Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Проблеми порівняльної педагогіки

  4. Бойченко М. А. Менторство як форма підтримки обдарованих і талановитих в країнах ЄС та США. - C. 3-9.
  5. Демченко І. В. Сучасна канадська вища педагогічна освіта та тнеденціїї її розвитку в умовах інформатизації суспільства. - C. 10-19.
  6. Огієнко О. І. Розвиток краєзнавчого тирузму в Польщі в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 19-27.
  7. Сбруєва А. А. Проблема взаємозв’язку освітньої та наукової діяльності університету: аналіз зарубіжних досліджень. - C. 28-40.
  8. Шаповалова О. В. Реформування управління якістю загальної середньої освіти Великобританії: історичний аспект. - C. 41-48.
  9. Розділ 2. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  10. Зав’ялова О. К. Українське віолончельне мистецтво і традиції Петербурзької школи К. Ю. Давидова. - C. 49-56.
  11. Колесник І. О. Формування пізнавального інтересу в учнів початкової школи (історико-логічний дискурс). - C. 56-64.
  12. Розділ 3. Проблеми теорії загальної освіти

  13. Вознюк Н. М. Система роботи з обдарованими учнями початкової ланки. - C. 65-71.
  14. Кириченко В. І. Теоретичні засади формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 71-79.
  15. Скоробагатська О. І. Психологічні особливості інноваційної діяльності в суспільстві ризику. - C. 79-87.
  16. Розділ 4. Проблеми педагогіки вищої школи

  17. Засименко В. В. До питання формування писемної англомовної компетенції у студентів-логістів. - C. 88-94.
  18. Коваленко Н. В. Проблема ресоціалізації в пенітенціарії та змісті магістерської підготовки соціальних педагогів. - C. 94-102.
  19. Коваленко О. А. Застосування тестового контролю під час вивчення курсу "Математика" студентами-майбутніми вчителями початкової школи. - C. 102-112.
  20. Кочубей Т. Д. Педагогічні умови соціалізації студентської молоді в умовах освітньо-виховного середовища ВНЗ. - C. 112-119.
  21. Козлов Д. О. Педагогічні умови ефективної реалізації процесу формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи. - C. 119-135.
  22. Пелипенко М. М., Черненко О. М. Дисциплінованість у контексті формування готовності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби до самозбереження. - C. 135-144.
  23. Розділ 5. Евристична освіта у суспільстві нових соціальних та особистісних цінностей

  24. Апьонкін Ю. В. Дидактичні умови формування практичних умінь інженерів-педагогів. - C. 145-153.
  25. Бондар Т. І. Формування інклюзивної компетентності в умовах інноваційної парадигми освіти. - C. 153-162.
  26. Будянський Д. В. Виразне читання як елемент академічного красномовства в структурі професійної діяльності викладача вищої школи. - C. 162-171.
  27. Бунчук О. В. Значення діяльності Товариства шкільної освіти для розвитку сучасної української освіти. - C. 172-179.
  28. Вовк Б. І. Самостійна робота майбутніх інженерів-викладачів як одна з умов формування самоосвітньої компетентності. - C. 179-187.
  29. Грабовий А. К. Дивергентний хімічний експеримент як чинник пізнавально-творчої діяльності школярів. - C. 187-196.
  30. Заворотна Я. В. Підготовка магістрів до використання системного підходу під час організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. - C. 196-202.
  31. Зайцева І. О. Професійно-творчі вміння студентів та особливості їх формування в дистанційному навчанні. - C. 202-209.
  32. Земка О. І. Групи дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 209-217.
  33. Зубалій М. Д. Особливості військово-патріотичного виховання старшокласників у процесі позакласної роботи. - C. 217-226.
  34. Івашковський В. В. Специфіка та сутність виховання сучасної молоді на козацьких засадах. - C. 226-233.
  35. Ковальчук Л. О. Самореалізація особистості студента у процесі евристичної діяльності (аспект дослідження культури професійного мислення педагога). - C. 233-243.
  36. Колесниченко Н. Ю. Стимулювання потреб бакалаврів романо-германької філології в набутті професійної компетентності фахівця сфери міжкультурної комунікації. - C. 243-253.
  37. Кривонос О. Б. Евристичне навчання як важлива умова розвитку обдарованості учнів сільської школи. - C. 253-261.
  38. Крівшенко Л. М. Запитаня молодшого школяра як епіцентр успішної діалогової взаємодії. - C. 261-270.
  39. Лазарєв М. О. Самореалізація творчих і духовних цінностей особистості в евристичній освіті. - C. 270-280.
  40. Лопатинська І. С. Формування готовності вчителя гімназії до створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі. - C. 280-286.
  41. Лупаренко С. Є. Наукові підходи до дослідження питань дитинства й розвитку дитини. - C. 286-294.
  42. Лях М. В. Фізичне виховання молоді козацької доби та учнів козацьких класів сучасної школи. - C. 295-303.
  43. Матвійчук К. О. Роль вправ у формуванні діафрагмального дихання на початковому етапі роботи з молодшими школярами. - C. 303-308.
  44. Осадченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи як педагогічна проблема. - C. 309-317.
  45. Парфентьєва І. П. Здатність до емпатії – як один із чинників формування майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 317-322.
  46. Плохута Т. М. Формування у студентів умінь самодіагностики результатів пізнавально-творчої діяльності. - C. 322-330.
  47. Проценко І. І. Теоретико-методологічні засади формування діалогової культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 330-338.
  48. Проценко І. І., Сіпко Ю. О. Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку. - C. 338-345.
  49. Радчук Н. І. Роль пісні у війсоково-патріотичному вихованні козачат. - C. 346-354.
  50. Самусь Т. В. Система формування здоров’язбережувальних компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів в умовах інноваційної освіти. - C. 354-363.
  51. Сулаєва Н. В. Теоретико-методологічні засади неформальної мистецької освіти майбутніх учителів. - C. 363-370.
  52. Усенко Н. М. Самостійне створення фінальних освітніх продуктів у пізнавально-творчій діяльності старшокласників. - C. 370-380.
  53. Ярошинська О. О. Методологічні засади проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 380-389.
  54. Петренко М. Б. Розвиток виконавсько-ансамблевої дієздатності студентів факультетів музично-педагогічного спрямування. - C. 389-396.
2014
№ 7 (41)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського