Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Басанець Л. М., Яровенко І. В., Гриневич Т. П., Малій Т. М., Токаренко О. М., Дурицька Є. С. Стан психофізіологічних функцій учнів VIII–XI класів за умов різних систем навчання. - C. 3-10.
  4. Кулик Н. А. Аналіз інноваційних підходів у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 10-17.
  5. Полюга В. В. Проблеми синергетики в контексті сучасної музичної освіти. - C. 17-24.
  6. Сергієнко А. А. Формування національно-соціальних компетентностей школярів на уроках української літератури. - C. 24-32.
  7. Скиба О. О. Динаміка показників фізичної підготовленості дітей, які займаються спортивними єдиноборствами, на етапі початкової підготовки. - C. 32-38.
  8. Сьома С. О. Конкурсна діяльність слухачів хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України. - C. 38-47.
  9. Дяченко Ю. Л. До проблеми соціального благополуччя родини як невід’ємної складової якості життя дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 48-53.
  10. Грищенко Т. О. Розвиток естетичних почуттів у дітей молодшого шкільного віку як основа формування їх естетичної культури. - C. 53-59.
  11. Сафронова Л. Б. Форми набуття соціального досвіду підлітками в позашкільній діяльності. - C. 59-66.
  12. Бовкуш К. П. Модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання. - C. 67-74.
  13. Боряк О. В. Розумово відсталі діти як медико-психолого-педагогічна проблема. - C. 74-85.
  14. Гіренко Н. А. Особливості роботи з друкованим текстом на уроках історії у спеціальній школі. - C. 85-90.
  15. Годовникова Л. В., Кий Н. М., Мин Л. И. Диагностика и коррекция компьютерной игромании у учащихся младшего подросткового возраста в школах Белгородской области. - C. 91-97.
  16. Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час корекційної роботи з математики. - C. 97-108.
  17. Кайдалова Г. П. Досвід зарубіжних країн у запровадженні інклюзивного навчання в Україні. - C. 108-116.
  18. Кузава І. Б. Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку. - C. 116-127.
  19. Меттини Э. Коррекция и реабилитация детей с особыми потребностями: социально-политический вопрос нашего времени. - C. 127-135.
  20. Павлова Н. В., Дегтяренко Т. В. Нейрологопедический подход к диагностике тяжелых нарушений речи у детей. - C. 136-145.
  21. Ponomaryova G. F. Educational process with the students with the special needs in the higher educational establishment. - C. 145-157.
  22. Співак Л. А. Історичні витоки природоохоронного виховання учнів з інтелектуальними вадами. - C. 157-165.
  23. Довжук В. В., Воскобойнікова Г. Л. Формування професійної компетентності у студентів у процесі професійної підготовки за спеціальністю "технологія парфюмерно-косметичних засобів" у вищих навчальних закладах. - C. 166-173.
  24. Дудчак Г. І. Науково-методологічні основи педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів. - C. 173-179.
  25. Ємельянова Т. В. Зміст і особливості системи контролю та оцінювання ступеню розвитку здібностей студентів технічного ВНЗ. - C. 179-188.
  26. Коваленко Н. В. Метод педагогічного спостереження в підвищенні якості результатів навчальної педагогічної практики. - C. 188-196.
  27. Корчова О. М. Структурно-змістові складники риторичної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 196-205.
  28. Крехно Т. І. Моделювання фахової картини світу майбутніх учителів початкової школи лексикографічними засобами (на матеріалі концепту "колектив"). - C. 206-217.
  29. Кудіна Т. М. Дистанційні форми навчання української мови як іноземної. - C. 217-227.
  30. Лимарєва Ю. М. Курс "Історія та методологія фізики" в педагогічному виші. - C. 227-232.
  31. Лисенко С. А., Веретенко І. М. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах на сучасному етапі. - C. 232-239.
  32. Мар’їнських Ю. М., Шкіра А. М. Науково-дослідна робота студентів зі створення проектів відновлюваної енергетики. - C. 240-247.
  33. Носаченко В. М. Професійно орієнтована технологія навчання як засіб формування картографічної компетентності студентів. - C. 247-254.
  34. Одарченко Н. І., Шуда І. О. Деякі особливості принципів науковості у викладанні математичних дисциплін у ВНЗ. - C. 255-264.
  35. Паладьєва А. Ф. Нові підходи до викладання теоретичних дисциплін циклу "Іноземні мови" в контексті інформатизації освітнього процесу. - C. 264-270.
  36. Пахненко И. И. Подготовка будущих преподавателей лингвистических и лингвометодических дисциплин к организации самостоятельной и индивидуальной работы студентов-филологов. - C. 271-283.
  37. Пузирьов В. Є. Дистанційне навчання вищої математики: досвід Донецького національного університету (м. Вінниця). - C. 283-290.
  38. Сабатовська І. С. Організаційно-педагогічні умови та технології формування професійної компетентності майбутніх викладачів у ВНЗ. - C. 290-298.
  39. Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Технологія напрацювання вмінь використовувати комп’ютерний математичний інструментарій у системі підготовки вчителя математики. - C. 298-305.
  40. Семенова О. О. Співвідношення кваліфікаційного і компетентнісного підходів у вищій професійній освіті. - C. 305-312.
  41. Титович А. О. Роль психічного стану в діяльності студентів-спортсменів. - C. 312-320.
  42. Чикалова М. М. Тестування як один із видів моніторингу при вивченні іноземної мови (на прикладі спеціальності "туризм"): переваги й недоліки. - C. 320-325.
  43. Шепеленко С. М. Критерії формування в учнів професійно-технічних навчальних закладів готовності до професійного та кар’єрного самовдосконалення. - C. 325-335.
  44. Огієнко О. І. Підготовка викладача вищої школи в умовах магістратури: андрагогічний підхід. - C. 336-342.
  45. Корж-Усенко Л. В. Генеза ідеї українського університету: історико-педагогічний вимір. - C. 343-352.
  46. Суділовська М. М. Педагогічна спадщина Я. А. Коменського в оцінках Дмитра Чижевського. - C. 352-359.
  47. Тичина І. В. Підготовка військових фахівців червоної армії УСРР в роки громадянської війни, як головна передумова до створення системи військової освіти в Україні у 20-х рр. ХХ сторіччя. - C. 359-370.
  48. Бєсєдіна А. А. Управління діяльністю європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю в Україні. - C. 371-380.
  49. Tатарнікова А. А. Технології арт-менеджменту та їх роль у модернізації професійної підготовки кадрів для сфери культури й мистецтва. - C. 381-388.
  50. Вороніна Г. Р. Перспективи реалізації профільного навчання в міських технологічних коледжах Англії. - C. 389-396.
  51. Гарник І. А. Формування базових математичних уявлень у дошкільників як засіб їх інтелектуального розвитку на прикладі британської педагогіки. - C. 396-404.
  52. Коваленко С. М., Клочко Л. І. Особливості сучасних реформ щодо регулювання освіти дорослих в Англії. - C. 404-413.
  53. Костюк О. О. Методи ґендерного виховання учнів канадських середніх шкіл на уроках англійської мови та літератури. - C. 414-423.
  54. Кошура А. В. Основні напрями модернізації системи фізичного виховання молоді у вищих навчальних закладах Польщі. - C. 423-433.
  55. Ніколаї Г. Ю. Система вищої технічної освіти в республіці Польща. - C. 433-442.
  56. Пономаренко Н. Г. Зміст підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. - C. 442-448.
  57. Сбруєва А. А. Тенденції трансформації місії університету: порівняльно-педагогічний аналіз. - C. 448-461.
  58. Чистякова І. А. Особливості формування готовності викладача вищої школи до роботи в умовах інтернаціоналізації європейського освітнього простору. - C. 461-476.
2015
№ 6 (50)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського