Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Проблеми педагогіки вищої школи

  4. Бондаренко В. В. Навчально-методична складова формування професійних компетентностей керівників хореографічних колективів напряму підготовки "фізичне виховання". - C. 3-13.
  5. Ворона В. О. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів на основі міждисциплінарних зв’язків. - C. 13-20.
  6. Гончаренко В. І. Структура фізичної підготовки висококваліфікованих спортсменок у хокеї на траві в річному макроциклі. - C. 20-29.
  7. Клочкова Т. І. Менеджмент ризиків у вищій освіті: характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження. - C. 30-38.
  8. Левченко Л. С. Професійна підготовка майбутнього вихователя дошкільного закладу. - C. 38-49.
  9. Розуменко А. О. Формування в учнів професійно-технічних училищ умінь учитися самостійно у процесі навчання математики. - C. 49-55.
  10. Столяренко Т. Л. Використання засобів ІКТ у системі підготовки економістів. - C. 56-62.
  11. Розділ 2. Проблеми теорії загальної освіти

  12. Арефьєв В. Г. Взаємодія методів оцінки біологічного віку хлопчиків-підлітків. - C. 63-72.
  13. Бєляєва Н. В. Професійно-етичні якості менеджера освітнього закладу як моральні орієнтири його успішної управлінської діяльності. - C. 72-78.
  14. Коршевнюк Т. В. Принципи формування сучасного змісту біологічного компонента шкільної природничої освіти. - C. 78-87.
  15. Сьома С. О. Нормативне забезпечення діяльності хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України. - C. 88-95.
  16. Гавриленко І. І. Фінансово-господарська діяльність А. Макаренка – завідувача трудової колонії ім. М. Горького. - C. 96-103.
  17. Горбова Н. А. Культурно-антропологічні засади етнопедагогіки в гармонізації освітнього простору: історичний аспект. - C. 103-113.
  18. Іванюк Г. І. Диференційований підхід до періодизації соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи України. - C. 113-123.
  19. Кормілець С. В. Військово-прикладна підготовка в кадетських корпусах Російської імперії в ХІХ– на початку ХХ століття. - C. 123-132.
  20. Красуля А. В. Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України. - C. 132-144.
  21. Синишин Л. О. Становлення художньої-промислової освіти Галичини (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття). - C. 144-151.
  22. Юхно О. І. Історіографія дослідження розвитку вищої технічної освіти України у другій половині ХХ століття. - C. 151-158.
  23. Розділ 4. Проблеми порівняльної педагогіки

  24. Бєсєдіна А. А. Методологічні засади діяльності європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. - C. 159-166.
  25. Бойченко М. А. Організація навчання обдарованих учнів у розширених школах Великобританії. - C. 166-173.
  26. Огієнко О. І. Полікультурні засади вищої освіти Великої Британії, США, Канади і Австралії. - C. 173-181.
  27. Подолянська Н. О. Основні тенденції розвитку мовної освіти в університетах США. - C. 182-191.
  28. Руднєва І. С. Особливості системи освіти в гуманітарних університетах Франції в середині ХХ ст.. - C. 191-196.
  29. Солощенко В. М. Інтерпретація поняття неформальна освіта: погляд німецькомовного суспільства. - C. 196-203.
  30. Терьохіна Н. О. Теоретичні й методичні засади неформальної освіти дорослих: американський контекст. - C. 203-209.
  31. Холод І. В. Форми педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Великобританії. - C. 209-216.
  32. Шаповалова О. В. Тенденції оновлення змісту й методів професійно-педагогічної підготовки вчителя в умовах управління якістю освітніх послуг. - C. 217-223.
  33. Шихненко К. І. Класифікації освітніх змін у педагогічних дослідженнях США. - C. 223-233.
  34. Розділ 5. Соціалізація особистості: історія та сучасність

  35. Варецька О. В. Соціальна компетентність особистості: підходи до визначення сутності. - C. 234-243.
  36. Дегтяренко Т. М. Компетенція фахівців як педагогічна проблема впровадження інклюзивної освіти. - C. 243-250.
  37. Муляр Н. М. Актуальність та можливості впровадження історичного досвіду морально-етичного виховання в життя сучасної української родини. - C. 250-258.
  38. Польгун К. В. Інтеграція та інклюзія: різні підходи до розв’язання однієї проблеми. - C. 258-263.
  39. Прийма С. М. Моделювання відкритої освіти дорослих як системи соціокультурної динаміки. - C. 263-276.
2014
№ 10 (44)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського