Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70445/2015/116<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жаркова В. Б. Рождение музыки из духа поэзии Стефана Малларме ("Три поэмы Малларме" Клода де Бюсси и Мориса Равеля. - C. 3-13.
  4. Стронько Б. Ю. Демоверсія музичного твору як фактор інтерпретації. - C. 14-19.
  5. Шемякіна О. М. О некоторых особенностях становления жанра музыкального клипа. - C. 19-27.
  6. Лозенко К.О. Синтетическое слушание как инструмент восприятия сонорной музыки. - C. 27-34.
  7. Кондратенко І. А. До проблеми європейської міжкультурної комунікації: гастрольні подорожі київського митрополичого хору під керівництвом М. С. Литвиненка. - C. 35-44.
  8. Бабкина Е. В. Духовный концерт-реквием "Сон" И.В. Щербакова: драматургия и семантическая концепция. - C. 44-51.
  9. Сухленко И. Ю. Музыкальное произведение в концепции исполнителя: механизмы актуализации. - C. 51-58.
  10. Фартушка А. Д. Полифоническая концепция "Сиреневого" реквиема П. Хиндемита в аспекте новационного мышления. - C. 58-67.
  11. Сергеева О. В. О феномене эпического в Восьмой симфонии Д. Шостаковича. - C. 68-80.
  12. Усова А. М. Киномузыка Вадима Храпачева: вопросы композиторской технологии. - C. 81-86.
  13. Сємикін В. Г. Одночастинна фортепіанна соната в українській музиці першої третини хх століття: до питання особливостей драматургії. - C. 87-96.
  14. Зінків І. Я. Бандурна творчість Г. Хоткевича: між традицією і модернізмом. - C. 96-105.
  15. Шумилина О. А. Партесная рукопись в системе коммуникации (к вопросу о творчестве Н. Дилецкого). - C. 105-110.
  16. Поліщук А. В. Естетичні засади організації музичного руху в фортепіанних творах імпресіоністичного напрямку сучасних українських композиторів. - C. 110-119.
  17. Куриляк І. І. Еволюція драматургічних функцій хору в оперній спадщині Миколи Лисенка. - C. 119-128.
  18. Пеліна Г. О. Весільні обрядові пісні та колядки Мараморощини: типологія етномузичних кордонів. - C. 128-136.
  19. Дяченко Ю. С. Френк Марокко – майстер акордеонного джазу. Специфіка новацій. - C. 136-142.
  20. Дорохин В. Г. О функции самоанализа в процессе исполнения музыкального произведения. - C. 142-147.
  21. Серебранская А. С. Тембровое переинтонирование в композиторском творчестве В.Птушкина. - C. 147-154.
  22. Су Юйчен О становлении китайского оркестра народных инструментов. - C. 155-163.
  23. Приходько О. В. Провокація як засіб комунікації в кантаті "Перервана пісня" Л. Ноно. - C. 163-170.
2015
Вип. 116
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського