Діалог як комунікація двох особистостей. - C. 175-178.
  44. Пасова Т. О. Інтердискурсивна публіцистика журналу "Культура" в контексті суперечливого трактування історичних подій в емігрантських виданнях. - C. 179-183.
  45. Історія журналістики

  46. Козак С. Б. "Літературний зошит": історія та зміст видання. - C. 184-189.
  47. Євтушенко Л. В. Вільгельм Габсбург в історії української журналістики та літератури. - C. 190-196.
  48. Погляд

  49. Воронова М. Ю. Політична журналістика як особливий різновид професійної діяльності. - C. 197-201.
  50. Гвоздєв В. М. Батьківська медіаосвіта як невід'ємна частина сучасного освітньо-виховного процесу. - C. 202-205.
  51. Цимбаленко Є. С. Таблоїдизація медіакомунікацій. - C. 206-211.
  52. Методи та методики досліджень

  53. Іванова О. А. Перспективи застосування системного моніторингу у дослідженнях літературно-мистецької періодики. - C. 212-216.
  54. Варех Н. В. Застосування концептуального аналізу в моделюванні медійного контенту. - C. 217-220.
  55. Чекмишев О. В., Шкоба О. Я. Роль і місце медіамоніторингу у формуванні методології досліджень соціальних комунікацій на прикладі новітніх європейських студій. - C. 221-227.
  56. Терміни і поняття

  57. Березенко В. В. "Public relations" в сучасному науковому дискурсі: підходи до визначення. - C. 228-233.
  58. Крайнікова Т. С. Зона найближчого розвитку інформаційних інтересів медіаспоживачів: обгрунтування поняття в теорії соціальних комунікацій. - C. 234-238.
  59. Журналістська освіта

  60. Михайленко В. М. Заголовковий комплекс як базовий елемент журналістського тексту. - C. 239-244.
  61. Лекційний фонд

  62. Городенко Л. М. Реєстрація електронного медіаресурсу. - C. 245-251.
  63. Наукові повідомлення

  64. Афанасьєва К. О. Медіаконтент: шляхи протистояння викликам цифрової епохи (досвід Швеції). - C. 252-254.
  65. Бібліотека інституту журналістики

  66. Вернигора Н. М. Хоменко І. А. Український шлях розвитку оригінального драматичного радіомистецтва: погляд соціального дослідника. Покажчик змісту. - C. 255-256.
  67. Науковий пошук студентів

  68. Задорожна О. С. Сучасні вимоги до організації штатного розкладу на телебаченні: об'єктивні та суб'єктивні чинники. - C. 257-262.
  69. Дем'яненко І. С. Дослідження змісту характеристик розважального журналу "Viva!" за допомогою кількісно-якісного формалізованого методу контент-аналізу. - C. 263-266.
  70. Повний текст випуску.
2013
Т. 50 (січень-березень)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського