Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Фізичне, психічне, соціальне й духовне здоров’я дітей, підлітків, учнівської та студентської молоді

  4. Бойко Г. М., Бабич Н. Л. Діагностика несприятливих психічних станів та їх корекціїя у спортсменів із порушеннями психофізичного розвитку. - C. 3-14.
  5. Вихляєв Ю. М. Доценко О. В. Моделювання процесу навчання підлітків спеціальним умінням і навичкам у спортивному орієнтуванні. - C. 14-24.
  6. Завадська М. М., Голінко М. В. Ефективність використання лікувальної фізичної культури у формуванні "шкільної зрілості" дітей. - C. 25-32.
  7. Заікіна Г. Л., Ткаченко Ю. Ю. Ефективність використання програми фізичної реабілітації в поєднанні з арттерапією для нормалізації вегетативного балансу дітей із вегетативними порушеннями. - C. 32-39.
  8. Кондрацька Г. Д., Чепелюк А. В. Перевірка ефективності умов формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх учителів фізичної культури. - C. 39-50.
  9. Корносенко О. К. Медико-біологічні фактори збереження та зміцнення здоров’я дівчат юнацького віку засобами оздоровчої аеробіки. - C. 50-59.
  10. Лукоянова К. В. Формування здорового способу життя студентів ВНЗ засобами фізичної культури та спорту. - C. 59-65.
  11. Лякішева А. В., Грицюк Л. К. Соціально-педагогічні особливості адаптації студентів до умов навчання у вищому навчальному закладі. - C. 65-74.
  12. Мацейко І. І., Галандзовський С. М. Фізична підготовленість та її зв’язок з руховою активністю школярів 7–17 років. - C. 75-83.
  13. Петрочко Ж. В. Концепція школи, дружньої до дитини: основні положення та терміни. - C. 84-92.
  14. Руденко А. М., Звіряка О. М., Беспалова О. О. Організація реабілітаційно-оздоровчої роботи серед дітей із дефектами нижніх кінцівок в умовах СДНЗ. - C. 92-98.
  15. Ситник О. А. Особливості формування психоемоційного стану учнів під впливом зовнішніх факторів. - C. 99-106.
  16. Фаласеніді Т. М. Соціальне та психічне здоров’я учнів з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги. - C. 106-114.
  17. Фастівець А. В. Стан сформованості діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації. - C. 114-121.
  18. Розділ ІІ. Гігієнічні аспекти організації навчально-виховного процесу в закладах освіти різного типу

  19. Гозак С. В., Філоненко О. О., Парац А. М. Гігієнічне вивчення "шкільної зрілості" дітей старшого дошкільного віку. - C. 122-131.
  20. Дяченко Ю. Л. До проблеми валеологічного аспекту життєдіяльності сучасних підлітків. - C. 131-136.
  21. Іванова О. І., Басанець Л. М., Ніколаєнко О. І. Комплексна оцінка фізичного розвитку та психофункціонального стану дітей 6-річного віку. - C. 137-144.
  22. Калиниченко И. А, Скиба О. А. Вікові аспекти спортивного відбору та орієнтації дітей до занять складно-координаційними видами спорту. - C. 144-153.
  23. Мякота О. Г., Римар М. П. Модель здорового способу життя як ключова складова компетентнісної підготовки висококваліфікованих медичних працівників. - C. 153-160.
  24. Платонова А. Г., Подригало Л. В., Ровна О. А., Толстопльот Е. В., Кліменко О. А. Дослідження взаємозв’язків між особливостями фізичного здоров’я і рівнем гігієнічних знань школярів. - C. 160-167.
  25. Подригало Л. В., Платонова А. Г. Методологічні підходи до організації рекреації, оздоровлення й реабілітації дітей шкільного віку. - C. 167-177.
  26. Старченко А. Ю. Дитячий фітнес як один з ефективних засобів покращення здоров’я і фізкультурної освіченості дітей дошкільного віку. - C. 177-184.
  27. Розділ ІІІ. Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання і спорту дітей, підлітків і молоді

  28. Бернацький М. В. Поліпшення якості води як фактор здоров’я людини. - C. 185-193.
  29. Босенко А. І. Фізична працездатність та динаміка частоти серцевих скорочень студенток із різним рівнем рухової активності при тестуванні навантаженням за замкнутим. - C. 193-201.
  30. Веселовський А. П., Ільчишин І. П. Психолого-педагогічні особливості розвитку самоактуалізації студентів спортсменів. - C. 201-210.
  31. Гузак О. Ю. Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання студентів. - C. 210-216.
  32. Заікіна Г. Л., Гапон В. О. Проблема психічної готовності як ефективності психологічної підготовки боксерів. - C. 217-224.
  33. Зенкевич В. М., Зенкевич С. О. Методика розвитку рівноваги в дітей з інтелектуальною недостатністю на уроках фізичної культури та здоров’я. - C. 225-232.
  34. Корж Ю. М. Методика фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. - C. 232-242.
  35. Кравченко А. І. Особливості застосування бделоакупунктури при втомі у спортсмені-футболістів із сенсорними ураженнями. - C. 242-249.
  36. Латіна Г. О. Фізіолого-гігієнічна оцінка ефективності впровадження освітньої та оздоровчої здоров’язбережувальних технологій у початкову ланку загальноосвітнього навчального закладу. - C. 249-258.
  37. Лукаш І. В. Особливості організації навчального процесу з фізичного виховання майбутніх учителів початкових класів. - C. 259-265.
  38. Луценко Л. С., Шепеленко Т. В., Лучко О. Р. Аквааеробіка у фізичному вихованні як засіб підвищення фізичної активності. - C. 265-274.
  39. Могильний Ф. В. Ефективність застосування методики оперативного педагогічного контролю на уроках з фізичної культури. - C. 274-284.
  40. Новік С. М. Виховання здатності до адекватної соціальної самооцінки підлітка-спортсмена. - C. 285-292.
  41. Осипенко Є. В. Динаміка показників фізичної підготовленості студенток у різні періоди навчального процесу. - C. 292-299.
  42. Осипенко Є. В. Герасимов І. Г. Використання моніторингових технологій у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді. - C. 299-307.
  43. Ровна О. О. Теоретико-методичні проблеми викладання дисципліни "Теорія та методика медико-біологічних наукових досліджень в спорті" у підготовці магістрів зі спеціальності "спорт". - C. 307-314.
  44. Рубіс К. М. Урахування анатомо-фізіологічних особливостей жіночого організму в побудові навчально-виховного процесу зі спортивної боротьби. - C. 314-321.
  45. Твердохліб М. М., Дяченко С. В. Оцінка стану фізичного розвитку дітей шкільного віку в динаміці навчального процесу. - C. 321-328.
  46. Шаяхметова Є. Ш., Муфтахіна Р. М., Лінтварєв А. Л. Підвищення фізичної працездатності кваліфікованих боксерів. - C. 328-335.
  47. Розділ IV. Теоретико-методологічні засади та методичні підходи щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я, культури здоров’я, здорового способу життя у дітей, підлітків i молоді

  48. Антонішина В. Л. Основи формування креативності в дітей старшого дошкільного віку. - C. 336-344.
  49. Багрій І. П. Про взаємозв’язок розвитку науки про занятість і заняттєвої терапії на шляху сприяння здоров’ю людини. - C. 344-353.
  50. Березкіна О. О. Проблеми здоров’я і здорового способу життя учнівської молоді й умови їх оптимізації. - C. 354-363.
  51. Бойко А. Е. Зміст і методи формування комунікативної компетентності вихованців позашкільних навчальних закладів. - C. 363-371.
  52. Бойчук Ю. Д., Пальчик О. О., Дехтярьова О. О., Зуб О. В. Наукові дискусіїта їх використання у процесі викладанні курсу "Основи екології" студентам неекологічних спеціальностей. - C. 372-378.
  53. Бріжата І. А. Оздоровлення студентської молоді засобами фізичної культури в міжвузівському регіональному центрі. - C. 378-384.
  54. Будинкевич С. Н., Чепелюк А. В., Кізло Н. Б. Особливості самовиховання особистості в структурі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 385-391.
  55. Воропаєв Д. С., Єжова О. О. Заходи оптимізації психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 392-402.
  56. Грицюк С. А. Рухова активність як засіб подолання розумової втоми молодших школярів. - C. 402-411.
  57. Іваненко Л. М. Спосіб життя батьків як детермінанта здоров’я дітей. - C. 411-421.
  58. Кириленко Г. В., Кириленко О. І. Вплив комунікацій на формування мотивів та інтересів студентів щодо фізичного самовдосконалення. - C. 421-429.
  59. Кириленко Л. Г., Власенко Н. В. Визначення пріоритетності кольоротерапії у формуванні основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 429-436.
  60. Кириченко В. І. Пріоритети виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. - C. 437-445.
  61. Колоколов В. О., Пономаренко Р. В. Можливі шляхи визначення рівня фізичної підготовленості майбутніх фахівців служби цивільного захисту України до виконання професійних обов’язків. - C. 445-451.
  62. Лукащук-Федик С. В. Дослідження ціннісно-мотиваційних установок студентів до проблеми формування та збереження репродуктивного здоров’я. - C. 452-463.
  63. Лянной Ю. О. Зміст професійної підготовки магістрів з фізичної реабілітації в університетах Канади. - C. 463-470.
  64. Міхеєнко О. І. Психолого-педагогічні аспекти формування здоров’язміцнювальної поведінки майбутніх фахівців зі здоров’я людини. - C. 471-479.
  65. Самоненко С. Б., Багінська О. В. Рухова пам’ять як критерій диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку. - C. 480-487.
  66. Согоконь О. А. Пріоритети фізичного виховання для оздоровлення та вихованості студентської молоді. - C. 488-495.
  67. Старченко С. О. Неперервна підготовка у формуванні предметно-професійної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 495-503.
2014
№ 2 (36)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського