Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти
- Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методики опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час розвивальної роботи з образотворчого мистецтва. - C. 3-15.
- Осадча Т. М. Основні підходи до психокорекції дітей дошкільного віку з порушенням голосової функції. - C. 15-25.
Розділ ІI. Проблеми порівняльної педагогіки
- Білокопитов В. І. Форуми із забезпечення якості вищої освіти як унікальна платформа для співпраці на європейському рівні. - C. 26-33.
- Бойченко М. А. Діяльність міжнародних організацій у сфері освіти обдарованих і талановитих школярів. - C. 33-40.
- Лянной Ю. О. Професійна підготовка магістрів фізичної терапії та реабілітації у вищих навчальних закладах Латвії Та Литви. - C. 40-50.
- Сало Л. В. Зміст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США. - C. 51-58.
Розділ IIІ. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Албул І. В, Кабанова О. О. Ідея цілісного підходу вивчення дитини в Харківській педологічній школі в діяльності І. Соколянського. - C. 59-67.
- Год Б. В. Религиозно-педагогические идеи гуманиста Эразма Роттердамского в его философском наследии (ХVI век). - C. 67-77.
- Лазоренко С. А., Чхайло М. Б., Романова В. Б. Давньогрецька агоністика та її зв’язок зі спортивними фестивалями міст Північного Причорномор’я. - C. 77-86.
- Чорновол Л. О. Естетичний ідеал вихованки інституту шляхетних дівчат. - C. 86-94.
Розділ IV. Проблеми теорії загальної освіти
- Білоцерковець М. А. Діагностично-критеріальний інструментарій евристичного експерименту. - C. 95-101.
- Вашак О. О. Значення педагогіки народознавства в сучасній національній системі виховання. - C. 101-108.
- Діденко Н. М. Ґенеза проблеми організації позакласної роботи з української мови у профільних філологічних класах як об’єкт теоретичного аналізу. - C. 109-116.
- Ємчик О. Г. Проблема творчого потенціалу особистості в науково-педагогічній спадщині. - C. 116-125.
- Иванов В. В., Иванова С. В. Распределение ролей членов команды проекта, с учетом их психотипов, при использовании эвристических методов. - C. 125-136.
- Кондратюк С. М. Педагогічні чинники ризику захворюваності молодших школярів. - C. 136-142.
- Лянна О. В. Мовленнєва діяльність як спосіб реалізації мовленнєвого спілкування. - C. 143-150.
- Олексієнко С. О. Підвищення продуктивності роботи в текстовому процесорі Microsoft Word. - C. 150-156.
- Сиваш С. В. Творчий потенціал учителів української мови та літератури: зміст та особливості. - C. 156-164.
Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи
- Ачкан В. В. Педагогічна інноватика в контексті підготовки вчителя математики). - C. 165-173.
- Бабко Т. М. Особливості активізації професійного саморозвитку вчителя в умовах післядипломної освіти. - C. 173-181.
- Білявська Т. М. Теоретико-методичні засади формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 181-188.
- Васютіна Т. М., Телецька Л. І. Модернізація змістово-технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації змісту освітньої галузі "Природознавство". - C. 188-194.
- Гаращенко Л. В. Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 195-202.
- Гиря О. О. Компетентнісна складова у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти. - C. 203-211.
- Довбня С. О. Підготовка майбутніх вихователів до організації ігрової діяльності з дітьми дошкільного віку (на матеріалі спецкурсу "Теорія і методика ігрової діяльності дітей дошкільного віку"). - C. 211-219.
- Зосименко О. В. Особливості проведення дослідно-експериментальної роботи з організації проектної діяльності майбутніх педагогів. - C. 219-233.
- Іваній І. В. Змістова характеристика категорії "система професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту" у контексті єдиного європейського простору вищої освіти. - C. 234-241.
- Іваній О. М. Професійна правосвідомість у моделюванні поведінки вчителя. - C. 241-247.
- Імбер В. І. Упровадження мультимедійних технологій у підготовку майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 247-255.
- Крамська С. Г. Методичні аспекти формування емоційної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 255-265.
- Красовська О. О. Організація професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти на засадах контекстного навчання. - C. 265-272.
- Криволап О. Ю. Педагогічний супровід процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку творчого потенціалу молодших школярів. - C. 272-279.
- Куліченко А. К. Шляхи підвищення мотивації до вивчення дисципліни "Латинська мова та основи медичної термінології" в медичному університеті. - C. 279-286.
- Кухарчук І. О. Текстоцентричний підхід до формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-словесника. - C. 286-295.
- Нікула Н. В. Етапи професійно-методичного розвитку студентів у процесі навчання у вищій школі. - C. 295-301.
- Паламарчук Л. М. Діагностика мовленнєвих якостей майбутніх учителів початкових класів як мотиваційний компонент професійної комунікативної підготовки. - C. 302-310.
- Палюкенієнє С. В. Авторська лялька як засіб формування професійної майстерності майбутнього вчителя мистецького профілю. - C. 311-317.
- Паршук С. М., Круглова Н. С. Педагогічна комунікація як складова професійної ідентичності майбутніх учителів початкової школи. - C. 318-325.
- Пасько Н. А., Пасько О. В. Інституційний алломорфізм як альтернатива інституційному ізоморфізму університетів у добу глобалізації. - C. 325-332.
- Пахальчук Н. О. Організація навчальної діяльності майбутніх фахівців із дошкільної та початкової освіти в контексті викладання методики фізичного виховання. - C. 332-340.
- Петров И. В. Грамматические навыки как компонент формирования коммуникативной компетенции иностранных студентов на начальном этапе обучения. - C. 341-350.
- Порохнавець О. М. Дидактичні основи формування національно-патріотичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 350-355.
- Проценко І. І. Теоретико-методологічні засади формування діалогової культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 355-363.
- Ситняківська С. М. Теоретико-методологічні засади формування білінгвальної професійної компетентності майбутніх фахівців із соціальної педагогіки. - C. 363-372.
- Смольнікова О. Г. Особистість викладача в системі автономного навчання іноземних мов. - C. 372-379.
- Тарасенко Г. С. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації аксіологічного підходу у вихованні дошкільників засобами природи. - C. 380-389.
- Тимчук Л. І. Методика створення біографічних цифрових наративів в контексті педагогічної освіти. - C. 389-405.
- Ткаченко О. М. Традиційність та інноваційність в етнопедагогічній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. - C. 405-414.
- Фоменко Т. М. Міжпредметні зв’язки соціально-гуманітарних дисциплін як педагогічна умова формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. - C. 414-422.
- Якименко С. І. Світоглядна освіта в умовах сучасного освітнього простору ВНЗ. - C. 422-431.
- Ящук С. М. Особливості моделювання процесу професійної підготовки магістрів технологічної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 432-440.
Розділ VІ. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Кісель М. Muzyka i jej formy aktywnosci jako wsparcie w procesie wychowania mlodziezy niedostosowanej spolecznie. - C. 441-450.
- Корінна Г. О. Характеристика критеріїв та показників готовності майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дітей дошкільного віку. - C. 450-460.
- Лях Т. Л., Середа В. Г. Індивідуальні фактори ризикованої щодо віл-інфікування поведінки підлітків – учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 461-466.
- Парфанович І. І. Відповідність застосовуваних форм і методів завданням профілактики як оцінка ефективності запобігання девіантної поведінки дівчат. - C. 467-473.
| 2015 | | № 5 (49)
|
|
|
|