Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лахмотова Ю. Ґенеза ідей вивчення іноземних мов у початковій школі китаю (221 рік до н.е. – 1949 рік). - C. 3-12.
  4. Сбруєва А., Сбруєв М. Проблеми, суперечності та перспективи розвитку танцювальної освіти в сучасній американській школі. - C. 12-25.
  5. Чжан Сянюн Сутність та структура художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР. - C. 25-36.
  6. Башкір О. Становлення державного педагогічного інституту. - C. 37-46.
  7. Безкоровайна Л., Літвінова-Головань О. Особливості ґенези туризму як об’єкта наукового пізнання. - C. 47-56.
  8. Корнієць О. Використання сервісів соціальних закладок для організації колекцій електронних освітніх ресурсів профорієнтаційної тематики. - C. 56-67.
  9. Кравець Н. Внесок В. П. Любченко в удосконалення методики читання для розумово відсталих учнів. - C. 67-80.
  10. Pakhalchuk N. Pedagogical conditions of activation of children’s motional activity. - C. 67-80.
  11. Семиліт А. Організація дослідницької діяльності старшокласників у процесі навчання хімії. - C. 80-90.
  12. Фроленкова Н. Перехід дошкільних навчальних закладів України до діяльності за нових соціокультурних умов. - C. 90-99.
  13. Хома О. Дидактична гра як один із засобів пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови в початковій школі. - C. 99-111.
  14. Аристова Л. Формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва засобами діалогової педагогічної технології. - C. 111-121.
  15. Артюхова О. Моніторинг якості вищої професійної освіти в українських університетах. - C. 122-133.
  16. Ємельянова Т. Структурні компоненти механізмів розвитку здібностей студентів у системі неперервної математичної освіти. - C. 133-143.
  17. Середа І. Стан підготовки майбутніх філологів-магістрів у контексті технологічного підходу. - C. 143-153.
  18. Тушева В. Науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики як особистісний феномен у системі вищої педагогічної освіти. - C. 153-164.
  19. Фоменко Т. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв (у процесі вивчення гуманітарних дисциплін). - C. 164-173.
  20. Хоменко І. Структура контрольно-аналітичної компетентності викладачів фізичного виховання. - C. 174-184.
  21. Tsyganii S. A state of the professional and legal communication culture formation of the future lawyers during the study of criminal law at the universities. - C. 184-195.
  22. Imber V. The safety of children in the information society. - C. 195-204.
  23. Isaienko T., Martyniuk V. Socio-pedagogical conditions of personal morality formation in modern educational system. - C. 205-212.
  24. Maksymovskyi M. Animation activities as a means of developing student youth’s social culture. - C. 212-223.
  25. Юрченко О. Структура соціальної компетентності молодшого школяра. - C. 224-233.
  26. Брушневська І. Обґрунтування критеріально-діагностичного комплексу вивчення комунікативного компонента в дітей п’ятого року життя із ЗНМ. - C. 234-244.
  27. Лещій Н. Характеристика алгоритму планування фізкультурно-оздоровчої реабілітаційної програми для дітей із комплексними порушеннями психофізичного розвитку. - C. 245-254.
2016
№ 7 (61)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського