Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2012/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д., Пасічник І. Д. Когнітивна психологія в контексті дослідження пам’яті людини. - C. 3-16.
  4. Чепелєва Н. В. Самопроектування особистості в контексті постнекласичної психології. - C. 17-25.
  5. Смульсон М. Л. Інтелектуальний розвиток у дистанційних навчальних середовищах. - C. 26-31.
  6. Каламаж Р. В. Когнітивно-стильовий вимір у психологічних дослідженнях. - C. 32-40.
  7. Александровська В. М. Психологія молитви: когнітивний аналіз феномена. - C. 41-50.
  8. Власюк Д. П. Мимовільне запам’ятовування в процесі формування когнітивно-репрезентативних структур. - C. 51-57.
  9. Волошина В. О., Джонсон Ф. У., Каламаж Р. В. Метапам’яттєві судження та когнітивні процеси, що лежить в їх основі. - C. 58-77.
  10. Волошинська Л. В. Теоретичні підходи до визначення понять ставлення до здоров’я та валеонастановлення особистості. - C. 78-84.
  11. Глухова О. Г. Ідеальне як соціокультурна модель свідомості. - C. 85-93.
  12. Давидов П. Г. Трансформації в сучасній європейській освіті: гносеологічний аналіз та психологічна рефлексія. - C. 94-102.
  13. Захаренко Л. М. Особливості цільового планування життєвих перспектив курсантами з різними профілями часової орієнтації. - C. 103-109.
  14. Зеленська В. Ю. Проблема психологічного захисту та адаптації особистості в сучасній психології. - C. 110-117.
  15. Клевець Л. М. Психологічні чинники в ґенезі психосоматичних розладів. - C. 118-127.
  16. Коцюк Ю. А. Роль людського чинника у питаннях захисту інформаційних систем. - C. 128-138.
  17. Кравчина Т. В. Природа творчості та психологічні аспекти творчої особистості. - C. 139-145.
  18. Кузнєцова І. В. Системний підхід у психологічному аналізі Інтернет-реальності. - C. 146-155.
  19. Крижановська З. Ю. Творча спрямованість особистості в процесі проектування її самореалізації. - C. 156-165.
  20. Лисиця А. В. Генетичне підґрунтя когнітивних процесів. - C. 166-173.
  21. Матласевич О. В. Історико-психологічна реконструкція ментальної моделі світу в богословській спадщині Василя Суразького. - C. 174-191.
  22. Огородник І. С. Концепція співвідношення психології і релігії у психоаналізі К. Юнга. - C. 192-203.
  23. Осичка О. В. Підходи до розробки концепції особистості керівника. - C. 204-210.
  24. Плиска Ю. С. Культура вчителя в парадигмі когнітивної психології. - C. 211-218.
  25. Попова М. І. Особливості когнітивних стилів у структурі операціональних здібностей висококомпетентних телефонних консультантів. - C. 219-227.
  26. Попчук М. А. Теоретичні аспекти дослідження метапам’яті в контексті метапізнання особистості. - C. 228-233.
  27. Савелюк Н. М. Соціальний світ і постать "Бога" крізь призму категоризації студентською молоддю. - C. 234-243.
  28. Савченко О. В. Аналіз когнітивних структур, що обумовлюють сприйняття та оцінку різних ситуацій. - C. 244-253.
  29. Сігінішина А. С. Метакогнітивні судження як засіб моніторингу пам’яті. - C. 254-263.
  30. Смерічевський Е. Ф. Культура в сучасній психології: соціальні детермінанти і функції. - C. 264-273.
  31. Твердоступ-Бельчікова О. В. Проблема становлення професійної самосвідомості в студентів у сучасній психології. - C. 274-282.
  32. Федоренко С. В. Чинники виникнення Інтернет-залежної поведінки у студентської молоді. - C. 283-296.
  33. Фофанова Л. В. Освітні парадигми ХХІ століття і соціально-психологічні наслідки. - C. 297-305.
  34. Raszkiewic H. Psychological imagination processes in art. - C. 306-328.
2012
Вип. 20
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського