Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Проблеми педагогіки вищої школи
- Волошко Г. В. Сучасні виклики інформаційного суспільства в аспекті формування медіаграмотності майбутніх педагогів. - C. 3-12.
- Демір М. І. Педагогічні умови формування інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. - C. 12-18.
- Клочкова Т. І., Кобжев О. М. Ризик-орієнтовний підхід до викладання іноземних мов у вищих аграрних закладах освіти. - C. 18-24.
- Красовська О. О. Міждисциплінарний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. - C. 24-31.
- Прокопова Л. І., Гученко А. Б., Гвоздецька С. В. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 32-38.
- Райхман Є. І. Формування професійної креативності педагогів в умовах навчання в магістратурі як психолого-педагогічна проблема. - C. 38-46.
Розділ 2. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Козлова О. Г., Гавриленко І. І. Антикризове управління навчальним закладом: аспектний аспектний аналіз практичного досвіду А. Макаренка (1920-1928). - C. 47-56.
- Кузьменко Ю. В. Формування освітньої складової фахівців із трудової підготовки в українських ВНЗ у 70-х рр. ХХ ст.. - C. 57-64.
- Похілько О. В. Формування педагогічного світогляду Ю. П. Cтупака в контексті розвитку української освіти 20–70-х років ХХ століття. - C. 64-72.
Розділ 3. Проблеми порівняльної педагогіки
- Брандибура І. Ю. Аналіз стандартів професійної підготовки бакалаврів політології в системі університетської освіти Англії та Уельсу. - C. 73-81.
- Год Б. В. Становлення політехнічної моделі вищої освіти в країнах Західної Європи. - C. 81-90.
- Єрмакова Т. С. Формування культури здоров’я школярів у позанавчальній діяльності (на прикладі Польщі 50-х років). - C. 90-97.
- Махиня Н. В. Європейський глосарій освіти дорослих. - C. 98-106.
- Сбруєв М. Г. До проблеми формування професійної громади університетських адміністраторів наукових досліджень: аналіз американського досвіду. - C. 106-120.
- Шаповалова О. В. Порівняльний аналіз особливостей управління якістю освітніх послуг в Україні та Великій Британії. - C. 120-128.
Розділ 4. Пізнавально-творча і духовна самореалізація особистості в евристичній освіті
- Аріщенко А. С. Проблема інклюзивного навчання у вітчизняному педагогічному дискурсі. - C. 129-134.
- Бикова М. М. Професійне самовизначення особистості як спосіб її самореалізації. - C. 134-141.
- Бойчук Ю. Д., Авдєєнко І. М., Турчинов А. В. Педагогічні умови розвитку культури здоров᾽я студентів в освітньому середовищі вищого навчального закладу. - C. 141-149.
- Булатова Л. О. Проблема творчої самореалізації особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 149-157.
- Булах А. В. Модель формування підприємницької компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів швейного профілю. - C. 157-165.
- Бутенко В. Г. Валеологічна культура вихователя ДНЗ як організаційно-педагогічна умова формування здоров’язбережувальної компетентності старших дошкільників. - C. 165-173.
- Васильєва-Халатникова М. О. Рівні професіоналізму викладача вищого навчального закладу. - C. 173-182.
- Вертель А. В. Психоаналітична традиція та педагогіка: філософсько-психологічний аналіз. - C. 182-189.
- Гаврило О. І. Проблеми екологічного виховання студентів спеціальності "Дошкільна освіта". - C. 189-196.
- Гаврилюк О. Г. Інноваційні технології навчання студентів у ВНЗ. - C. 197-204.
- Грабовий А. К. Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 204-215.
- Гук І. П. Теоретичні аспекти самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. - C. 216-223.
- Гулей О. В., Никифоров А. М. Особливості самореалізації творчого потенціалу художньо обдарованих учнів. - C. 223-231.
- Заярна В. С. Сфера неформальної освіти як засіб самореалізації особистості впродовж життя: європейський вимір. - C. 231-241.
- Іваницький Д. В. Хортинг на Львівщині: розвиток у контексті козацьких традицій та викликів сьогодення. - C. 241-247.
- Ключко В. В. Філософські засади ритміки Еміля Жак-Далькроза. - C. 247-254.
- Kobchenko I. Problems of listening comprehension at English lessons at school. - C. 255-260.
- Кондратюк С. М. Психічне здоров’я молодших школярів як умова подолання труднощів у навчанні. - C. 260-269.
- Краєва М. В. Проблеми організації клубної роботи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (1917–1932 рр.). - C. 269-275.
- Крива В. С. Емоційна стійкість як елемент формування музично-виконавських здібностей музикантів-інструменталістів. - C. 275-281.
- Крівшенко Л. М. Опанування молодшими школярами вмінням аналізу тексту на уроках літературного читання в евристичному навчанні. - C. 281-291.
- Кушніров М. О. Методичні погляди на формування в учнів лінгвосоціокультурної компетентності та компетентності в читанні. - C. 291-299.
- Кушнірова Л. В. Рекомендації В. І. Масальського щодо добору вправ із правопису (до проблеми витоків сучасних підходів до навчання орфографії). - C. 299-307.
- Лянной Ю. О., Кукса Н. В. Професійна підготовка майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах: поняттєво-термінологічний аспект. - C. 307-319.
- Ляпунова В. А. Толерантність як умова професійної самореалізації майбутнього педагога. - C. 319-329.
- Лях М. В., Хоменко С. В. Боротьба самбо як засіб фізичної самореалізації студентів. - C. 329-336.
- Матвійчук К. О. Музична пам’ять та шляхи її вдосконалення. - C. 336-342.
- Мільчевська Г. С. Роль педагогів-вихователів у процесі самореалізації старших підлітків в умовах дитячого закладу оздоровлення й відпочинку. - C. 342-348.
- Міхєєв А. О., Міхєєва Г. В. Вивчення рівня особистісної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи. - C. 348-356.
- Мосін Д. І. Використання психічних процесів в аспекті гітарного мистецтва. - C. 357-361.
- Павленко І. О. Методика визначення рівня задоволення обраною професією майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 361-369.
- Парфентьєва І. П. Педагогічно-творча діяльність Артемія Веделя у вокальних класах Харківського колегіуму наприкінці XVIII століття. - C. 369-374.
- Пасічник Н. О. Формування творчого потенціалу молодшого школяра через зміцнення зв’язків між образним і понятійним мисленням. - C. 374-383.
- Плохута Т. М. Евристичні запитання як основа критичного мислення. - C. 383-390.
- Проценко І. І. Імідж вузу як складова системи освіти. - C. 391-399.
- Прошкін В. В., Панішева О. В. Застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. - C. 399-409.
- Сидоренко О. Р. Здоров’язбережувальні технології у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. - C. 409-415.
- Скоробагатська О. І. Основні тенденції розвитку екологічної психології. - C. 415-422.
- Сливка Л. В. Створення здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу як умова забезпечення евристичної освіти. - C. 423-429.
- Сопотницька О. В. Результати моніторингу та перспективи вдосконалення готовності майбутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спорту. - C. 429-438.
- Стадник Г. А. Самоставлення як фактор самореалізації професійно-творчого потенціалу майбутніх практичних психологів. - C. 438-444.
- Харькова Є. Д. Роль навчально-пізнавальної евристичної діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 444-451.
- Щербакова І. М. Духовний потенціал сімейного виховання. - C. 451-457.
| 2015 | | № 9 (53)
|
|
|
|