Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70190/2014/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Київське музикознавство
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. І. Теоретичні проблеми мистецтвознавства у дзеркалі культурології

  4. Мендришора І. Образ байронівського Манфреда в музиці Шумана та Чайковського. - C. 3-8.
  5. Єськова М. Образ І. Мазепи в поемах В. Гюго та Ф. Ліста. - C. 8-18.
  6. Синяк Л. Мелодрама Е. Гріга "Бергліот": композиційно-драматургічні вектори дослідження. - C. 18-24.
  7. Ракочі В. Solі другої частини скрипкового концерта Й. Брамса. - C. 24-38.
  8. Галаджун М. Модифікація образу П’єро у циклічних вокальних творах А. Шонбрега та О. Козаренка. - C. 38-46.
  9. Лозова А. Проблема класифікації жанру колискової пісні у російській музиці. - C. 47-57.
  10. Овдійчук А. "Серенада" О. П. Бородіна в аспекті еволюції жанру. - C. 57-63.
  11. Мироненко-Михейшина О. Особенности тактового структурирования музыкальной ткани в концерте для виолончели с оркестром В. Лютославского. - C. 63-76.
  12. Купина Д. О предпосылках и методах межкультурной коммуникации в "Grande Batalha" В. Самохвалова. - C. 76-87.
  13. ІІ. Світова та вітчизняна музична культура: стилі, школи, персоналії

  14. Харитонова Д. Символічна аура камерно-інструментальної творчості В. Косенко (на прикладі Сонати для віолончелі та фортепіано оп. 10). - C. 88-99.
  15. Безродня Є. Втілення образу дзвонів в творчості українських композиторів. - C. 99-105.
  16. Пахомова Є. Втілення традицій містеріальної драми в оперному театрі ХХ–ХХІ століть (на прикладі хорової опери Лесі Дичко "Різдвяне дійство"). - C. 105-117.
  17. Титаренко В. "Камерна симфонія" Олега Киви на текст Т. Шевченка в світлі ідеї покаяння. - C. 117-124.
  18. Постоловская Н. Элегия "Пора, мой друг, пора" А. Пушкина в прочтении Е. Станковича (Камерная симфония №4 "Памяти поэта", IV часть). - C. 124-133.
  19. Зипа Е. Заголовочный комплекс струнного трио Ю. Гомельской "Гербарий…музыка воспоминаний…" как функционально-стилевой индикатор. - C. 133-144.
  20. Павелко Е. М. И. Глинка в Варшаве (1848–1851 гг.): неизвестные страницы польской периодики и новые факты творческой биографии композитора. - C. 144-149.
  21. Ибраимова Э. "Сирены" Р. М. Глиэра в контексте русской музыкальной маринистики. - C. 149-159.
  22. Шепеленко Н. Оратория "Потерянный рай" А. Рубинштейна как отражение западноевропейской традиции. - C. 159-168.
  23. Куркова И. Проблема коммуникации творческих личностей на примере взаимоотношений Сергея Рахманинова и Владимира Горовица. - C. 168-177.
  24. Герасимова А. С. Рахманинов в поисках балетного сюжета: тема с вариациями. - C. 177-186.
  25. Жданько И. "И зачем это вас только понесло за границу?" (об особенностях творческих миграций С. В. Рахманинова). - C. 186-194.
  26. Манокина А. Особенности прочтения поэзии О. Мандельштама в камерной кантате Е. Фирсовой "Лесные прогулки". - C. 194-201.
  27. ІІІ. Проблеми музичної освіти та сучасний соціальний контекст

  28. Чубак А. Музикознавчі рецепції творчої зрілості композитора. - C. 202-212.
  29. Андрієвська Т. Ісаак Беркович – педагог та композитор. - C. 212-220.
  30. Павлина М. Творчість як складова суспільного прояву митця-діяча другої половини ХІХ ст. (на прикладі отця Остапа Нижанківського). - C. 220-227.
  31. Шемчук В. Внесок Е. П. Скрипчинської у методичну та педагогічну справу українського хорового мистецтва, зокрема Київської хорової школи. - C. 227-236.
  32. Данканич Г. Основні елементи методики викладання вокалу Андрія Задора через призму його власного педагогічного досвіду. - C. 237-244.
  33. Лемех Л. Виконавські рецепції модусу ліричного (фортепіанний цикл "Любов" Василя Барвінського в інтерпретації Марії Крушельницької). - C. 244-252.
  34. Савайтан О. Макс Регер. Шесть интермеццо: спектр традиций и предвосхищений, исполнительский аспект. - C. 252-265.
  35. Фішер Т. Неопалима шевченкіана: відзначення шевченкових днів у Галичині під гнітом фашистської окупації в дзеркалі тогочасної щоденної преси. - C. 265-273.
  36. Комлікова А. Особливості втілення патріотичної тематики у рок-опері Ю. Дерського "Розп’ята юність". - C. 273-283.
2014
Вип. 49
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського