Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Красножон В. Роль Федерального Авіаційного Агенства в становленні професійної підготовки диспетчерів у США. - C. 3-13.
  4. Лянной Ю. Тенденції професійної підготовки магістрів наук з реабілітації та магістрів фізичної терапії у вищих навчальних закладах Австралії. - C. 13-23.
  5. Єлова Т. Чинники професійного самовизначення старшокласників. - C. 24-33.
  6. Іваній В., Муха А. Формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом. - C. 33-43.
  7. Кравчук О. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст.. - C. 43-54.
  8. Лавриш Ю. Технології активного навчання у просторі хьютагогіки. - C. 54-65.
  9. Лебединська М. Спільне та відмінне у візантійській і давньокиївській християнських традиціях музичного виховання. - C. 65-74.
  10. Степанець М. Професійне вигорання як перешкода пізнавально-творчої самореалізації педагогічних кадрів. - C. 74-84.
  11. Хоменко А. Соціокультурна обумовленість виникнення й розвитку концепцій виховання XX століття. - C. 84-95.
  12. Чапюк Ю. Розвиток креативного мисленння молодших школярів засобами іноземної мови: теоретико-прикладні аспекти. - C. 95-105.
  13. Байбекова Л. Особливості професійної адаптації студентів Класичних університетів. - C. 106-116.
  14. Гаврилюк О. Професійно-творча самореалізація вчителя В системі освіти дорослих. - C. 116-126.
  15. Іванов В., Іванова С. Урахування психотипів студентів при організації проектних груп. - C. 126-135.
  16. Коваленко О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх авіаційних фахівців як психолого-педагогічна проблема. - C. 136-147.
  17. Кривонос О. Евристичне навчання як важливий чинник успішної дидактичної адаптації студентів. - C. 147-158.
  18. Левенок І. Педагогічні підходи до українськомовного навчання іноземних студентів-медиків (на прикладі медичного інституту Сумського державного університету). - C. 158-167.
  19. Мішеніна Т. Дидактичний супровід під час вивчення релігійної сфери у змісті курсу "Основи лінгвокультурології" фахової підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 167-178.
  20. Москаленко О. Педагогічні умови навчання професійної англомовної комунікації майбутніх авіаційних фахівців. - C. 178-189.
  21. Плачинда Т. Формування навичок викладацької діяльності в майбутніх викладачів непедагогічних спеціальностей. - C. 189-198.
  22. Пшенична Л. Стратегії держави в підготовці науково-педагогічних кадрів нової генерації. - C. 198-212.
  23. Rysina M., Kozlov D. Mobility in higher education: retrospective analysis. - C. 213-224.
  24. Скачедуб Н. Використання інноваційних засобів оздоровлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 224-232.
  25. Зелінська-Любченко К. Можливості використання теорії пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми. - C. 233-241.
  26. Золотарьова Т. Пізнавально-творча самореалізація молодших школярів із ДЦП і стан сформованості їх емоцій, волі, інтересів, потреб, цілей, мотивів і мотивації. - C. 241-263.
  27. Малишевська І. Підготовка спеціальних педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 264-274.
2016
№ 8 (62)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського