Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Басанець Л. М., Яровенко І. В., Гриневич Т. П., Малій Т. М., Токаренко О. М., Дурицька Є. С. Стан психофізіологічних функцій учнів VIII–XI класів за умов різних систем навчання. - C. 3-10.
- Кулик Н. А. Аналіз інноваційних підходів у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 10-17.
- Полюга В. В. Проблеми синергетики в контексті сучасної музичної освіти. - C. 17-24.
- Сергієнко А. А. Формування національно-соціальних компетентностей школярів на уроках української літератури. - C. 24-32.
- Скиба О. О. Динаміка показників фізичної підготовленості дітей, які займаються спортивними єдиноборствами, на етапі початкової підготовки. - C. 32-38.
- Сьома С. О. Конкурсна діяльність слухачів хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України. - C. 38-47.
- Дяченко Ю. Л. До проблеми соціального благополуччя родини як невід’ємної складової якості життя дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 48-53.
- Грищенко Т. О. Розвиток естетичних почуттів у дітей молодшого шкільного віку як основа формування їх естетичної культури. - C. 53-59.
- Сафронова Л. Б. Форми набуття соціального досвіду підлітками в позашкільній діяльності. - C. 59-66.
- Бовкуш К. П. Модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання. - C. 67-74.
- Боряк О. В. Розумово відсталі діти як медико-психолого-педагогічна проблема. - C. 74-85.
- Гіренко Н. А. Особливості роботи з друкованим текстом на уроках історії у спеціальній школі. - C. 85-90.
- Годовникова Л. В., Кий Н. М., Мин Л. И. Диагностика и коррекция компьютерной игромании у учащихся младшего подросткового возраста в школах Белгородской области. - C. 91-97.
- Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час корекційної роботи з математики. - C. 97-108.
- Кайдалова Г. П. Досвід зарубіжних країн у запровадженні інклюзивного навчання в Україні. - C. 108-116.
- Кузава І. Б. Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку. - C. 116-127.
- Меттини Э. Коррекция и реабилитация детей с особыми потребностями: социально-политический вопрос нашего времени. - C. 127-135.
- Павлова Н. В., Дегтяренко Т. В. Нейрологопедический подход к диагностике тяжелых нарушений речи у детей. - C. 136-145.
- Ponomaryova G. F. Educational process with the students with the special needs in the higher educational establishment. - C. 145-157.
- Співак Л. А. Історичні витоки природоохоронного виховання учнів з інтелектуальними вадами. - C. 157-165.
- Довжук В. В., Воскобойнікова Г. Л. Формування професійної компетентності у студентів у процесі професійної підготовки за спеціальністю "технологія парфюмерно-косметичних засобів" у вищих навчальних закладах. - C. 166-173.
- Дудчак Г. І. Науково-методологічні основи педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів. - C. 173-179.
- Ємельянова Т. В. Зміст і особливості системи контролю та оцінювання ступеню розвитку здібностей студентів технічного ВНЗ. - C. 179-188.
- Коваленко Н. В. Метод педагогічного спостереження в підвищенні якості результатів навчальної педагогічної практики. - C. 188-196.
- Корчова О. М. Структурно-змістові складники риторичної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 196-205.
- Крехно Т. І. Моделювання фахової картини світу майбутніх учителів початкової школи лексикографічними засобами (на матеріалі концепту "колектив"). - C. 206-217.
- Кудіна Т. М. Дистанційні форми навчання української мови як іноземної. - C. 217-227.
- Лимарєва Ю. М. Курс "Історія та методологія фізики" в педагогічному виші. - C. 227-232.
- Лисенко С. А., Веретенко І. М. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах на сучасному етапі. - C. 232-239.
- Мар’їнських Ю. М., Шкіра А. М. Науково-дослідна робота студентів зі створення проектів відновлюваної енергетики. - C. 240-247.
- Носаченко В. М. Професійно орієнтована технологія навчання як засіб формування картографічної компетентності студентів. - C. 247-254.
- Одарченко Н. І., Шуда І. О. Деякі особливості принципів науковості у викладанні математичних дисциплін у ВНЗ. - C. 255-264.
- Паладьєва А. Ф. Нові підходи до викладання теоретичних дисциплін циклу "Іноземні мови" в контексті інформатизації освітнього процесу. - C. 264-270.
- Пахненко И. И. Подготовка будущих преподавателей лингвистических и лингвометодических дисциплин к организации самостоятельной и индивидуальной работы студентов-филологов. - C. 271-283.
- Пузирьов В. Є. Дистанційне навчання вищої математики: досвід Донецького національного університету (м. Вінниця). - C. 283-290.
- Сабатовська І. С. Організаційно-педагогічні умови та технології формування професійної компетентності майбутніх викладачів у ВНЗ. - C. 290-298.
- Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Технологія напрацювання вмінь використовувати комп’ютерний математичний інструментарій у системі підготовки вчителя математики. - C. 298-305.
- Семенова О. О. Співвідношення кваліфікаційного і компетентнісного підходів у вищій професійній освіті. - C. 305-312.
- Титович А. О. Роль психічного стану в діяльності студентів-спортсменів. - C. 312-320.
- Чикалова М. М. Тестування як один із видів моніторингу при вивченні іноземної мови (на прикладі спеціальності "туризм"): переваги й недоліки. - C. 320-325.
- Шепеленко С. М. Критерії формування в учнів професійно-технічних навчальних закладів готовності до професійного та кар’єрного самовдосконалення. - C. 325-335.
- Огієнко О. І. Підготовка викладача вищої школи в умовах магістратури: андрагогічний підхід. - C. 336-342.
- Корж-Усенко Л. В. Генеза ідеї українського університету: історико-педагогічний вимір. - C. 343-352.
- Суділовська М. М. Педагогічна спадщина Я. А. Коменського в оцінках Дмитра Чижевського. - C. 352-359.
- Тичина І. В. Підготовка військових фахівців червоної армії УСРР в роки громадянської війни, як головна передумова до створення системи військової освіти в Україні у 20-х рр. ХХ сторіччя. - C. 359-370.
- Бєсєдіна А. А. Управління діяльністю європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю в Україні. - C. 371-380.
- Tатарнікова А. А. Технології арт-менеджменту та їх роль у модернізації професійної підготовки кадрів для сфери культури й мистецтва. - C. 381-388.
- Вороніна Г. Р. Перспективи реалізації профільного навчання в міських технологічних коледжах Англії. - C. 389-396.
- Гарник І. А. Формування базових математичних уявлень у дошкільників як засіб їх інтелектуального розвитку на прикладі британської педагогіки. - C. 396-404.
- Коваленко С. М., Клочко Л. І. Особливості сучасних реформ щодо регулювання освіти дорослих в Англії. - C. 404-413.
- Костюк О. О. Методи ґендерного виховання учнів канадських середніх шкіл на уроках англійської мови та літератури. - C. 414-423.
- Кошура А. В. Основні напрями модернізації системи фізичного виховання молоді у вищих навчальних закладах Польщі. - C. 423-433.
- Ніколаї Г. Ю. Система вищої технічної освіти в республіці Польща. - C. 433-442.
- Пономаренко Н. Г. Зміст підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. - C. 442-448.
- Сбруєва А. А. Тенденції трансформації місії університету: порівняльно-педагогічний аналіз. - C. 448-461.
- Чистякова І. А. Особливості формування готовності викладача вищої школи до роботи в умовах інтернаціоналізації європейського освітнього простору. - C. 461-476.
| 2015 | | № 6 (50)
|
|
|
|