Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Костікова І. Впровадження електронних словників у процесі навчання англійської мови. - C. 3-13.
  4. Лі Аньань Музичне просвітництво в минулому і сьогоденні. - C. 13-24.
  5. Мога М. Принцип "тонічної гармонізації" в руховій реабілітації дітей-спастиків засобами фізичного виховання. - C. 24-34.
  6. Пархоменко І. Теоретичні засади історико-краєзнавчої роботи в системі позашкільної освіти. - C. 35-44.
  7. Рубан Л. Феномен циклу дитячих казок Сергія Козлова. - C. 44-52.
  8. Szymczyk K., Kopertowska A. Autorytet rówieśniczy i rola liderów młodzieżowych w działaniach profilaktycznych instytucji pomocowych. - C. 53-62.
  9. Boichenko M. Genesis of education of gifted schoolchildren in the USA, Canada and the UK in the XX – early XXI cen.. - C. 63-74.
  10. Локшина О. Відкрита освіта в європейському просторі: стратегія розбудови. - C. 75-86.
  11. Чирва А. Інтернаціоналізація вищої освіти в університетах Європейського Союзу. - C. 86-95.
  12. Боряк Н. Навчання граматиці французької мови студентів вищих навчальних закладів засобами аудіювання. - C. 96-106.
  13. Васько О., Бутова М. Технологія організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 107-118.
  14. Доценко Н. Застосування навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів здобувачами вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 118-128.
  15. Ємельянова Т. Про деякі фактори, що впливають на механізми активізації когнітивних здібностей особистості. - C. 128-138.
  16. Завгородній П. Теоретичні основи формування компетентності майбутніх учителів музики засобами музично-комп'ютерних технологій. - C. 138-156.
  17. Киливник В. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 156-166.
  18. Лі Ює Критерії оцінювання сформованості художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики. - C. 166-175.
  19. Петренко О. Характеристика мотивів та рухових уподобань студентів до занять із фізичного виховання. - C. 175-185.
  20. Plaskura P. Assessing the quality of the didactic process on the base of its monitoring with the use of ICT. - C. 185-196.
  21. Соболєва С. Формування соціальної компетентності майбутніх фахівців з економіки у процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін. - C. 197-206.
  22. Чернякова Ж. Структурно-функціональна модель формування управлінської культури майбутніх педагогів у контексті організації самостійної роботи з педагогічних дисциплін. - C. 206-220.
  23. Дічек Н. Нове-старе в сучасній зарубіжній макаренкіані. - C. 221-235.
  24. Дубасенюк О. А. С. Макаренко – видатний педагог-новатор ХХ століття. - C. 235-242.
  25. Маркова О., Турчак А. Використання принципу перспективних ліній А. Макаренка у практичній діяльності вчителя фізичної культури. - C. 243-254.
  26. Пшенична Л., Скиба О. Управлінський аспект сьогодення через призму макаренківської спадщини. - C. 254-269.
2018
№ 2 (76)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського