Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2014/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Августюк М. М. Метакогнітивний моніторинг як складова метапізнання. - C. 3-7.
  4. Балашов Е. М. Особливості соціально-психологічних настанов студентів у мотиваційно-потребовій сфері. - C. 8-11.
  5. Бандура Ю. Б. Значення самоосвіти та саморозвитку для розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов у ВНЗ. - C. 12-15.
  6. Белявська О. О. Психологічні чинники успішної організації альтернативного навчання іноземної мови студентів у вищих навчальних закладах. - C. 16-20.
  7. Бояківська І. О. Особливості самоставлення обдарованих підлітків залежно від типу відносин у їх сім’ях. - C. 21-27.
  8. Бужинська С. М. Аналіз впливу модально-специфічної пам’яті на успішність засвоєння навчальних програм молодшими школярами. - C. 28-34.
  9. Гаврилюк Н. М. З досвіду застосування принципу активності у викладанні іноземних мов. - C. 35-38.
  10. Гандзілевська Г. Б. Проблема збереження національної ідентичності українців у творчій спадщині Уласа Самчука: мурівський період. - C. 39-42.
  11. Гільман А. Ю. Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента. - C. 43-49.
  12. Гриджук О. Є. Актуальність курсу "Фахова термінологія" у вищій школі нефілологічного профілю. - C. 50-54.
  13. Гуртовенко Н. В. Мотиваційний компонент – головна складова готовності студентів до професійної діяльності. - C. 55-58.
  14. Доцевич Т. І. Особливості педагогічної саморегуляції та метакогнітивної компетентності викладача вишу. - C. 59-63.
  15. Ігумнова О. Б. Напрями психокорекції негативних психічних станів студентів. - C. 64-68.
  16. Ковальчук І. В., Попчук М. А. Метакогнітивний та компетентнісний підходи в процесі засвоєння лексичного матеріалу студентами ВНЗ. - C. 69-71.
  17. Колесник І. О. Постать вчителя в освітньому просторі другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 72-75.
  18. Колесниченко Н. Ю. Сучасний стан підготовки бакалаврів романо-германської філології в університетах Німеччини. - C. 76-80.
  19. Кулеша Н. П. Психологічна адаптація студентів із дистантних сімей до умов навчання у ВНЗ як етап особистісного і професійного розвитку. - C. 81-85.
  20. Лисак О. Б. Основні перешкоди європейської мобільності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 86-89.
  21. Мелих І. І., Романюк В. Л. Особливості функціональної асиметрії мозку та успішності студентів Рівненщини. - C. 90-95.
  22. Мул С. А. Мотивація як передумова психології готовності до професійної діяльності прикордонника. - C. 96-101.
  23. Садова М. А. Наукові підходи до професійної відповідальності у вітчизняній психології. - C. 102-106.
  24. Сімак К. В. Етапи розвитку академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади. - C. 107-111.
  25. Турчак О. М. Інтенсивність проявів тривожності у мовленні студентів залежно від особистісних характеристик. - C. 112-116.
  26. Українець С. О., Романюк В. Л. Особливості адаптаційного потенціалу студентів Рівненщини. - C. 117-122.
  27. Харченко В. Є. Теоретичний аналіз підходів щодо визначення поняття "самореалізація особистості" у психологічній літературі. - C. 123-127.
  28. Швидків М. Л. Вплив традицій Валерія Висоцького на формування вокальних навичок майбутніх вчителів музики на заняттях з постановки голосу. - C. 128-132.
  29. Щербакова О. О. Психологічна адаптація академічно здібних дітей в умовах меритократичної освіти. - C. 133-137.
  30. Яценюк Н. І. Готовність майбутніх учителів іноземної мови до формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетенції засобами підручника. - C. 138-141.
2014
Вип. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського