Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70190/2013/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Київське музикознавство
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. І. Теоретичні проблеми мистецтвознавства у дзеркалі культурології

  4. Дем’яненко Б. Метод стильової диференціації восьмиголосих партесних творів на основі статистичного аналізу констант авторського стилю – об’єднуюча модель. - C. 3-10.
  5. Черноземова Е. К проблеме авторской атрибуции трех сонат для клавирчембало Синьора Бера / М. С. Березовского. - C. 10-17.
  6. Ляшенко Л. Природа таланту як теоретична проблема (на матеріалі аналізу творчості Е. Корнгольда). - C. 17-26.
  7. Горзов Е. Столітній маестро: основні віхи життя і творчості Д. Задора. - C. 26-30.
  8. Шелепко М. Відоме та невідоме в творчій біографії митця в контексті української музичної культури. - C. 30-36.
  9. Поклад Н. Філософсько-релігійна концепція вокальної симфонії "Упокорення" К. Карпенко. - C. 36-45.
  10. Стрильчук Е. Игровые интенции композиторского метода Оливье Мессиана. - C. 45-50.
  11. Стоянова А. Симфоническая концепция человека в свете музыковедческого анализа: к постановке проблемы. - C. 50-54.
  12. ІІ. Світова та вітчизняна музична культура: стилі, школи, персоналії

  13. Бондаренко Е. Романс М. И. Глинки "Заздравный кубок", сочиненный в Варшаве в 1848 г., и "Пир во время чумы" А. С. Пушкина: во времена холеры. - C. 55-60.
  14. Алымова К. Поэт – переводчик – композитор. К проблеме трактовки образов шотландского поэта в цикле Г. Свиридова "Песни на слова Роберта Бернса" в переводе С. Маршака. - C. 60-66.
  15. Лозова А. Специфіка відтворення жанру колискової пісні у творчості П. І. Чайковського. - C. 66-76.
  16. Ибраимова Э. Прочтение "Спеся" А. К. Толстого М. П. Мусоргским и А. П. Бородиным. - C. 76-81.
  17. Кизя Н. Функции комического в опере И. Стравинского "Похождения повесы". - C. 81-88.
  18. Кузьмич Л. Сон или смерть? (об одном образе сочинений сказок Игоря Стравинского и его воплощении в современных видеоверсиях). - C. 88-94 .
  19. Постоловская Н. К вопросу о жанровой доминанте "Медитации" из цикла "Тихие песни" В. Сильвестрова. - C. 94-101.
  20. Кароль М. Особливості сміхової культури українського "Низового" бароко (на прикладі інтермедій до шкільних драм з музикою). - C. 101-105.
  21. Пахомова Є. Неофольклористичний контекст оперної творчості Лесі Дичко (на прикладі опер "Золотослов" та "Різдвяне дійство"). - C. 106-116.
  22. Скворцова Н. Специфіка втілення голосінь весільно-обрядового циклу у творчості сучасних українських композиторів (на прикладі творів М. Скорика та О. Козаренка). - C. 116-120.
  23. Нискогуз І. "Золотий камінь посіємо" Г. Гаврилець в аспекті сучасного композиторського трактування фольклору. - C. 121-128.
  24. Луценко Е. "Инструментальный театр" Е. Станковича в балете "Ночь перед рождеством". - C. 128-132.
  25. Доронкина Д. Святая Хильдегарда Бингенская: религиозно-философское, медицинское, литературное и музыкальное наследие. - C. 132-139.
  26. Палинська О. Образ Дездемони у новелі Дж. Чинтіо, трагедії В. Шекспіра та опері Дж. Россіні. Порівняльна характеристика. - C. 139-147.
  27. Богданова І. Епістолярна спадщина Альфредо Каталані та оперна культура Італії останньої третини ХІХ ст.. - C. 147-156.
  28. Качанова О. Образи-характери головних героїнь в опері Дж. Пуччіні "Вілліси" та балеті А. Адана "Жізель". - C. 157-162.
  29. Нечепуренко В. Вокальный цикл Г. Форе на тексты Ш. Ван Лерберга "Песнь Евы": новые возможности прочтения поэтического текста. - C. 163-171.
  30. Когут Т. Ф. Пуленк. Меса G-Dur: біля витоків духовної музики композитора. - C. 171-179.
  31. Яворский Д. Трансцендентные этюды Ф. Листа в аспекте исторической периодизации развития категории жанра С. Аверинцева. - C. 179-191.
  32. Масляєва О. Фортепіанні парафрази Ф. Ліста за операми Дж. Верді: "Ернані", "Ріголетто", "Трубадур". - C. 191-199.
  33. Федорова И. Фортепианные этюды Д. Лигети: к вопросу о трактовке программности в музыке ХХ века. - C. 199-203.
  34. Приходько О. Риси сучасного хорового письма на прикладі Stabat Mater К. Пендерцького. - C. 203-209.
  35. Бистріцька Е. Опера Х. Лахенманна "Дівчинка з сірниками" ("Das Mädchen mit den schwefelhölzern") як приклад авангардного трактування жанру. - C. 210-218.
  36. ІІІ. Проблеми музичної освіти та сучасний соціальний контекст

  37. Репин Ю. Оперные фестивали в истории музыкального искусства: опыт типологизации. - C. 219-225.
  38. Комлікова А. "Ірод" І. Поклада як втілення українського рок-оперного експресіонізму. - C. 225-234.
  39. Юферова Г. Музичні комп’ютерні технoлогії в українській музичній творчості. До проблеми професійної музичної освіти. - C. 234-247.
  40. Овдійчук О. Інтерпретація опери І. Стравінського "Соловей" Крістіаном Шоде. - C. 247-250.
  41. Кравчук М. Проблема створення художньо цілісного образу при роботі над хоровою партитурою: специфіка творчих методів М. М. Кречка. - C. 251-261.
  42. Шемчук В. Постать Е. П. Верьовки-Скрипчинської у контексті розвитку хорової культури 20–70-х років ХХ ст.. - C. 261-269.
2013
Вип. 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського