Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2015/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бех І. Д. Механізм довільної спонуки в оволодінні вихованцем духовною цінністю. - C. 6-23.
  4. Алєксєєнко Т. Ф. Гендерний концепт сімейного виховання особистості як наукова і соціально-педагогічна проблема. - C. 24-35.
  5. Белан В. Ю. Формування культури безпеки життєдіяльності підлітків у дитячих громадських об'єднаннях: досвід України та Польщі. - C. 36-45.
  6. Бессараб Н. А. Потенціал навчально-виховного процесу початкової школи у вихованні міжкультурної толерантності учнів. - C. 46-57.
  7. Białowąs Katarzyna, Mazur Piotr Vocational education – on the example of experiences of PWSZ in Chełm. - C. 58-64.
  8. Bilotserkivets I. P. Ukrainian military-patriotic education: origins and formation. - C. 65-71.
  9. Boiko A. E. The Essence of the Concept "Value Orientation” of Pupils of Groups of Humanitarian Direction in Out-of-School Educational Institutions. - C. 72-80.
  10. Брежнєва О. Г. Механізми розуміння в технології математичного розвитку дітей дошкільного віку. - C. 81-91.
  11. Букій Т. В. Зміст соціально-педагогічної підтримкив контексті роботи з багатодітною сім’єю. - C. 92-103.
  12. Бялик О. В. Провідні принципи статевого виховання учнів у закладах освіти країн Євросоюзу. - C. 104-113.
  13. Ващенко о. М. Методика використання проблемних ситуацій у процесі вивчення основ здоров‘я в початковій школі. - C. 114-124.
  14. Вовк О. Р. Сформованість готовності студентів до гуманістичного вирішення ситуацій морального вибору. - C. 125-137.
  15. Гарнійчук В. М. Досвід провідних країн світу щодо виховання патріотизму підростаючого покоління. - C. 138-150.
  16. Гончар Л. В. Цінність гуманних батьківсько-дитячих взаємин. - C. 151-160.
  17. Горлова А. В. Шляхи виховання оптимістичного світосприйняття дітей та підлітків. - C. 161-169.
  18. Гурман Т. Л. Формування професійного самовизначення старшокласників: з досвіду США. - C. 170-181.
  19. Гуцуляк Л. І. Форми і методи реалізації взаємодії педагогів і батьків в освітньому процесі американської школи. - C. 182-193.
  20. Данілова А. П. Ризикована поведінка старшокласників у сфері інтернет-спілкування як соціально-педагогічна проблема. - C. 194-203.
  21. Жданович Ю. М. Соціально-педагогічна підтримка дітей вимушених переселенців як наукова проблема. - C. 204-213.
  22. Журба К. О. Проблема виховання смисложиттєвих цінностей у школярів основної і старшої школи в педагогічних дослідженнях. - C. 214-225.
  23. Заредінова Е. Р. Соціокультурні цінності як регулятори життєдіяльності суспільства та особистості. - C. 226-235.
  24. Казнодзей о. В. Роль батьків у вихованні почуття гідності в учнів початкових класів. - C. 236-245.
  25. Канішевська Л. В. Педагогічні умови формування цінностей сімейного життя старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 246-256.
  26. Киричок В. А. Діагностика вихованості моральної самосвідомості молодших школярів (учнів 3–4 класів). - C. 257-267.
  27. Кобзаренко Л. А. Сутність і структура виховання морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогіки. - C. 268-278.
  28. Колодько І. М. Організаційні засади формування в учнів середнього ступеня навчання готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції. - C. 279-288.
  29. Коток М. О. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку. - C. 289-298.
  30. Кравченко Т.В. Сім’я і сімейні цінності у Великій Британії: історія і сучасність. - C. 299-309.
  31. Куниця Т. Ю. Соціальна взаємодія підлітків як педагогічна проблема. - C. 310-320.
  32. Лаппо В. В. Сутнісна характеристика рефлексії як складника процесу формування духовних цінностей студентів вищих навчальних закладів. - C. 321-329.
  33. Литовченко О. В. Роль позашкільних навчальних закладів у формуванні світогляду та ціннісних орієнтацій учнів. - C. 330-340.
  34. Малиношевський Р. В. Соціально-педагогічна підтримка дитини як об’єкт наукового аналізу. - C. 341-352.
  35. Маруніна Г. Г. Совість як показник моральної самосвідомості особистості в ранньому онтогенезі. - C. 353-362.
  36. Маршицька В. В., Орлова Г. В. Теоретичні основи формування креативності у дітей старшого дошкільного віку. - C. 363-372.
  37. Маслюк К. А. Стан сформованості культури особистісного самовизначення студентів педагогічних університетів. - C. 373-383.
2015
Вип. 19(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського