Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Saukh P. Yu., Saukh Yu. P. Algorithm of implementing the human paradigm in the modern education: issues and perspectives. - C. 3-8 .
  4. Вергелес К. А. Методологічні аспекти дослідження проблеми особистості. - C. 9-13 .
  5. Замкова Н. Л. Проект "міжмовних відносин" та "мовної політики" в рамках проекту "Національного відродження 90-х років". - C. 14-18 .
  6. Коваль Т. В. Образи молодої жінки та жінки похилого віку в масовій культурі: оргіастична принадність, нумінозний досвід чи сакральна функція. - C. 19-22 .
  7. Марковський Б. В. Феноменологія міфологічного символу та проблема ефективності викладання філософії. - C. 23-26 .
  8. Мельничук М. С. Релігійність та сакральність мистецтва в системі формування духовних аспектів буття людини в ракурсі філософсько-культурологічного аналізу. - C. 27-30 .
  9. Фаріон О. О. Наріжні концепти духовності у працях мислителів Київської філософської школи. - C. 31-37 .
  10. Локшина О. І. Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. - C. 38-42 .
  11. Муранова Н. П. Доуніверситетська фізико-математична підготовка старшокласників – важливий чинник їх цілісної підготовки до навчання у технічному університеті. - C. 43-49 .
  12. Пироженко Л. В. Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст.. - C. 50-53 .
  13. Сігаєва Л. Є., Михайленко Л. А. Форми розвитку професіоналізму сімейних лікарів в системі післядипломної медичної освіти України. - C. 54-58 .
  14. Атаманчук Ю. М. Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди. - C. 59-64 .
  15. Ванюк А. И. Взаимосвязь функциональной подготовленности волейболисток высокой квалификации с фунциональным состоянием системы центральной и периферической гемодинамики. - C. 65-69 .
  16. Волярська О. С. Особливості розробки технології професійної підготовки зареєстрованих безробітних та слухачів навчальних підрозділів підприємств, організацій, установ. - C. 70-75 .
  17. Горобець С. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів при вивченні дисципліни "Основи комп’ютерного дизайну". - C. 76-80 .
  18. Гуманкова О. С. Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях. - C. 81-86 .
  19. Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Степеневі суми в історичних задачах. - C. 87-92 .
  20. Залібовська-Ільніцька З. В. Мобільність майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ: фактори активізації. - C. 93-96 .
  21. Корнута В. А. Шляхи покращення графічної підготовки майбутніх інженерів нафтогазового профілю. - C. 97-102 .
  22. Короленко В. Л. Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників. - C. 103-106 .
  23. Марченко О. Г. Теоретико-методичні засади формування здоров’язберігаючого освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах. - C. 107-111 .
  24. Михайлова О. С. Естетичне виховання учнів початкової школи засобами позакласної роботи. - C. 112-115 .
  25. Москаленко О. І. Компоненти готовності авіаційних фахівців до виконання професійної діяльності. - C. 116-119 .
  26. Никитюк Л. В. Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття. - C. 120-122 .
  27. Огурцова О. Л. Зміст навчання студентів економічних спеціальностей ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства. - C. 123-128 .
  28. Сіранчук Н. М. Лексична компетентність молодшого школяра у сучасній початковій освіті. - C. 129-133 .
  29. Ситняківська С. М. Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. - C. 134-138.
  30. Тарарак Н. Г. Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття). - C. 139-142 .
  31. Шеверун Н. В. Форми, методи, педагогічні технології навчання іноземних мов студентів технічних університетів: досвід Польщі. - C. 143-149 .
  32. Ткаченко В. В. Аналіз сучасного стану формування професійної компетентності майбутніх соціологів засобами технологій особистісно орієнтованого навчання. - C. 150-157 .
  33. Чеп’якова І. Ю. Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня. - C. 158-162 .
  34. Булгаков Р. Ю. Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад. - C. 163-167 .
  35. Васильєва С. А. Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 168-174 .
  36. Гюль А. Аналіз процесів становлення системи вищої освіти Туреччини: історична ретроспектива. - C. 175-178 .
  37. Зембицька М. В. Концептуальні підходи до здійснення наставництва молодих учителів у США. - C. 179-185 .
  38. Єрастова-Михалусь І. Б. Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки. - C. 186-189 .
  39. Когут О. В. Літературно-мистецькі процеси в Україні в 1920 – 1930-х рр.. - C. 190-196 .
  40. Кравцова Ю. В. Актуальные проблемы лингвоконцептологических исследований. - C. 197-202 .
  41. Сухомлинов О. М. "Пограниччя" – онтологія ментальностей і візій. - C. 203-207 .
  42. Вишнівський Р. Й. До питання про доцільність вживання англіцизмів (на матеріалі сучасної української мови). - C. 208-213 .
  43. Голубовська І. В. "…Ми настоящі християне...": Наталена Королева проти деморалізації суспільства. - C. 214-218 .
  44. Дмитрук В. А., Медведів А. А., Дмитрук А. А. Марсіанська лексика в романі Герберта Уеллса "Війна світів". - C. 219-224 .
  45. Дюжева К. В. Ліна Костенко у системі соціальних комунікацій: дайджест Інтернет-видань 2013-2014 рр.. - C. 225-229 .
  46. Лозинський П. І. Використання комп’ютерної програми skype на заняттях іноземної мови. - C. 230-235 .
  47. Сушкевич О. В. Деякі аспекти дослідження аксіологем в контесті спілкування. - C. 236-239 .
  48. Тимченко С. В. Радіообмін англійською мовою в режимі спілкування "авіадиспетчер – пілот" як різновид інтрапрофесійної комунікації. - C. 240-243 .
  49. Файнман І. Б. Фонетичні та лексичні особливості англійського дискурсу радіообміну цивільної авіації. - C. 244-247 .
  50. Череповська Т. В. Символ "фотографія" та мовні засоби його реалізації (на прикладі романів Енн Тайлер). - C. 248-252 .
  51. Жупник А. О. Принципи утворення неологізмів у спортивному дискурсі. - C. 253-258 .
  52. Семенюк (Кирилюк) О. В. Використання інтертекстуального, лексикографічного та компаративного принципів у процесі формування реєстру авторських лексичних новотворів Павла Тичини. - C. 259-263 .
  53. Бреславський В. О. Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі. - C. 264-271.
2015
1 (79)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського