Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70445/2014/110<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від головного редактора. - C. 3.
  4. Передмова. - C. 4-6.
  5. І. Композиторська творчість і музичне виконавство

  6. Сумарокова В. Композиторська творчість як об’єкт виконавського музикознавства. - C. 7-22.
  7. Муравская О. Жанрово-стилевые и исполнительские аспекты вокального творчества Ж. Б. Векерлена в контексте французской пасторальной традиции. - C. 22-37.
  8. Лаврова З. Диригентська трактовка мелодії як структурного принципу музичної статики в кантаті для хору a’capella В. Сильвестрова на вірші Т. Г. Шевченка. - C. 37-55.
  9. Олендарьов А. Інструментальний стиль музики І. Шамо до драматичних вистав. - C. 55-67.
  10. Ляхіна Т. Стильові особливості скрипкових фантазій на запозичену тему. - C. 68-78.
  11. Чайка Е. Система взаимодействий тембров-амплуа мужских вокальных партий в опере "Свадьба Фигаро" В. Моцарта. - C. 78-86.
  12. Пан Тинтин Тембр флейты в сочинениях С. Прокофьева на примере его Второй сонаты для флейты и фортепиано. - C. 87-96.
  13. Карлов Д. Порівняльний аналіз виконавських редакцій музичного твору як зразок феномену множинності виконавської інтерпретації (на прикладі Концерту для скрипки з оркестром П. І. Чайковського. - C. 96-106.
  14. ІІ. Національно-стильові аспекти композиторського та виконавського мистецтва

  15. Каплун Т. Особенности исполнительского прочтения древнерусской монодии в контексте поэтико-стилевой характеристики песнопений знаменного распева. - C. 107-122.
  16. Шпак Г. Венгерская национально-религиозная идея в хоровом творчестве Ф. Листа: жанрово-стилевые и исполнительские аспекты. - C. 123-133.
  17. Нейчева Л. Некоторые особенности исполнительской интерпретации фортепианной музыки Б. Бартока и Д. Лигети в контексте болгарской национальной идеи. - C. 134-143.
  18. ІІІ. Педагогіка і технологія музичного виконавства

  19. Давидов М. Наукові здобутики виконавського музикознавства - чинник прогресу музичної педагогіки. - C. 144-150.
  20. Заєць В. Каузальність та іманентність логіки процесу професіоналізації українського народно-інтрументального мистецтва. - C. 151-160.
  21. Єргієв І. Український "модерн-баян" – творчий феномен Одеської виконавської школи. - C. 160-170.
  22. Рєзнік І. До проблеми технологічного мислення бандуриста в контексті сучасної музичної педагогіки. - C. 171-182.
  23. Дроздова Е. Понятие "технология игры" и его разработка в теории гитарного исполнительства. - C. 183-191.
  24. IV. Виконавство на народних інструментах: історія, теорія, практика

  25. Кужелев Д. Народно-інструментальна лисенкіана (про перекладення творів М. Лисенка для народних інструментів). - C. 192-200.
  26. Теуту І. Теоретичні основи транскрипції в репертуарі цимбаліста. - C. 200-211.
  27. Барвік С. Питання музичної орнаментики у виконавстві на народних інструментах. - C. 212-223.
  28. Кошмерл Д. Камерный ансамбль как жанр баяно-аккордеоничного исполнительства. - C. 224-234.
  29. Матвійчук Л. Методологічні аспекти ансамблевого виконавства як складова домрового мистецтва.
  30. Петрик В. Епічно-аристократичний генезис струнно-щипкового інструментарію ірландських бардів і труверів Франції. - C. 245-254.
  31. Відомості про авторів. - C. 255-257.
  32. Вимоги до тексту статей. - C. 258.
2014
Вип. 110
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського