Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Дегтяренко Т. М. Сучасна філософія та реалії корекційно-реабілітаційної допомоги особам із психофізичними порушеннями та/або інвалідністю. - C. 3-13.
- Хващевська О. О. Особливості соціалізації учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 13-18.
- Chystyakova I. A. Genesis of international volunteer movement. - C. 19-26.
Розділ 2. Проблеми порівняльної педагогіки
- Гаращук К. В. Розширені школи як інноваційний структурний компонент системи середньої освіти Великої Британії. - C. 27-33.
- Нитенко О. В. Профіль спеціаліста з права: європейський та український досвід. - C. 33-41.
- Пілюгіна Т. В. Ретроспективний аналіз становлення іншомовної освіти майбутніх працівників фіскальної служби у світовій практиці. - C. 41-47.
- Скиба М. М. Зарубіжний досвід екологічної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 47-55.
- Chernyakova Zh. Yu. The formation of internationalized educational space as a comparative pedagogical problem. - C. 55-65.
Розділ 3. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Аблаєв Е. А. Навчально-методичний комплекс як певна сукупність документів у структурі підготовки майбутнього педагога (80-ті роки ХХ століття). - C. 66-72.
- Ажиппо О. Ю. Українські громадські діячі та педагоги другої половини ХІХ – початку ХХ століття про національний характер освіти і виховання. - C. 72-79.
- Антипін Є. Б. Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця. - C. 79-85.
- Вєнцева Н. О. Роль інститутів народної освіти України в підготовці майбутніх учителів історії в 1920–1930 рр. . - C. 85-92.
- Гавриленко І. І. Нормативні засади управлінської діяльності А. С. Макаренка. - C. 93-102.
- Голубнича Л. О. Висвітлення досвіду організації лекції у ВНЗ східноукраїнського регіону в педагогічній історіографії (50–60-ті рр. ХХ ст. ). - C. 103-111.
- Дорошенко Е. Ю. Формування дисциплінованості у вихованців кадетських корпусів на території українських губерній (ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 111-119.
- Іванюк Г. І., Січкар А. Д. Діяльнісний підхід до навчання й виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічному контексті XX століття. - C. 119-130.
- Косенко Ю. М. Особливості викладання суспільно-історичного матеріалу розумово відсталим учням у 20-х – на початку 30-х років ХХ століття. - C. 130-136.
- Левашова В. М. Факультативні курси як форма диференціації навчання природничих дисциплін (60–80-ті роки ХХ ст. ). - C. 137-144.
- Меттіні Е. А. С. Макаренко: виховання та коучинг. - C. 144-149.
- Никитюк Л. В. Становлення ідеї природничої освіти в українській педагогічній думці з прадавніх часів до XVI століття. - C. 149-155.
- Рацлав Н. І. Методична підготовка вчителів математики у Слов’янському державному педагогічному інституті в 70-х роках XX ст. . - C. 155-165.
- Саяпіна С. А. Зміст експериментальних досліджень деяких аспектів морального виховання в дошкільній педагогіці (60-ті рр. ХХ ст. ). - C. 165-173.
- Ушмарова В. В. Історична ретроспектива теоретичних поглядів на проблему здібностей. - C. 173-181.
- Ярославцева Л. А. Ідеї дитиноцентризму в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 181-188.
Розділ 4. Проблеми теорії загальної освіти
- Білик Н. М. Перспективи впровадження технології медіації однолітків у загальноосвітній школі. - C. 189-198.
- Вашуленко О. В. Аналіз психологічних передумов організації повторення в початковому навчанні. - C. 198-210.
- Венгловська О. А. Формування дослідницької компетентності вчителя початкової школи у процесі функціонування історико-педагогічних студій. - C. 210-218.
- Голота Н. М. Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом. - C. 219-227.
- Гудименко К. М. Прoфесiйнe сaмoвизначeння стaршoклaсникiв як психoлoгo-педaгoгічна прoблeма. - C. 227-233.
- Курок В. П. Дослідження компонентів діяльності вчителя як передумова створення її моделі. - C. 233-240.
- Левченко Л. С. Комунікативна компетентність особистості в аспекті сучасної інноваційної освіти. - C. 240-248.
- Малашевська І. А. Психокоригуючий принцип музичного навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з використанням музикотерапії. - C. 248-256.
- Предик А. А. Проблема оцінювання навчальних досягнень першокласників у педагогічній теорії та практиці. - C. 256-265.
- Самойленко О. М. Особливості технологічних підходів до навчання. - C. 266-274.
Розділ 5. Проблеми педагогіки вищої школи
- Барсукова Н. С. Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 275-281.
- Бацуровська І. В., Андрющенко Я. Е. Аналіз стану і реалізації відкритих дистанційних курсів в Україні. - C. 282-289.
- Варецька О. В. Розробка кваліметричних моделей як засіб розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 289-303.
- Гаврилюк С. М. Принципи розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 303-315.
- Гирич З. И. Теоретические основы конструирования программы для обучения русскому языку иностранных тюркоязычных студентов-нефилологов. - C. 315-323.
- Загребельний С. Л., Загребельна О. О., Костіков О. А. Он-лайн тестування знань студентів – інноваційна форма дистанційної освіти. - C. 323-328.
- Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. Реформування вищої педагогічної освіти України в умовах євроінтеграції. - C. 329-336.
- Коркішко О. Г. Усвідомлення сучасним викладачем власного призначення як запорука професійного зростання. - C. 336-343.
- Корсун Г. О. Шляхи підвищення якості викладання англійської мови професійного спрямування в технічних університетах України. - C. 343-349.
- Крамська С. Г. Формування духовної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 349-357.
- Левченко Л. С., Кривонос О. Б. Педагогічна діагностика професійно-творчих умінь студентів як показника готовності спеціаліста до професійної діяльності. - C. 357-365.
- Наход С. А. Визначення рівня сформованості операційного компонента прогностичних умінь майбутніх практичних психологів: констатувальний етап експерименту. - C. 365-373.
- ПостоянТ. Г. Дуальна система навчання в умовах галузевої кластеризації. - C. 374-382.
- Ручинська Н. С., Семененко І. В. Педагогічні підходи до використання змішаного навчання у вищій школі. - C. 382-388.
- Сергєєв С. М., Рощупкін А. О. Урахування індивідуальних особливостей студентів у навчанні та вихованні. - C. 388-396.
- Старченко С. О. Пріоритети дистанційної підготовки вчителів фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 396-403.
- Стеченко Т. О., Ушакова Л. І. Мультилінгвізм у системі освіти майбутніх учителів іноземних мов. - C. 403-411.
- Тимченко А. М. Особливості ставлення студентів класичного університету до питань здоров’я. - C. 411-422.
Розділ 6. Менеджмент освіти: тенденції інноваційного розвитку
- Долженков О. О. Формування початкового професійного досвіду майбутніх менеджерів освіти засобами ігрових технологій навчання. - C. 423-432.
- Самойлова Ю. І. Інноваційні шкільні мережі: характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження. - C. 432-441.
| 2015 | | № 2 (46)
|
|
|
|