Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Соціалізація особистості: історія та сучасність

  4. Дегтяренко Т. М. Сучасна філософія та реалії корекційно-реабілітаційної допомоги особам із психофізичними порушеннями та/або інвалідністю. - C. 3-13.
  5. Хващевська О. О. Особливості соціалізації учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 13-18.
  6. Chystyakova I. A. Genesis of international volunteer movement. - C. 19-26.
  7. Розділ 2. Проблеми порівняльної педагогіки

  8. Гаращук К. В. Розширені школи як інноваційний структурний компонент системи середньої освіти Великої Британії. - C. 27-33.
  9. Нитенко О. В. Профіль спеціаліста з права: європейський та український досвід. - C. 33-41.
  10. Пілюгіна Т. В. Ретроспективний аналіз становлення іншомовної освіти майбутніх працівників фіскальної служби у світовій практиці. - C. 41-47.
  11. Скиба М. М. Зарубіжний досвід екологічної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 47-55.
  12. Chernyakova Zh. Yu. The formation of internationalized educational space as a comparative pedagogical problem. - C. 55-65.
  13. Розділ 3. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  14. Аблаєв Е. А. Навчально-методичний комплекс як певна сукупність документів у структурі підготовки майбутнього педагога (80-ті роки ХХ століття). - C. 66-72.
  15. Ажиппо О. Ю. Українські громадські діячі та педагоги другої половини ХІХ – початку ХХ століття про національний характер освіти і виховання. - C. 72-79.
  16. Антипін Є. Б. Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця. - C. 79-85.
  17. Вєнцева Н. О. Роль інститутів народної освіти України в підготовці майбутніх учителів історії в 1920–1930 рр. . - C. 85-92.
  18. Гавриленко І. І. Нормативні засади управлінської діяльності А. С. Макаренка. - C. 93-102.
  19. Голубнича Л. О. Висвітлення досвіду організації лекції у ВНЗ східноукраїнського регіону в педагогічній історіографії (50–60-ті рр. ХХ ст. ). - C. 103-111.
  20. Дорошенко Е. Ю. Формування дисциплінованості у вихованців кадетських корпусів на території українських губерній (ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 111-119.
  21. Іванюк Г. І., Січкар А. Д. Діяльнісний підхід до навчання й виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічному контексті XX століття. - C. 119-130.
  22. Косенко Ю. М. Особливості викладання суспільно-історичного матеріалу розумово відсталим учням у 20-х – на початку 30-х років ХХ століття. - C. 130-136.
  23. Левашова В. М. Факультативні курси як форма диференціації навчання природничих дисциплін (60–80-ті роки ХХ ст. ). - C. 137-144.
  24. Меттіні Е. А. С. Макаренко: виховання та коучинг. - C. 144-149.
  25. Никитюк Л. В. Становлення ідеї природничої освіти в українській педагогічній думці з прадавніх часів до XVI століття. - C. 149-155.
  26. Рацлав Н. І. Методична підготовка вчителів математики у Слов’янському державному педагогічному інституті в 70-х роках XX ст. . - C. 155-165.
  27. Саяпіна С. А. Зміст експериментальних досліджень деяких аспектів морального виховання в дошкільній педагогіці (60-ті рр. ХХ ст. ). - C. 165-173.
  28. Ушмарова В. В. Історична ретроспектива теоретичних поглядів на проблему здібностей. - C. 173-181.
  29. Ярославцева Л. А. Ідеї дитиноцентризму в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 181-188.
  30. Розділ 4. Проблеми теорії загальної освіти

  31. Білик Н. М. Перспективи впровадження технології медіації однолітків у загальноосвітній школі. - C. 189-198.
  32. Вашуленко О. В. Аналіз психологічних передумов організації повторення в початковому навчанні. - C. 198-210.
  33. Венгловська О. А. Формування дослідницької компетентності вчителя початкової школи у процесі функціонування історико-педагогічних студій. - C. 210-218.
  34. Голота Н. М. Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом. - C. 219-227.
  35. Гудименко К. М. Прoфесiйнe сaмoвизначeння стaршoклaсникiв як психoлoгo-педaгoгічна прoблeма. - C. 227-233.
  36. Курок В. П. Дослідження компонентів діяльності вчителя як передумова створення її моделі. - C. 233-240.
  37. Левченко Л. С. Комунікативна компетентність особистості в аспекті сучасної інноваційної освіти. - C. 240-248.
  38. Малашевська І. А. Психокоригуючий принцип музичного навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з використанням музикотерапії. - C. 248-256.
  39. Предик А. А. Проблема оцінювання навчальних досягнень першокласників у педагогічній теорії та практиці. - C. 256-265.
  40. Самойленко О. М. Особливості технологічних підходів до навчання. - C. 266-274.
  41. Розділ 5. Проблеми педагогіки вищої школи

  42. Барсукова Н. С. Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 275-281.
  43. Бацуровська І. В., Андрющенко Я. Е. Аналіз стану і реалізації відкритих дистанційних курсів в Україні. - C. 282-289.
  44. Варецька О. В. Розробка кваліметричних моделей як засіб розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 289-303.
  45. Гаврилюк С. М. Принципи розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 303-315.
  46. Гирич З. И. Теоретические основы конструирования программы для обучения русскому языку иностранных тюркоязычных студентов-нефилологов. - C. 315-323.
  47. Загребельний С. Л., Загребельна О. О., Костіков О. А. Он-лайн тестування знань студентів – інноваційна форма дистанційної освіти. - C. 323-328.
  48. Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. Реформування вищої педагогічної освіти України в умовах євроінтеграції. - C. 329-336.
  49. Коркішко О. Г. Усвідомлення сучасним викладачем власного призначення як запорука професійного зростання. - C. 336-343.
  50. Корсун Г. О. Шляхи підвищення якості викладання англійської мови професійного спрямування в технічних університетах України. - C. 343-349.
  51. Крамська С. Г. Формування духовної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 349-357.
  52. Левченко Л. С., Кривонос О. Б. Педагогічна діагностика професійно-творчих умінь студентів як показника готовності спеціаліста до професійної діяльності. - C. 357-365.
  53. Наход С. А. Визначення рівня сформованості операційного компонента прогностичних умінь майбутніх практичних психологів: констатувальний етап експерименту. - C. 365-373.
  54. ПостоянТ. Г. Дуальна система навчання в умовах галузевої кластеризації. - C. 374-382.
  55. Ручинська Н. С., Семененко І. В. Педагогічні підходи до використання змішаного навчання у вищій школі. - C. 382-388.
  56. Сергєєв С. М., Рощупкін А. О. Урахування індивідуальних особливостей студентів у навчанні та вихованні. - C. 388-396.
  57. Старченко С. О. Пріоритети дистанційної підготовки вчителів фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 396-403.
  58. Стеченко Т. О., Ушакова Л. І. Мультилінгвізм у системі освіти майбутніх учителів іноземних мов. - C. 403-411.
  59. Тимченко А. М. Особливості ставлення студентів класичного університету до питань здоров’я. - C. 411-422.
  60. Розділ 6. Менеджмент освіти: тенденції інноваційного розвитку

  61. Долженков О. О. Формування початкового професійного досвіду майбутніх менеджерів освіти засобами ігрових технологій навчання. - C. 423-432.
  62. Самойлова Ю. І. Інноваційні шкільні мережі: характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження. - C. 432-441.
2015
№ 2 (46)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського