Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2011/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пасічник І. Д. Психологічні особливості сприйняття імпліцитної поведінки комунікатора. - C. 3-8.
  4. Безкоровайна О. В. Роль особистісної зрілості та самоствердження в ранньому юнацькому віці: психолого-педагогічний аспект. - C. 9-20.
  5. Бояківська І. О. Особливості цілепокладання обдарованих дітей підліткового віку. - C. 21-31.
  6. Вербець В. В. Соціально-психологічні проблеми навчально-виховного процесу. - C. 32-40.
  7. Волобуєва О. Ф., Голярдик Н. А. Емпіричне вивчення психологічних детермінант виникнення конкурентної поведінки у студентському середовищі вищого навчального закладу. - C. 41-48.
  8. Гандзілевська Г. Б. Соціалізація обдарованих молодших школярів через самореалізацію в учнівському колективі. - C. 49-56.
  9. Гаркавенко Н. В. Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків. - C. 57-65.
  10. Грищук М. М. Особливості становлення психолого-психотерапевтичної допомоги невротизованим дітям у контексті їхніх сімейних взаємин. - C. 66-71.
  11. Гуменюк У. І. Концептуальні основи вивчення акмеперіоду людини. - C. 72-82.
  12. Джеджера К. В. Особливості використання засобів комунікації студентами вищих навчальних закладів: проблеми та можливості їх розв'язання. - C. 83-91.
  13. Жуковський В. М. Програми морального виховання в аудиторній роботі американських вищих навчальних закладів. - C. 92-104.
  14. Зарва О. М. Прийом тематичного дослідження моральних дилем у процесі формування морально-ціннісної системи студентів вищих навчальних закладів США. - C. 105-116.
  15. Засєкіна С. А. Релігійна толерантність як складова виховного процесу в Канаді. - C. 117-124.
  16. Зубенко І. Р. Психологічні аспекти поведінки продавця в електронній комерції. - C. 125-131.
  17. Зубенко Т. А. Теоретичні аспекти професійного мислення менеджера. - C. 132-139.
  18. Каламаж Р. В. Правосвідомість у контексті правової культури виборців. - C. 140-146.
  19. Калінчук Ф. М. Психолого-педагогічний підхід до формування тверезого способу життя у майбутніх фахівців. - C. 147-157.
  20. Квашук О. В. Корекція розвитку емоційного інтелекту дітей з особливими потребами за допомогою ліплення з глини. - C. 158-165.
  21. Кобера А. В. Теоретико-методологічні аспекти судово-психологічної експертизи неповнолітніх обвинувачуваних. - C. 166-173.
  22. Ковальчук І. В. Культура як філософська та етнопсихологічна категорія. - C. 174-181.
  23. Костолович М. І. Теоретико-практичний аспект розвитку творчих здібностей підлітків у процесі здійснення краєзнавчої роботи. - C. 182-191.
  24. Костюченко О. М. Взаємозалежність журналістської творчості та процесу формування соціальної перцепції майбутніх фахівців масових комунікацій. - C. 192-200.
  25. Кравець В. А. Теоретичні аспекти адаптації студентів І курсу до навчання у вищих навчальних закладах. - C. 201-207.
  26. Кулаков Р. С. Тренінг професійного самовизначення (на основі формування самооцінки й професійних домагань). - C. 208-217.
  27. Кущик Т. О. Святий Іоан Златоуст як християнський православний педагог. - C. 218-230.
  28. Матласевич О. В. Почуття вини в психологічній та релігійній інтерпретації. - C. 231-241.
  29. Мішак В. М. Світськість і конфесійність у релігійній освіті Австрії. - C. 242-252.
  30. Немеш О. М. Розвиток комунікативної компетенції студентів в умовах комп'ютеризації процесу навчання іноземної мови. - C. 253-262.
  31. Новоселецька С. В., Августюк М. М. Дискурс-аналіз як предмет міждисциплінарних досліджень. - C. 263-276.
  32. Палаженко О. П. Методика формування чистоти інтонації у процесі навчання підлітків гри на духовних інструментах. - C. 277-281.
  33. Пасічник Я. А. Науково-методичні основи вивчення функцій у вищій школі. - C. 282-295.
  34. Плиска Ю. С. Культурологічна спрямованість особистості вчителя. - C. 296-302.
  35. Проскурняк О. П. Психологічна структура феномену "Батьківська любов”. - C. 303-312.
  36. Ревінкель О. О. Дотримання дидактичних принципів навчання як основа здійснення релігійної освіти. - C. 313-323.
  37. Сенчак І. І. Психологічний механізм правової рефлексії. - C. 324-334.
  38. Стихун Н. В. Розвиток професійної майстерності вчителів засобами театрального мистецтва як історико-педагогічна проблема. - C. 335-341.
  39. Тарасюк І. В. Психологічні механізми адаптації особистості. - C. 342-349.
  40. Тимощук О. В. Роль самоствердження в особистісному розвитку дітей-сиріт підліткового віку. - C. 350-358.
  41. Цимбал С. В. Психологічні особливості розвитку емоційної сфери в ІЛПТ. - C. 359-367.
  42. Цюлюпа Н. Л. Проблеми методичної підготовки викладачів мистецьких закладів освіти в галузі інструментального навчання. - C. 368-373.
  43. Чаплак Я. В., Солійчук І. І. Роль критичного мислення у творчих пошуках особистості: Літературний огляд. - C. 374-386.
  44. Чепіль О. Я. Психологічні особливості МДС у навчанні іноземної мови. - C. 387-396.
  45. Чорноус В. П. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 397-405.
  46. Чуйко Г. В. Особливості керівництва дитячим колективом. - C. 406-416.
  47. Чурсін М. М. Глобальні тенденції розвитку інфосфери та їхній вплив проблематику освітньої діяльності. - C. 417-425.
  48. Ширяєва Т. М. Психологічна специфіка оволодіння іноземною мовою в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. - C. 426-434.
  49. Юр'єва О. Ю. Становлення та розвиток феміністської педагогіки у Канаді. - C. 435-442.
  50. Юрченко В. М. Структурні та рівневі уявлення про психіку в контексті історії психології. - C. 443-452.
2011
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського