Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70636/2010/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми безперервної географічної освіти і картографії : зб. наук. пр..- Харків Problemy bezperervnoyi heohrafichnoyi osvity ta kartohrafiyi- Титул.
- Зміст.
- Байназаров А. М. Структура та зміст атласу освітнього комплексу України. - C. 3-8.
- Баранова Л. Г. Методи дослідження структурної перебудови господарського комплексу регіону. - C. 8-12.
- Барладін О. В., Скляр О. Ю., Речич О. Л. Реалізація шкільно-студентської геоінформаційної системи на основі мультимедійного атласу м. Харкова. - C. 12-18.
- Бурла М. П. Роль географического картографирования в формировании образа самопровозглашенного региона. - C. 18-23.
- Гененко И. А., Серпилина М. А. Актуальность использования ГИС-технологий на уроках географи. - C. 24-26.
- Григорьев Г. Н., Волошенко И. В. Агроклиматическое районирование территории Белгородской области. - C. 27-32.
- Гриченко Н. А., Скавронський П. С. Робота творчої групи вчителів географії з метою активізації професійної діяльності по формуванню картознавчої компетенції учнів. - C. 32-38.
- Даценко Л. М. Закордонні навчальні атласи для школи. Європа. - C. 38-44.
- Євтушенко Н. А. Використання картографічного методу дослідження при вивченні туристсько-рекреаційних можливостей території. - C. 44-50.
- Есназарова У. А., Жунусбаева М. Т., Жакупов А. А. Картография и школьная география. - C. 50-54.
- Жемеров О. О. Завдання з топографії та картографії на учнівських географічних олімпіадах. - C. 54-60.
- Замураева М. Е., Нарожняя А. Г., Мозговая О. М. Использование моделей геообработки для исследования антропогенных модификаций ландшафтов. - C. 61-67.
- Имангулова Т. В. Значение картографических исследований при изучении родного края. - C. 67-72.
- Капіруліна С. Л., Кобзар М. О. Міжпредметні зв’язки як складова шкільної географічної освіти. - C. 72-77.
- Клименко В. Г., Кійко С. О. Визначення середнього багаторічного стоку та його картографування в курсі "Гідрологія України". - C. 78-85.
- Кобченко Ю. Ф. Вивчення агроклімату у шкільній географії. - C. 85-89.
- Коваленко Л. М. Удосконалення земельно-орендних відносин з використанням матеріалів земельного кадастру. - C. 89-95.
- Коренець О. В. Метадані як основа якості інфраструктур просторових даних для використання у геоінформаційному картографуванні. - C. 96-100.
- Корнєєв В. П. Урок географії у профільній школі. - C. 100-106.
- Круглик Л. І. Методичні засади становлення географічної освіти у профільній школі України. - C. 106-113.
- Курач Т. М. Розробка програми курсу "Космічна картографія/3D-аналіз". - C. 114-118.
- Максименко Н. В., Махота С. П. Мультимедійне супроводження викладання географії у школі. - C. 118-122.
- Мальчикова Д. С. Використання ГІС/ДЗЗ-технологій для вивчення територіальної структури землекористування регіону. - C. 123-128.
- Малютіна Н. О. Картографічний метод вивчення географії у Мелітопольському училищі культури. - C. 129-133.
- Мацібора О. В. Геоінформаційне забезпечення порівняльного аналізу природних умов голоцену півдня України. - C. 134-139.
- Недялкова М. И., Райлян В. Я., Млявая Г. В., Кривова О. Н. Использование географических информационных технологий для моделировния глубины фрагментации рельефа. - C. 139-144.
- Опара В. М., Винограденко С. О. Картографічні матеріали для економічного аналізу показників екологічного стану рекреаційних земель населених пунктів. - C. 144-150.
- Павловский А. А., Петерсон Г. Н., Михайлов К. В. Разработка схемы градоэкологических условий территории (на примере Санкт-Петербурга). - C. 150-156.
- Пересадько В. А., Красовська Г. М. Розробка атласу виборчого процесу в Україні як складова фахової підготовки магістрів географії. - C. 157-164.
- Підлісецька І. О. Вивчення культурної спадщини в школі. - C. 164-169.
- Полякова Н. О. Легенди карт за семіотичними ознаками. - C. 170-176.
- Прасул Ю. І. Інформаційно-картографічне забезпечення пріоритетних видів туризму в Харківській області. - C. 177-182.
- Роганін Ю. В., Ремінний В. І. Шляхи удосконалення охорони земель на сучасному етапі земельних відносин. - C. 182-186.
- Смірнов Ю. Б. Планування гідрографічних робіт для укладання річкових навігаційних карт. - C. 187-192.
- Столбцов С. В., Лисичарова Г. О. Картографічне забезпечення краєзнавчої навчальної практики студентів-географів. - C. 192-198.
- Тимашова В. И. Творческая работа школьников при составлении экономических карт своей области. - C. 198-204.
- Шилова Л. Г. Створення карти "Духовні світочі Запорізької області" для туристичного паломництва. - C. 205-210.
| 2010 | | Вип. 12
|
|
|
|