Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2013/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми порівняльної педагогіки

  4. Дацко О. В. Забезпечення якості вищої освіти в діяльності Європейської Асоціації Університетів: змістові аспекти. - C. 3-14.
  5. Михайлик А. М. Професійні компетентності сучасного вчителя: порівняльний аналіз українських та австрійських досліджень. - C. 14-22.
  6. Мохоньок З. А. Ідеї ефективності школи в контексті розвитку теорії освітніх змін. - C. 22-29.
  7. Повалій Т. Л. Нормативно-правове забезпечення модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі. - C. 29-36.
  8. Світлична С. Ю. Нормативно-правове забезпечення освітньо-виховної діяльності недільних шкіл у Великій Британії. - C. 37-45.
  9. Хоменко В. В. Метод вивчення ситуацій як метод оволодіння методикою прийняття рішень під час підготовки менеджерів освіти Франції. - C. 45-54.
  10. Розділ ІІ. Проблеми теорії загальної освіти

  11. Багінська О. В. Синергетичний підхід до розвитку рухової функції школярів у процесі фізичного виховання. - C. 55-60.
  12. Ганчева В. І. Аналіз діючого програмно-методичного забезпеченняДЮСШ у системі освіти. - C. 61-69.
  13. Єжова О. О. Виховання особистості у новій соціокультурній реальності. - C. 69-75.
  14. Павицька К. М. Проект як форма роботи з батьками щодо професійного самовизначення старшокласників. - C. 76-84.
  15. Повалій Л. В. Особливості професійного самовизначення сільських дівчат-старшокласниць. - C. 84-92.
  16. Розділ IІІ. Проблеми педагогіки вищої школи

  17. Горицька О. В. Результати дослідно-експериментальної роботи щодо реалізації структурної моделі формування професійної адаптивності в майбутніх економістів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації. - C. 93-99.
  18. Гречаник О. Є. Діяльність керівника навчального закладу з розвитку готовності педагогів до професійного самовдосконалення. - C. 100-109.
  19. Кобилянська І. М., Кобилянський О. В. Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. - C. 109-119.
  20. Корницька Ю. А. Гіпертекст як засіб організації навчальної діяльності студентів ВНЗ. - C. 119-125.
  21. Лазоренко С. А. Вплив комплексу заходів з оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності на динаміку показників соматичного здоров’я студентів. - C. 126-133.
  22. Мікулинська О. С. Інноваційно-організаційний потенціал курикулуму в освітньому процесі вищої школи. - C. 134-143.
  23. Мороз І. О. Методичні аспекти викладання ефекту Доплера в системі підготовки вчителя фізики. - C. 144-154.
  24. Огієнко О. І. Формування готовності до інноваційної діяльності як важлива складова професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 154-162.
  25. Розум К. В. Компонентна структура готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями. - C. 163-170.
  26. Трегубенко О. М. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фахівців-географів. - C. 170-177.
  27. Чикіна Ю. Ю. Використання засобів комп’ютерно-інформаційних технологій на практичних заняттях у контексті професійної підготовки вчителів географії. - C. 178-186.
  28. Шумський О. Л. Педагогічна технологія формування професійної іншомовної комунікативної компетентності курсантів ВНЗ МВС України. - C. 187-193.
  29. Розділ IV. Теоретичні та методичні засади розвитку мистецької освіти в контексті європейської інтеграції

  30. Барсукова Н. С. Шляхи cтимулювання навчально-професійної мотивації майбутніх учителів музики до вдосконалення виконавської майстерності. - C. 194-203.
  31. Беземчук Л. В. Формування готовності майбутнього вчителя музики до оновлення змісту мистецької освіти. - C. 204-213.
  32. Благова Т. О. Дитяче хореографічне аматорство у розвитку художньої самодіяльності в Україні. - C. 213-223.
  33. Дубровіна І. В. Роль професійно-педагогічних задач учителя музичного мистецтва в контексті самоосвіти. - C. 223-232.
  34. Жиров О. А. Основні чинники формування педагогічних поглядіві світоглядної позиції К. Василенка. - C. 232-241.
  35. Картава Ю. А. Корекційна спрямованість музичного виховання дітей дошкільного віку з глибокими порушеннями зору. - C. 242-251.
  36. Комаровська О. А. Особливості проявів обдарованості до мистецтва у дітей: за результатами експериментальних досліджень. - C. 251-259.
  37. Кондрацька Л.А. Епістемічна стратегія реформування мистецької освіти: сотеріологічний дискурс. - C. 259-268.
  38. Король А. М. Сутність поняття методики навчання графічного дизайну учнів у позашкільних навчальних закладах. - C. 268-276.
  39. Куценко С. В. Використання творчих завдань у процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю. - C. 277-287.
  40. Маруфенко О. В. Голосозміцнюючий потенціал особистості як основа моделювання стратегії забезпечення голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва. - C. 288-299.
  41. Медведєва Є. В. Стимулювання в майбутніх учителів музики позитивної мотивації до співробітництва з учнями. - C. 299-306.
  42. Меттіні Е. Художня освіта і перетворення особистості: виклик до закону необхідності. - C. 306-313.
  43. Мировська Ю. І. Педагогічні принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів хореографії. - C. 314-321.
  44. Ничкало С. А. Виховний ресурс мистецтва архітектури. - C. 321-331.
  45. Петренко М. Б. Обґрунтування критеріїв та показників сформованості концертмейстерських інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики. - C. 332-342.
  46. Радієвська А. А. Методи і прийоми стимулювання суб’єктивної зацікавленості учнів молодших класів до розвитку творчих здібностей у ліцеях мистецтв. - C. 342-349.
  47. Руденко І. В. Загальні висновки результатів дослідження формування творчої активності молодших підлітків засобами образотворчого мистецтва. - C. 349-358.
  48. Савченко Р. А. Особливості навчальної взаємодії викладача та студентів у процесі формування музично-педагогічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 358-376.
  49. Сегеда Н. А. Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога. - C. 366-.
  50. Сєрих Л. В. Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. - C. 376-387.
  51. Смирнов В. А. Культура і культурація в сучасній освіті. - C. 387-394.
  52. Сулаєва Н. В. Неформальна мистецька освіта студентів вищих педагогічних навчальних закладів України. - C. 394-405.
  53. Хе Ївень. Звукотворча воля як основа художнього інтонування фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва. - C. 405-412.
  54. Хусаинова Г. А. Особенности развития системы музыкального образования Казахстана в контексте евроинтеграционных процессов. - C. 413-421.
2013
№ 7 (33)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського