Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Бондар Л. Лінгводидактичні передумови навчання студентів-філологів письмового перекладу науково-технічних текстів. - C. 3-13.
- Громова Н. Пізнавально-творча самореалізація майбутнього вчителя на заняттях з лінгвістичних курсів та позанавчальній діяльності (з досвіду роботи). - C. 13-24.
- Добровольська А. Розвиток вольових якостей майбутніх лікарів і провізорів у процесі формування ІТ-компетентності. - C. 24-44.
- Коваленко Н. Навчальна педагогічна практика як проект школи й університету. - C. 44-55.
- Лазарєва О., Лазарєв М. Професійно-творча підготовка майбутнього вчителя в евристичній освіті. - C. 55-68.
- Лю Цзя Теоретичний аналіз вокально-фахової підготовки студентів магістратури до використання інноваційних методів навчання. - C. 68-79.
- Мельник С. Концептуальні основи організації професійної підготовки майбутніх фахівців із кібербезпеки. - C. 79-88.
- Миленкова Р., Андрейко Л., Отрощенко Л. Особливості змісту, форм та методів формування економічної компетентності дорослих у сучасній системі освіти. - C. 89-99.
- Пухно С. Формування психологічної культури майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема. - C. 99-110.
- Сбруєва А. Порядок денний ЄС у сфері вищої освіти: пріоритети програми "Освіта та професійна підготовка 2020". - C. 110-123.
- Семеног О. Електронні освітні ресурси в лінгвометодичній підготовці педагога-дослідника. - C. 123-134.
- Тимчук Л. Концепція проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти. - C. 134-144.
- Упатова І. Проблема методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах оновлення освіти. - C. 145-155.
- Чернякова Ж. Методичні засади управління самостійною роботою студентів-бакалаврів вищих навчальних закладів. - C. 155-172.
- Басенко Р. "Прочанин католицького ренесансу": становлення духовно-педагогічних та етико-антропологічних ідеалів Ігнатія Лойоли у рецепціях академічної та конфесійної історико-педагогічної традиції. - C. 173-187.
- Білоцерковець М. Професійні ситуації в евристичному навчанні гуманітарних дисциплін. - C. 187-196.
- Козлов Д. Філософсько-методологічні засади інноваційної культури керівника навчального закладу. - C. 196-209.
- Осьмук Н. Загальнотеоретичні основи періодизації вивчення й використання реформаторської педагогіки у вітчизняній та українській педагогічній думці кінця XIX – початку XXI століть. - C. 209-219.
- Панасюра Г. Категорійний аналіз поняття "дослідницька компетентність учителя". - C. 220-228.
- Петренко С. До питання про структуру ІКТ-компетентності вчителя математики. - C. 229-239.
- Пилип Г., Куковська І., Стратійчук Н. Передумови формування мережі вищих медичних навчальних закладів у західних областях України в 40-х роках ХХ ст.. - C. 240-253.
- Золотарьова Т. Проблема формування вмінь молодших школярів із ДЦП на основі детерміністичної наукової освітньої парадигми. - C. 254-269.
- Кострикін В., Глоба О. Організаційно-педагогічні засади системи корекційного фізичного виховання студентів ВНЗ із порушеннями психофізичного розвитку. - C. 269-279.
- Родненок М. Монтессорі-освіта: актуальність, тенденції та перспективи розвитку. - C. 279-290.
- Шевців З. Практичні заняття як умова формування соціально-педагогічної компетентності в майбутнього вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи. - C. 290-301.
| 2016 | | № 10 (64)
|
|
|
|