Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2013/25<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пасічник І. Д. Мислення як предмет психології. - C. 3-9.
  4. Александровська В. М. Імагінальні детермінанти негативної когнітивно-поведінкової сфери важких підлітків. - C. 10-15.
  5. Білюк С. П. Психологічні особливості тенісистів на ранньому етапі підготовки (молодша вікова категорія). - C. 16-18.
  6. Васильєва С. А. Історико-типологічний метод як засіб обґрунтування типологізації дошкільних навчальних закладів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 19-23.
  7. Волошина В. О. Метапам’яттєві судження в структурі метапам’яті особистості: процесуальні особливості метапам’ятєвого моніторингу. - C. 24-27.
  8. Гандзілевська Г. Б. Збереження національної ідентичності творчою діаспорою українців Австралії. - C. 28-32.
  9. Ганжа М. В. Насичення занять естетичним змістом дизайну як реалізація системного підходу до виховання школярів. - C. 33-35.
  10. Гук Л. І. Реформування навчальних програм загальноосвітніх шкіл на території верхньої Канади у 1840-70-х рр.. - C. 36-40.
  11. Дячук Н. В. Емпіричне дослідження творчого потенціалу майбутніх перекладачів художніх текстів. - C. 41-44.
  12. Жигайло Н. І., Карпінська Р. І. Психологічні механізми формування професіоналізму управлінця. - C. 45-49.
  13. Івашкевич Е. З. Проблеми співвідношення соціального інтелекту особистості та мудрості в парадигмі гуманістичної психології. - C. 50-54.
  14. Карчевський І. Р. Кризовоситуаційна компетентність особистості як передумова її по життєвої успішності. - C. 55-58.
  15. Кирийчук А. О. Виховання милосердя засобами предметів духовно-морального спрямування (за матеріалами опитування учнів 5-8 класів ЗОШ України). - C. 59-61.
  16. Клак І. Є. Психолого-педагогічні та лінгвістичні чинники впливу на формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 62-64.
  17. Климчук Ю. П. Гендерні відмінності насильницької поведінки підлітка. - C. 65-69.
  18. Котелянець Ю. С. Формування готовності майбутнього вчителя до виховання толерантності учнів. - C. 70-74.
  19. Кузнєцов М. А., Підбуцька Н. В. Професійне становлення особистості як суб’єкта діяльності: результати теоретичного дослідження. - C. 75-80.
  20. Кулаков Р. С. Психологічні аспекти становлення самооцінки та рівня домагань як основних конструктів самосвідомості в процесі особистісного зростання. - C. 81-85.
  21. Лозинська Т. Л. Психологічні особливості спів залежності у сім’ї із залежними особами та основні підходи до її подолання на засадах християнської психології. - C. 86-91.
  22. Малкович М. М. Гендерна ідентифікація як механізм формування гендерних уявлень у дошкільному віці. - C. 92-95.
  23. Матласевич О. В. Християнські цінності як основа психологічної практики. - C. 96-100.
  24. Невзоров Р. В. Світовий досвід підготовки військових льотчиків до виконання бойових завдань. - C. 101-106.
  25. Пасічник Я. А. Шляхи усунення труднощів, що виникають у процесі вивчення курсу логіки у вищій школі. - C. 107-112.
  26. Плиска Ю. С. Педагогічне спілкування в контексті культури вчителів. - C. 113-117.
  27. Пономаренко Л. І. Розвиток педагогічної компетентності батьків-вихователів дитячого будинку сімейного типу у процесі соціально-психологічного супроводу. - C. 118-121.
  28. Садова М. А. Психологічні детермінанти відповідальної поведінки особистості. - C. 122-125.
  29. Сігінішина А. С. Сучасний стан вивчення мета пізнання та метапам’яті закордоном та на вітчизняному науковому просторі. - C. 126-131.
  30. Тригуб Г. В. Психолінгвістичні особливості мотиваційної детермінації ліворуких дітей до оволодіння іноземної мовою. - C. 132-137.
  31. Трикашна Ю. І. Відбір автентичних художніх фільмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. - C. 138-141.
  32. Чорнописка О. П. Дослідження мотивації дошлюбних сексуальних стосунків. - C. 142-147.
  33. Якушенко С. С. Психологические особенности формирования целеполагания в процессе реабилитации молодежи с аддиктивным поведением на основах христианской психологии. - C. 148-152.
  34. Cywinska M., Pacuska M. Portret dziecka w wybranych utworach Janusza Korczaka. - C. 153-158.
  35. Kozlowski W., Matczak E. Sukcesja i merytokracja: stałosc i zmiennosc kryteriow zyciowego sukcesu. - C. 159-170.
  36. Łaguna-Raszkiewicz K. Wieloetniczne srodowisko szkoł powszechnych w blałymstoku na tle załozen programowych II RP. - C. 173-181.
  37. Raszkiewicz H. A Report on the State of Semiotics From a Psychologist’s Point of View. - C. 182-186.
2013
Вип. 25
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського