Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70636/2011/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми безперервної географічної освіти і картографії
: зб. наук. пр..- Харків
Problemy bezperervnoyi heohrafichnoyi osvity ta kartohrafiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пересадько В. А., Байназаров А. М., Прасул Ю. І., Пілюгін А. В., Пересадько В. О. Картографування інноваційних процесів у вітчизняній освіті. - C. 3-6.
  4. Алексеенко Н. А., Алексеенко В. В. Инновационные подходы и пути реализации дистанционного географического образования школьников с помощью сетевых ресурсов в Московском университете. - C. 7-10.
  5. Барладін О. В., Бусол І. В., Хворостенко С. О., Скляр О. Ю. Інтерактивні карти з фізичної географії України –новий інструмент картографічного забезпечення навчального процесу. - C. 10-14.
  6. Бойко Н. О. Використання навчальних презентацій при вивченні соціально-демографічного і трудового потенціалу в курсі регіональної економіки. - C. 14-16.
  7. Бондаренко Е. Л., Шевченко В. О. Вирішення проблемно-орієнтованих завдань еколого-географічного картографування на основі ГІС-технологій. - C. 16-20.
  8. Бурла О. Н. Развитие знаний о населении и их отражение в современных образовательных програмных документах ПМР по географии. - C. 20-22.
  9. Галай Е. И. Новые образовательные технологии в подготовке геоэкологов. - C. 23-24.
  10. Грінченко О. І., Пужайчереда Л. М. Програмно-методичне забезпечення вивчення географічного краєзнавства в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області. - C. 24-27.
  11. Гудзевич А. В., Любченко В. Є. Пізнання природно-антропогенної обумовленості ландшафтно-територіального устрою як складова освітньо-виховного процесу. - C. 27-31.
  12. Домбровська О. А. Формування стійкої ландшафтної структури землеволодінь та землекористувань (в умовах Харківської області). - C. 31-34.
  13. Есназарова У. А., Орынбек Б. А. Стимулирование и развитие креативного потенциала учащихся на уроках географи. - C. 34-37.
  14. Жемеров О. О., Шуліка Б. О. Вплив агрометеорологічних умов селища Високий на фази розвитку винограду. - C. 37-41.
  15. Квартенко Р. О., Максименко Н. В. Фрактальність стратегічних задач сучасного етапу формування національної екологічної мережі в Харківській області. - C. 42-45.
  16. Клименко В. Г., Бойко Г. Г., Івашина А. О., Федь Н. С. Особливості формування хімічного складу води ріки Сіверський Донець. - C. 45-50.
  17. Кобченко Ю. Ф., Гвоздь М. А. Теплобалансові дослідження фітопогодного комплексу. - C. 50-53.
  18. Копилець Є. В. Досвід створення авторської програми гуртка географічного краєзнавства для підлітків. - C. 53-56.
  19. Кухарук Е. С., Бульмага К. П. Картографированиe городских почв в исследованиях окружающей среды. - C. 57-58.
  20. Ляшенко Д. О. Картографування зовнішньоторговельної складової продовольчої безпеки України. - C. 59-62.
  21. Машкіна В. В. Використання ментальних карт у підготовці фахівців з географії. - C. 62-64.
  22. Орещенко А. В. Актуалізація географічної освіти: управляюча інформація. - C. 65-68.
  23. Остроух В. І., Даценко Л. М. Навчальний посібник "Основи геоінформаційних систем і технологій" як приклад реалізації сучасних методів навчання в контексті інформатизації освіти. - C. 68-70.
  24. Паламарчук Л. Б. Принципи формування і відбору соціокультурної складової змісту шкільних курсів географії. - C. 71-74.
  25. Підоріна Л. І., Гавриленко Н. І. Значення рівневого навчання географії для професійної орієнтації учнів. - C. 74-77.
  26. Путренко В. В. Підходи до класифікації географічних баз даних. - C. 78-81.
  27. Ремінний В. І., Роганін Ю. В. Новітнє в державному контролі за використанням і охороною земель. - C. 81-83.
  28. Ровенчак І. І. До питання етногеокультурного картографічного аналізу. - C. 84-86.
  29. Салімон В. М. Застосування фреймів при викладанні географії з використанням сугестопедичної технології навчання. - C. 86-89.
  30. Сєрокурова Н. А. Вивчення проблеми сталого розвитку на уроках географії. - C. 89-91.
  31. Сонько С. П., Шиян Д. В. Проблема вибору масштабу в суспільно-географічному дослідженні. - C. 92-94.
  32. Суматохіна І. М. Міждисциплінарні зв`язки екологічної геоморфології урбосфери. - C. 95-97.
  33. Тимашова В. И. Мотивация в творческой деятельности учащихся. - C. 97-100.
  34. Тімець О. В. Формування географічної культури майбутнього вчителя географії як основи його фахової компетентності. - C. 100-103.
  35. Тишковець В. В., Опара В. М. Землеохоронна діяльність в Україні та питання картографування земельних ресурсів. - C. 103-106.
  36. Хлебосолова О. А., Царева Л. А. Перспективы школьной географии в России в свете нового Федерального образовательного стандарта. - C. 106-109.
  37. Щабельська В. Г., Пологовська Ю. Ю., Бикова М. Д. Суспільно-географічні проблеми розвитку системи розселення Житомирської області. - C. 110-112.
2011
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського