Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2013/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д., Пасічник І. Д. До питання методології когнітивної психології. - C. 3-6.
  4. Чепелєва Н. В. Дискурсивні засоби самопроектування особистості. - C. 7-11.
  5. Балашов Е. М. Психологічна структура волонтерської діяльності як засобу самореалізації студентів. - C. 12-16.
  6. Біда С. О. Вступ до теорії мімічних масок: значення афективно-когнітивних взаємозв'язків. - C. 17-21.
  7. Бойко О. В. Использование когнитивного направления при оказании психологической помощи. - C. 22-24.
  8. Василькевич Я. З. Креативність як інтегральна творча здібність: теоретичні основи вивчення . - C. 25-29.
  9. Гандзілевська Г. Б., Ширяєва Т. М. Розвиток концептуальної системи білінгвів засобами психодрами. - C. 30-33.
  10. Волошина В. О., Довгалюк Т. А. Судження про відчуття знання (FOKS): аналітичні та неаналітичні метапам'ятєві судження при тактильному розпізнавання. - C. 34-41.
  11. Заболотна Н. М. Теоретичні та емпіричні проблеми дослідження когнітивних стилів. - C. 42-46.
  12. Іванюк Н. М. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності на основі соціальної категоризації студентів. - C. 47-51.
  13. Костюченко О. М. Невербально-комунікативна компетентність фахівців масових комунікацій. - C. 52-55 .
  14. Коцюк Ю. А. Когнітивний дисонанс як інструмент зниження рівня плагіату. - C. 56-61.
  15. Кочубей О. С. Загальні психологічні засади усної перекладацької діяльності у процесі підготовки студентів-філологів. - C. 62-66.
  16. Малецька Т. В. Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. - C. 67-71.
  17. Матласевич О. В. Дослідження когнітивних процесів у контексті культурно-історичного підходу (на прикладі творчої спадщини К. Саковича). - C. 72-77.
  18. Миронова Т. Ю. Когнітивні засади дослідження комунікативної перспективи англомовних авторських текстів. - C. 78-81.
  19. Мотрук Р. В. Система детермінації професійного самовизначення студентської молоді в контексті її самосприйняття. - C. 82-86.
  20. Никончук Н. О. Як попередити формування негативних особистісних якостей у молодшому шкільному віці. - C. 87-94.
  21. Паненкова Ю. В. Закономірності адаптації обдарованих дітей в освітньому середовищі. - C. 95-99.
  22. Плиска Ю. С. Диференціація когнітивної сфери в культурній парадиглі вчителя. - C. 100-103.
  23. Рикун А. А. Індивідуальний стиль спілкування як основа фахового становлення майбутнього психолога. - C. 104-108.
  24. Романюк В. Л., Луцик В. В., Горбачевська Т. О. Біохімічні складові когнітивної діяльності особистості студента. - C. 109-113.
  25. Сікора Л. С., Ткачук Р. Л., Ткачук Г. В. Когнітивні компоненти прийняття рішень інтелектуальним агентом в умовах пов'язаних з ризиком. - C. 114-117.
  26. Тюска В. Б. Технологія організації клубної діяльності як важливої складової професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 118-126.
  27. Цип'ящук М. Б. До питання психологічного змісту та структури професійного досвіду юриста. - C. 127-133.
  28. Cywinska M. Literacki portret nauczyciela w prozie polskiej 1918-1989 inpiracja dla wspolczesnych nauczycieli. - C. 134-139.
  29. Dzikomska A. Nowatorska forma diagnozy pedagogicznej dla potrzeb nauczania domowego z wykorzystaniem technologii informatycznej - studium przypadku. - C. 140-148.
  30. Jurewicz M. Implementacja psychologii kognitywistycznej w edukacji malego dziecka. - C. 149-153.
  31. Pawluk-Skrypek A. Elementy psychlogii poznawczej w terapii pedagogicznej. - C. 154-158.
  32. Zawojska T. Wojciech dzieduszycki - Lviv pioneer of contemporary research on cognition. - C. 159-163.
  33. Zmudzka-Brodnicka M. Wojna w Dziennikarskim przekazie sportowym w ujeciu kognitywnej teorii metafory. - C. 164-167.
2013
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського