Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2014/18(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мачуський В. В. Професійна компетентність педагога позашкільного навчального закладу. - C. 6-14.
  4. Морін О. Л. Забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах освітнього округу. - C. 15-23.
  5. Мудрік В. І. Формування мотивації молоді до військової служби у різних країнах. - C. 24-32.
  6. Нечай С. П. Логіка формування міжособистісних партнерських стосунків старших дошкільників з однолітками в організованій спільній діяльності. - C. 33-41.
  7. Нечерда В. Б. Толерантне ставлення як складник про соціальної поведінки особистості. - C. 42-50.
  8. Окушко Т. К. Методика формування соціальної ініціативності підлітків у дитячому громадському об’єднанні. - C. 51-60.
  9. Олинець Т. В. Зміст, форми і методи формування крос-культурних цінностей у виховній роботі вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 61-68.
  10. Оспанова Я. Н. Формирование антинаркотической устойчивости студенческой молодежи в рамках социального партнерства. - C. 69-77.
  11. Остапчук Н. О. Діагностика рівнів сформованості готовності майбутнього вчителя до особистісного типу спілкування. - C. 78-84.
  12. Охріменко З. В. Дослідно-експериментальна робота з формування самовимогливості старшокласників у процесі професійної орієнтації. - C. 85-92.
  13. Павицька К. М. Сутність і структура цінностей сімейного життя старшокласників. - C. 93-100.
  14. Павлюк Г. Технології виховання гуманістичного ідеалу дітей молодшого шкільного віку. - C. 101-108.
  15. Парфанович И. И. Социально-педагогическая работа по профилактике девиантного поведения девочек групп риска. - C. 109-117.
  16. Пархоменко О. М. Аспекти професійного самовизначення учнів старших класіву сфері сільськогосподарських професій в умовах освітніх округів. - C. 118-126.
  17. Пащенко О. В. Формування екологічного світогляду підлітків в умовах дитячих природоохоронних об’єднань. - C. 127-134.
  18. Петренко М. В. Теоретичні засади формування у старшокласників професійних ідеалів. - C. 135-142.
  19. Петрочко Ж. В. Сутність і функціональна роль соціальної ініціативності у структурі лідерства підлітків. - C. 143-150.
  20. Попова Т. С. Професійна перспектива старшокласників: сутність поняття. - C. 151-159.
  21. Постовий В. Г. Ціннісна природа духовної культури виховання особистості. - C. 160-169.
  22. Приманок Л. Л. Теоретичне осмислення сутності альтруїзму як моральної та міждисциплінарої категорії. - C. 170-178.
  23. Ратинська І. В. Сутнісні характеристики понять "відповідальність" та "моральна відповідальність". - C. 179-186.
  24. Роговець О. В. Основні характеристики моральної самосвідомості молодших школярів (учнів 1-2 класів). - C. 187-195.
  25. Руденко Ю. О. Завдання інформаційної культури та сучасні методи їх реалізації. - C. 196-203.
  26. Санковська І. М. Інтерактивні технології формування культури екологічної поведінки учнів початкової школи. - C. 204-212.
  27. Сафронова Л. Б. Визначення поняття "соціальний досвід": теоретичний аспект. - C. 213-221.
  28. Семенов О. С. Творчо спрямована особистість дошкільника – запорука розвитку успішних націй. - C. 222-231.
  29. Сергієнко А. В. Рівні сформованості музично-естетичної культури майбутніх фахівців мистецтвознавства. - C. 232-240.
  30. Сінельник І. П. Концепт "толерантність": розмаїття змістового аспекту. - C. 241-250.
  31. Сіренко А. Є. Формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності. - C. 251-259.
  32. Сойчук Р. Л. Свобода у контексті проблеми національного самоствердження особистості: філософський аспект. - C. 260-269.
  33. Солодка А. К. Теоретико-методичні засади формування готовності учасників педагогічного процесу до крос-культурної взаємодії. - C. 270-279.
  34. Стаднік Н. В. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "педагогічна культура батьків". - C. 280-289.
  35. Сучкова Л. В. Профілактика конфліктів як соціально-педагогічна проблема. - C. 290-296.
  36. Тарасова Т. В. Особливості формування просоціальної поведінки учнів початкової школи. - C. 297-305.
  37. Татаринова С. О. Проблема формування логіко-математичних понять у теорії і практиці дошкільної освіти. - C. 306-312.
  38. Тимчик М. В. Єдність школи та сім’ї у військово-патріотичному вихованні старших підлітків у процесі занять хортингом. - C. 313-321.
  39. Ткачук І. І. Зміст та педагогічні засоби формування спрямованості старшокласників на майбутній професійний успіх. - C. 322-330.
  40. Третяк О. П. Динаміка рівнів вихованості у молодших школярів ціннісного ставлення до людини. - C. 331-339.
  41. Уйсімбаєва М. В. Виховання соціальної активності як важлива складова становлення особистості старшокласника. - C. 340-349.
  42. Федорова М. А. Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). - C. 350-358.
  43. Флярковська О. В. Творча самореалізація у підлітковому віці. - C. 359-367.
  44. Хусаинова Г. А. Обеспечение процесса творческой самореализации обучающихся в современной музыкально-педагогической практике вуза. - C. 368-376.
  45. Ціпан Т. С. Самоврядування у дитячо-юнацьких об’єднаннях як засіб громадянського виховання. - C. 377-386.
  46. Чернишова Г. Ф. Особливості спільної роботи сім’ї та дитячого закладу оздоровлення і відпочинку. - C. 387-395.
  47. Чиренко Н. В. Дитяче об’єднання як соціальний інститут виховання особистості. - C. 396-403.
  48. Чорна К. І. Основні компоненти виховання моральної самосвідомості зростаючої особистості. - C. 404-412.
  49. Шкільна І. М. Виховання моральної самосвідомості старших підлітків як наукова проблема. - C. 413-421.
  50. Школяр Л. В. Соціально-педагогічна робота у Франції: історичний екскурс. - C. 422-430.
  51. Шпичак І. П. Психоаналітичні ідеї в контексті радянської освітньої політики першої половини ХХ століття. - C. 431-437.
  52. Штифурак В. Є. Досвід соціально-педагогічної підтримки у роботі з дівчатками-підлітками. - C. 438-446.
  53. Щербаков А. В. Взросление подростков и молодежи в условиях ценностного взаимодействия поколений взрослых и молодых. - C. 447-456.
  54. Яцеленко А. А. Залучення молодших підлітків загальноосвітніх шкіл-інтернатів до суспільно корисної діяльності як умова виховання відповідальності. - C. 457-465.
  55. Яценко Л. В. Соціальний простір сім’ї та його вплив на соціалізацію дитини. - C. 466-474.
  56. Відомості про авторів. - C. 475-479.
2014
Вип. 18(2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського