Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2017/21(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коновець С. В., Федорченко Т. Є. Інститут проблем виховання НАПН України у просторі сучасного інноваційного освітнього середовища. - C. 6-20.
  4. Малиношевський Р. В. Цінності життя старших підлітків як проблема педагогічного аналізу. - C. 20-30.
  5. Маршицька В. В. Технологія виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціальної дійсності у старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 31-44.
  6. Мацько Д. С. Дієприписи у формуванні особистісної культури майбутніх учителів іноземної мови. - C. 45-55.
  7. Мачуський В., Корнієнко А. В. Застосування аксіологічного підходу в навчально-виховному процесі позашкільного навчального закладу. - C. 55-67.
  8. Миропольська Є. В. Виховний аспект навчального курсу "Міфологія як феномен культури”. - C. 67-78.
  9. Морін О. Л. Закономірності професійного самовизначення особистості. - C. 78-89.
  10. Нечерда В. Б., Шаповалов Б. Б. Теоретичні та методичні засади формування готовності підлітків уразливих категорій до дій в екстремальних ситуаціях. - C. 89-103.
  11. Окушко Т. К. Впровадження особистісно орієнтованих технологій патріотичного виховання учнівської молоді в громадських об’єднаннях. - C. 103-115.
  12. Орлова Г. В. Проблема виховання Я-концепції особистості у наукових джерелах xx ст.. - C. 115-124.
  13. Остапенко О. І. Інноваційна діяльність та наукові здобутки лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя за 2009–2016 роки. - C. 124-135.
  14. Пархоменко О. М. Теоретичні основи організації позакласної виховної роботи та її значення у формуванні особистості молодшого школяра. - C. 135-146.
  15. Петрочко Ж. В. Національні цінності як сучасний державницько-суспільний пріоритет України. - C. 146-157.
  16. Пєчка Л. Є. Змістові компоненти, критерії, показники сформованості основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. - C. 158-168.
  17. Плужнік А.В. Визначення та структура комунікативної культури студентів ВНЗ у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 169-178.
  18. Просіна О. В. Закономірності сучасного освітнього менеджменту в управлінні системою виховної діяльності позашкільного навчального закладу. - C. 178-187.
  19. Пруцакова О. Л. Сутність і педагогічні умови екологізації освітнього простору. - C. 187-197.
  20. Рагозіна В. В. Бесіда як інструмент організації сприймання та обговорення творів живопису з дітьми: типи і педагогічний супровід. - C. 197-208.
  21. Ратинська І. В. Діагностика рівнів вихованості моральної відповідальності у студентів. - C. 209-220.
  22. Рахманова О. К. Музична графіка у вихованні художньо-творчої синестезійності молодших школярів. - C. 221-232.
  23. Роговець О. В. Діагностика правосвідомості підлітків: констатувальний етап експерименту. - C. 232-241 .
  24. Сергєєва Н. В. Особливості соціально-педагогічної підтримки ціннісно орієнтованої активності молодших підлітків. - C. 242-253.
  25. Сокол Л. М. Інтеренет-простір як парадоксальна технологія виховання підростаючої особистості. - C. 253-263.
  26. Солодка А. К. Концептуальні виміри культурного інтелекту. - C. 263-278.
  27. Стахів Л. Г., Волошин С. В. Суб’єкт-суб’єктні стосунки вчителя та учня початкової школи – шлях до особистісно зорієнтованого навчання і виховання. - C. 278-290.
  28. Тихонькова І. С. Вікові особливості старших підлітків у вихованні самоствердження засобами спортивно-ігрової діяльності. - C. 290-302.
  29. Харченко Н. В. Розвиток критичного мислення підлітків у громадських об’єднаннях скаутського напряму: методичний коментар щодо форм та методів роботи. - C. 302-312.
  30. Хомич О. Л. Стан сформованості просоціальної поведінки учнів основної школи. - C. 312-323.
  31. Сяосін Чжан Характеристика впровадження змістовно-технологічного забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів. - C. 323-332.
  32. Шахрай В. М. Сформованість статусно-рольового компонента соціальної компетентності старшокласників. - C. 332-345.
  33. Шкільна І. М. Теоретичний аспект формування національно-культурної ідентичності у старших підлітків. - C. 345-357.
  34. Шкляр Н. А. Проблема соціалізації дошкільників засобами художньої літератури у сучасному науковому дискурсі. - C. 357-370 .
2017
Вип. 21(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського