Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти
- Бовкуш К. П. Готовність педагога до інклюзивної освіти. - C. 3-9.
- Боряк О. В. Професійна підготовка вчителів-логопедів до роботи з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку. - C. 9-17.
- Корж Ю. М. Корекція деформацій нижніх кінцівок казково-ігровими засобами. - C. 18-24.
- Малишевська І. А. Міжнародне регулювання прав осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю. - C. 24-32.
Розділ ІI. Проблеми порівняльної педагогіки
- Биндас О. М. Роль педагогічної практики в підготовці вчителів іноземних мов в Австрії. - C. 33-39.
- Білецька І. О. Мультимедійні та інтернет-технології в мовній професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови в США. - C. 39-49.
- Вахріна О. В. Академічні кодекси цінностей у вищій школі Польщі. - C. 49-59.
- Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. - C. 59-66.
- Корнієнко В. В. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі (досвід США). - C. 66-74.
- Лянной Ю. О. Зміст професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації (фізичної терапії) у вищих навчальних закладах Австрії. - C. 74-87.
- Мельник Н. І. Організаційно-педагогічне забезпечення професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в країнах Західної Європи. - C. 87-97.
- Молчанова В. В. Аналіз розвитку проектувального мислення в закладах художньої та художньо-педагогічної освіти за кордоном: позитиви для застосування. - C. 97-106.
- Підгаєцька А. В. Виконання організаціями студентського самоврядування в Канаді суспільно-політичної функції. - C. 106-118.
- Рубан Л. М. Сучасні тенденції поширення ідей про домашню освіту. - C. 118-125.
- Стрельченко Л. В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови у Великій Британії. - C. 126-132.
- Федоренко С. В. Огляд тенденцій впровадження елементів американської моделі загальної гуманітарної підготовки студентів-бакалаврів у вищій школі країн Євросоюзу. - C. 132-141.
- Чернякова Ж. Ю. Інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі: зарубіжний досвід Великої Британії. - C. 141-151.
- Шеверун Н. В. Система забезпечення якості навчання іноземних мов у технічних університетах Польщі. - C. 151-158.
- Шевченко К. В. Особливості педагогічної практики студентів китайських педагогічних ВНЗ. - C. 158-166.
Розділ IIІ. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Tkachenko O. B. Evaluation of the high school teachers’ pedagogical activity as an actual scientific problem in Ukraine (the second quarter of the XX-th and the beginning of the XXI-st century). - C. 167-176.
- Шинкар Т. Ю. Методична робота в системі дошкільного виховання України в 20–30-ті роки ХХ століття. - C. 176-183.
Розділ IV. Проблеми теорії загальної освіти
- Ачкан В. В. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики у 9 класі. - C. 184-195.
- Бондар Т. С., Золочевський В. В. Використання самоорганізації у загальноосвітніх навчальних закладах щодо фізкультурно-спортивного дозвілля учнів. - C. 195-207.
- Борисов В. В., Борисова С. В., Бобилева Я. В. Підготовка учнів до входження в інформаційний простір у системі сучасних полікультурних комунікацій. - C. 207-215.
- Григоренко Г. В. Здоров’ятворча компетентність підлітків та соціально-педагогічні умови її формування в діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 215-222.
- Грицай Н. Б. Методична діяльність учителя біології як педагогічна проблема. - C. 222-230.
- Дєнєжніков С. С. Інноваційні запити сучасного суспільства. - C. 230-239.
- Пальшкова І. О. Зміст пізнання професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи. - C. 239-247.
- Проценко І. І., Гудименко К. М. Моніторинг як інструмент визначення якості освіти. - C. 247-255.
- Руденко І. В. Евристичні технології у формуванні творчої активності підлітків засобами образотворчого мистецтва. - C. 255-262.
- Фроленкова Н. О. Контент-аналіз дефініції "освітня програма" у просторі українського дошкілля. - C. 263-272.
- Яблонський А. І. Сутність і феноменологія експертизи освіти. - C. 272-282.
Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи
- Басараб В. Я. Методика формування ключових компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у процесі професійної підготовки у ПТНЗ. - C. 283-293.
- Безлюдна В. В., Безлюдний Р. О. Роль освітніх інновацій у процесі вивчення іноземних мов у вищій школі. - C. 293-299.
- Варга Л. І. Вплив інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів. - C. 300-304.
- Горовенко О. А. Педагогічна практика як основа розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів англійської мови. - C. 304-313.
- Горщенко Ю. А. Обґрунтування експериментально-дослідної роботи з розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення мистецьких дисциплін. - C. 313-320.
- Емре Еджиєс С. Педагогічні умови формування професійно комунікативної компетентності студентів-іноземців у ВНЗ. - C. 321-325.
- Казанжи І. В. Фундаментальні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи. - C. 325-331.
- Кобилянська І. М., Кобилянський О. В., Кириченко В. І. Формування ризик-орієнтованого мислення майбутніх фахівців-економістів. - C. 331-339.
- Машовець М. А. Підготовка сучасного педагога дітей дошкільного віку в умовах мінливого соціуму. - C. 339-347.
- Набока О. Г. Технології формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх керівників навчальних закладів засобами компетентнісного підходу. - C. 347-355.
- Олендр Т. М. Деякі проблеми використання інноваційних технологій контролю й оцінювання знань студентів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 355-364.
- Сімкова І. О. Теоретичні основи навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері. - C. 364-370.
- Сушкевич О. В. Особливості застосування подкастів у фаховій підготовці майбутніх учителів англійської мови. - C. 370-375.
- Тимчук Л. І. Проектування процесу створення цифрових наративів майбутніми вчителями. - C. 376-389.
- Цун Чжоу Педагогічні умови формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів засобами бібліотечних ресурсів. - C. 390-394.
- Чунься Чень Семиотика учебного пособия для формирования лингвосоциокультурной компетентности иностранных студентов-филологов. - C. 394-401.
- Чуприна О. С. Формування нормативної компетентності майбутніх учителів математики з урахуванням особливостей навчання учнів класів суспільно-гуманітарного профілю. - C. 401-409.
- Шехавцова С. О. Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. - C. 409-416.
- Шпитальова О. В. Методичні аспекти формування професійних навичок педагога-художника засобами рисунка. - C. 416-424.
Розділ VІ. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Спіріна Т. П., Середа Л. В. Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 425-430.
- Степура Ю. Г. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії в систему соціального виховання молодших школярів: стан та перспективи. - C. 430-438.
- Подрєз Ю. В. Розвиток малого промислового підприємництва серед етнічного українського населення Східної Слобожанщини, Кубані, Нижнього та Середнього Поволжя, Південно-Західного Сибіру та Далекого Сходу в другій половині ХІХ – початку ХХ століття. - C. 438-446.
| 2015 | | № 4 (48)
|
|
|
|