Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2012/65<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Фуркало В. С. Релігійно-філософські інтерпретації образу Йова. - C. 3-8.
  5. Баранівський В. В. Стратифікаційні зміни в країнах Заходу та їх прояв у доступі до вищої освіти. - C. 9-18.
  6. Богачевський П. С. Концепт віртуальності в предметному полі сучасної філософії науки. - C. 19-24.
  7. Порал І. В. Осмислення предметної орієнтації категорії "інформація". - C. 25-36.
  8. Педагогічні науки

  9. Місечко О. Є. Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови. - C. 37-40.
  10. Нагачевська З. І. Материнство й дитинство як педагогічні домінанти творчої спадщини громадських діячів і педагогів Західної України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 41-45.
  11. Пінчук Є. А. Методологічні основи дослідження правової культури студентів вузу за спеціальністю "Туризм". - C. 46-52.
  12. Сейко Н. А. Доброчинність як провідник соціалізації дітей шкільного віку в Україні (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 53-57.
  13. Алексєєнко-Лемовська Л. В. Збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності: педагогічні умови. - C. 58-64.
  14. Гончарук О. В. Аспекти формування професійно-педагогічної готовності студентів до роботи з батьками молодших школярів. - C. 65-67.
  15. Горбатюк О. В. Організація самостійної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 68-71.
  16. Зіноватна О. М. Освіта магістерського рівня: європейські стандарти та українські реалії. - C. 72-75.
  17. Кірдан О. Л. Наукова діяльність українських університетів в управлінському дискурсі (1802-1917 рр.). - C. 76-80.
  18. Кузнєцова І. В., Кузнєцова Г. В., Кухарьонок С. С. Нові стратегії навчання студентів іноземним мовам в аспекті новітніх освітніх тенденцій. - C. 81-84.
  19. Ситняківська С. М. До питання формування оптимальної системи білінгвального навчання у вищому навчальному закладі. - C. 85-88.
  20. Шліхта Г. О. Необхідність та особливості управління якістю професійної підготовки вчителів інформатики. - C. 89-92.
  21. Бойченко К. В. Модернізація управлінських функцій директорів шкіл у Нідерландах. - C. 93-97.
  22. Возна З. О. Формування готовності студентів – майбутніх учителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. - C. 98-102.
  23. Гапченко О. В. Українська інтелігенція як суб'єкт творення європейського культурно-освітнього простору: з історії української педагогіки XVI-XVII ст.. - C. 103-107.
  24. Голуб Т. П. Науково-дослідницька робота студентів як засіб подолання кризи та реалізації інтеграційних тенденцій у вищій технічній освіті. - C. 108-111.
  25. Коллегаєв М. Ю. Діагностичний інструментарій оцінювання готовності до професійної діяльності в індустрії активного відпочинку. - C. 112-114.
  26. Свиридюк В. В. Iнноваційні освітні технології формування комунікативної компетентності магістрів медсестринства. - C. 115-122.
  27. Бобраков С. В. Становлення та розвиток системи професійної підготовки вчителів у Німеччині. - C. 123-126.
  28. Горбуліч І. О. Формування здатності маркетологів до вирішення конфліктних ситуацій. - C. 127-130.
  29. Заболотна М. І. Принципи відбору публіцистичних текстів для формування аудитивних умінь старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 131-135.
  30. Комарницька В. А. Психологічні компоненти готовності старшокласників до вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 136-140.
  31. Ліпінська І. О. Вивчення другої іноземної мови як спеціальності у вищих педагогічних навчальних закладах України. - C. 141-144.
  32. Супрун М. В. Вимоги до професіоналізму сучасного викладача вищої школи. - C. 145-149.
  33. Терехова В. І. Результати формувального етапу експериментальної роботи щодо досліджування рівнів сформованості готовності майбутніх перекладачів до міжкультурного спілкування. - C. 150-155.
  34. Тимчук К. М. Ретроспектива поглядів на структуру та підходи до побудови підручників з іноземних мов другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 156-161.
  35. Ситникова Ю. В. Впровадження дискусії в педагогічному експерименті з майбутніми менеджерами у процесі формування їх професійної культури. - C. 162-165.
  36. Філологічні науки

  37. Котнюк Л. Г. Паратекстуальне мікропіле п'єси Б. Шоу "Пігмаліон". - C. 166-169.
  38. Маліновський Е. Ф. Особливості функціонування простого контактного повтору у різних типах дискурсу. - C. 170-173.
  39. Мосейчук О. М. Публіцистичний дискурс як контекст реалізації комунікативного впливу на масового адресата. - C. 174-177.
  40. Полховська М. В. Структурні особливості ранньоновоанглійського екзистенційного речення з повнозначним дієсловом to be. - C. 178-181.
  41. Потреба Н. А. Фразеологічні одиниці з компонентом кольору у французькій мові. - C. 182-184.
  42. Юрчук О. О. Українські стратегії жіночої ідентичності в колоніальних та постколоніальних умовах. - C. 185-187.
  43. Барнич І. І. Когнітивний підхід до трактування терміна (на матеріалі фінансово-економічної сфери в німецькій та українській мовах). - C. 188-191.
  44. Кравченко А. С. Метод "фальшивих документів" в наративі романа Е. Л. Доктороу "Марш". - C. 192-195.
  45. Кротенко Л. Б. Текст крізь призму категорії зв'язності у Постмодернізмі на матеріалі реалізації лінгвістико-філософського компоненту СЛІД у дискурсі через анафоричний вид зв’язку. - C. 196-199.
  46. Куліш В. С. Невербальні маркери поетичного мовчання (на матеріалі поетичного дискурсу корелюючих мов). - C. 200-203.
  47. Сардак О. В. Аналіз концепції "мовних ігор" Л. Вітгенштейна. - C. 204-206.
  48. Смирнова Л. Д. Дискурсивні аспекти промови новообраного президента Німеччини Йоахіма Ґаука. - C. 207-209.
  49. Соболь Л. І. Літери як наслідок взаємодії лінгвокультур різних народів: узагальнення діахронічного аналізу. - C. 210-212.
  50. Фідик В. І. Наративні стратегії постмодерністського текстотворення. - C. 213-216.
  51. Щербина С. М. Роль гендерного аспекту у сприйнятті концептів success<>failure. - C. 217-219.
  52. Бабчук Ю. Й. Дослідження тембральних характеристик вигуків за допомогою сучасних комп’ютерних програм Speech Analyzer та PRAAT. - C. 220-224.
  53. Велішаєва С. Е. Особливості просодичної реалізації радості в англійській сценічній мові (на матеріалі п’єси Лінн Хоуєс "Stage Fright"). - C. 225-228.
  54. Давидюк Ю. Б. Універсальні категорії художнього тексту. - C. 229-232.
  55. Кірячок М. В. Візії апокаліпсису в романі О. Ульяненка "Сталінка". - C. 233-237.
2012
65
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського