Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Гусятинська Н. А., Чорна Т. М. Актуальність впровадження методів активного навчання в процесі формування культури безпеки фахівців. - C. 3-8.
  5. Коваль В. О. Терміни "компетенція" і "компетентність" у контексті професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 9-14.
  6. БреславецьН. О. Формування міжкультурної компетенції в процесі вивчення іноземних мов студентами ВНЗ. - C. 15-19.
  7. Ковальова С. М. Різноманітні підходи до класифікації кейсів. - C. 20-24.
  8. Пєтухова І. О. Впровадження психолого-педагогічного тестування в освітній простір України. - C. 25-29.
  9. Силко Є. М. Організація проекту "кіноклуб" як естетико-педагогічна позааудиторна робота зі студентами педагогічних вишів. - C. 30-34.
  10. Слінченко Л. В. Соціалізація особистості студента в контексті розвитку самоврядних структур ВНЗ. - C. 35-39.
  11. Ярмолович О. І. Полікультурність особистості в межах її формування. - C. 40-44.
  12. Калашнік Н. В. Сутність та структура поняття "міжкультурна комунікативна компетентність студентів-медиків". - C. 45-50.
  13. Петрученя Г. Г. Гендерна асиметрія студентства як чинник формування гендерної культури в Україні в 60-80-ті роки ХХ століття. - C. 51-57.
  14. Суботницький І. М. Естетичне виховання молодших школярів через формування естетичних почуттів засобами мистецтва. - C. 58-61.
  15. Хмелівська С. І. Розвиток іншомовної освіти у чоловічих гімназіях Київського учбового округу у період шкільних реформ 1864 та 1871 рр.. - C. 62-67.
  16. Відоменко Д. Д. Сучасні інформаційні системи управління видавництвом як чинник розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з видавничої справи та редагування. - C. 68-73.
  17. Зеленська Н. О. Естетична й художня культура – найважливіші складові формування творчої особистості. - C. 74-78.
  18. Михайлова О. Л. Динаміка розвитку емпатійних здібностей у студентів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ. - C. 79-83.
  19. Філологічні науки

  20. Черноватий Л. М. Зміст поняття "фахова компетентність перекладача" як складової методики навчання. - C. 84-86.
  21. Галуцьких І. А. Образна концептуалізація сексуальних стосунків в контексті художньої тілесності (на матеріалі художньої прози Д. Г. Лоуренса). - C. 87-96.
  22. Государська О. В. Універсальні властивості мов і культур світу як плацдарм міжетнічного спілкування. - C. 97-101.
  23. Гридасова О. І. Кінодискурс як об’єкт навчання кіноперекладу. - C. 102-107.
  24. Дуркалевич В. В. Модель світу в оповіданні Івана Франка "Мій злочин". - C. 108-112.
  25. Єфименко В. А. Сучасні модифікації казки про Білосніжку. - C. 113-116.
  26. Ковалюк Ю. В. Фразеологізми з компонентом vegetable в національних картинах світу. - C. 117-120.
  27. Лазебна Н. В. Продуктивні афіксальні засоби утворення англомовних комп’ютерних термінів з образним компонентом. - C. 121-124.
  28. Лісова Ю. О. Гендерні особливості фокалізації при зображенні самотнього персонажа. - C. 125-131.
  29. Малярчук О. В. Емоційний концепт ЩАСТЯ: етимологічні та структурні характеристики. - C. 132-138.
  30. Мизин Т. О. Лінгвостилістичні особливості англійської народної загадки. - C. 139-143.
  31. Мороз Л. В., Кушнір Н. В. Проблема типології перекладацьких трансформацій. - C. 144-148.
  32. Мосейчук О. М., Разгонова К. С. Функціонально-прагматичні особливості реалізації іронії та сарказму в контексті бізнес перемовин. - C. 149-155.
  33. Поліщук Л. П. Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутніх викладачів в умовах формування європейського простору вищої освіти. - C. 156-159.
  34. Птушка А. С. Невідповідність жінок утилітарним нормам як джерело сміхового ефекту англомовного анекдоту. - C. 160-163.
  35. Романюк С. К. Оцінка та її різновиди в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. - C. 164-167.
  36. Семененко Г. М. Сучасні підходи до вивчення причин і механізмів мовних змін. - C. 168-173.
  37. Семенюк І. С. Маніпулятивний вплив у медійному англомовному меритократичному дискурсі. - C. 174-177.
  38. Стратулат Н. В. Відображення суспільно-політичних реалій в інноваційній лексиці української мови (на матеріалі тлумачного Словника української мови в 20-ти томах). - C. 178-182.
  39. Ткачівська М. Р. Емоційність твору як рефлекторне відображення реальності (негативна характеристика жінки у німецькомовних перекладах). - C. 183-186.
  40. Хижняк О. В. Types of Tests Used in English Language. - C. 187-190.
  41. Чумак Н. А. Темпорально-контекстуальне маркування як спосіб передачі лінгвокультурної інформації запозичених номінацій в англійській мові. - C. 191-194.
  42. Балацька О. Л. Параметри предметної сфери "Науковець" у критичних зауваженнях англомовної наукової статті. - C. 195-198.
  43. Вольницька Д. О. Діахронічний аспект топікалізації в англійській мові. - C. 199-204.
  44. Денисюк Л. В., Данілова Н. Р. Англійський молодіжний сленг як засіб самовираження та відображення світогляду тінейджерів. - C. 205-208.
  45. Дуброва А. С., Трофімчук В. М. Дослідження особливостей перекладу англійських фразеологізмів. - C. 209-212.
  46. Жук В. А. Семантико-синтаксический статус родственного дополнения в английском предложении. - C. 213-217.
  47. Кузнецова М. О. Англомовний художній текст як змістово-мовна основа інтеракції текстових антропоморфів. - C. 218-221.
  48. Очковська А. П. Структурна будова рейзингових конструкцій з підметом у сучасній англійській мові. - C. 222-226.
  49. Свірідова Ю. О. Опис природи і пейзаж: критерії розрізнення (на матеріалі австралійської поезії ХХ століття). - C. 227-232.
  50. Татуревич Н. С. Поведінка підмета в ранньоновоанглійських імперативних реченнях. - C. 233-237.
  51. Тодорова Н. Ю. Фразеологічні засоби вербалізації концепту віддаленості об’єкта в англійській та українській лінгвокультурах (зіставний аспект). - C. 238-242.
  52. Ясіновська О. В. Соціальний вимір морально-етичних концептів релігійного дискурсу (на матеріалі текстів Нового Завіту). - C. 243-251.
  53. Бессонов Н. Ю. Особенности семантики глагола-связки как компонента каузативной конструкции. - C. 252-256.
  54. Маслюк М. Г. Виведення імплікатур із стилістичної фігури оксиморону за допомогою операції логічної імплікації. - C. 257-260.
  55. Носолевська В. Л. Особливості англомовного дискурсу авіабудування (на матеріалі навчальної літератури). - C. 261-265.
  56. Павленко Н. О. Моделі лексикографічної репрезентації фразеологiчних одиниць з гендерним компонентом. - C. 266-271.
  57. Подорожна К. Ю. Проблема класифікації реалій та виокремлення історизмів у ній. - C. 272-276.
  58. Поліщук О. С. До проблеми аналізу тривимірної моделі мовної картини світу (зіставно-типологічний аспект). - C. 277-281.
  59. Суичимез А. А. Костюм как компонент социокультурного портрета в пьесе А. Н. Островского "Свои люди – сочтемся!". - C. 282-285.
  60. Яковлева К. О. Фактор гендера у використанні займенників thou та you у ранньоновоанглійський період. - C. 286-290.
  61. Ярема О. Б. Алюзивне навантаження художнього дискурсу британського модернізму. - C. 291-294.
  62. Ярмолович Г. Ю. Сутність категорії числа. - C. 295-298.
2014
2 (74)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського