Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2010/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетенції

  4. Базиляк Н. О. Ретроспективний аналіз розвитку вивчення іноземних мов та мовних практик. - C. 3-6.
  5. Белявська О. О. Використання нейролінгвістичного програмування в навчанні. Ефективна комунікація між викладачем та студентом. - C. 7-13.
  6. Бібік О. М., Бібік Р. К. Використання дидактичного потенціалу комп’ютеризованого навчання у формуванні комплексу пізнавальних умінь студентів на якісно новому рівні. - C. 14-19.
  7. Богданович Т. Г. Принцип міжпредметних зв’язків при викладанні іноземної мови у ВНЗі. - C. 20-24.
  8. Бондар Є. Б. Використання мультимедійних засобів у методиці викладання англійської мови. - C. 25-27.
  9. Бондаренко Н. Б. Ситуація успіху як педагогічна умова формування мотивів опанування учнями іноземної мови. - C. 28-31.
  10. Bochan P. Web editing for education. - C. 32-35.
  11. Галушка Г. М. Система вправ для формування соціокультурної компетенції в учнів початкової школи. - C. 36-39.
  12. Гнаткевич Л. О. Використання інформаційних технологій у навчанні англійської мови. - C. 40-44.
  13. Гребінник Л. В. Технології навчання аудіюванню студентів вищих навчальних закладів у практичному курсі німецької мови з застосуванням бланкових методик. - C. 45-52.
  14. Жуковський В. М., Артерчук Т. О. Етапи релігійного виховання школярів у ФРН у 1945-2010 рр. . - C. 53-62.
  15. Засєкіна С. А. Релігійна толерантність як чинник демократизації українського суспільства. - C. 63-68.
  16. Іванчук Г. П. Можливості використання моделі "філософія для дітей" у мовній освіті. - C. 69-73.
  17. Калінчук Ф. М. Жити тверезо – не святість, а норма. - C. 74-80.
  18. Каніболоцька О. А. Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей у рамках проектної методики навчання. - C. 81-85.
  19. Карпенко І. М., Нєженцева А. Є. Болонський процес в Європі: 10 років існування. - C. 86-92.
  20. Коваленко В. П., Коротяєва І. Б. Motivating factors of foreign language teaching. - C. 93-96.
  21. Коваленко М. М. Особливості методики навчання іноземної мови людей з вадами фізичного розвитку. - C. 97-102.
  22. Ковальчук І. В. Комунікативна компетентність як соціально-психологічна характеристика особистості. - C. 103-110.
  23. Колодько Т. М. Innovative methodologies and techniques in teaching English at night school. - C. 111-116.
  24. Коноваленко Т. В. Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови. - C. 117-122.
  25. Коноваленко Т. В. Теоретико-практичний аспект підготовки майбутнього вчителя англійської мови. - C. 123-128.
  26. Коробова Ю. В. Рівні модифікації мовлення вчителя іноземної мови і забезпечення доступності навчальної інформації. - C. 129-137.
  27. Костюк О. Ю. Навчально-виховний процес у початкових православних навчальних закладах Волині у ХІХ ст. . - C. 138-145.
  28. Kotlyarova G. S. Teaching writing descriptions as constituents of sociocultural comments. - C. 146-149.
  29. Кукса Б. В. Дидактичні принципи взаємопов’язаного навчання монологічного мовлення і письма з використанням мультимедійних засобів майбутніх учителів англійської мови. - C. 150-153.
  30. Ливинец М. Д. Особенности работы с художественными текстами на занятиях по домашнему чтению на первом курсе ВУЗа. - C. 154-159.
  31. Минка В. В. Джерела формування соціокультурної компетенції на заняттях з практики англійської мови. - C. 160-164.
  32. Мірошник І. В. Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. - C. 165-173.
  33. Мокра О. М., Рахубовська К. В., Білецька С. М. Apprendre a rediger une synthese de textes. - C. 174-177.
  34. Мороз Л., Метка І. Новітні технології вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 178-183.
  35. Мрачковська М. М. Міжкультурний компонент при навчанні іншомовного спілкування. - C. 184-190.
  36. Назаренко І. М. Сучасні тенденції розвитку методів викладання іноземної мови у вищій школі. - C. 191-196.
  37. Проценко Н. В. Тестовий контроль та формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 197-201.
  38. П’янковська І. В. "Компетенція" та "компетентність" як провідні поняття компетентнісного підходу. - C. 202-211.
  39. Рибінська Ю. А. Особливості формування інтелектуальної активності студентів факультету іноземних мов на засадах творчості. - C. 212-218.
  40. Серняк О. М. Впровадження технологій колективного навчання як засіб формування іншомовної компетенції у навчанні іноземної мови. - C. 219-223.
  41. Солодка А. К. Кроскультурний аналіз як теоретико-методологічна основа крос культурної складової вищої освіти. - C. 224-229.
  42. Тезікова С. В. Напрями реформування іншомовної освіти. - C. 230-234.
  43. Ткачук А. В. Яків Гурський – відомий український славіст. - C. 235-241.
  44. Чайковська І. Ю. Przemoc i agresja jako plaga XXI wieku. - C. 242-248.
  45. Ширяєва Т. М. Комплексний психолінгвістичний тренінг як засіб формування продуктивного білінгвізму. - C. 249-254.
  46. Шовковий В. М. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентва філологів. - C. 255-263.
  47. Юр’єва О. Ю. Гендерний підхід в освіті: історія та сучасність. - C. 264-272.
  48. Професійна іншомовна підготовка

  49. Берестецька Н. В. Особливості навчання реферуванню майбутніх офіцерів-прикордонників (на матеріалі англійської мови). - C. 273-278.
  50. Бецько О. С. Ефективність застосування презентацій Power Point та їх вплив на формування комунікативної компетенції в навчанні іноземної мови професійного призначення. - C. 279-285.
  51. Голуб І. І. Критерії відбору навчального матеріалу в професійно орієнтованому навчанні англійської мови. - C. 286-295.
  52. Голуб Т. В. Професійна іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя французької мови у контексті міжкультурної інтеграції. - C. 296-300.
  53. Івасів Н. С. Застосування екскурсійних проектів у вивченні іноземної мови професійного спрямування студентами спеціальності "туризм". - C. 301-305.
  54. Кирикилиця В. В. Розвиток комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками. - C. 306-311.
  55. Колісник В. Ю. Науково-педагогічні основи готовності студентів природничо-технічних напрямів до використання знань з іноземної мови у професійній діяльності. - C. 312-315.
  56. Микитенко Н. О. Особливості формування іншомовної професійної компетентності науковців-мігрантів у США, Канаді та Великобританії. - C. 316-326.
  57. Мороз Л., Троцюк В. Різновиди мовної компетенції як стратегічний напрям входження сучасного фахівця у світовий інформаційних простір. - C. 327-333.
  58. Морська Л. І. Модель професійної підготовки майбутнього викладача іноземних мов вищого навчального закладу економічного профілю. - C. 334-339.
  59. Олексійчук З. В. Мовно-комунікативна компетенція студентів філологічних факультетів як основа професійної підготовки. - C. 340-344.
  60. Романюк Ю. В. Критерії визначення типології вправ для формування у майбутніх інженерів читацької англомовної компетенції в процесі використання навчального веб-сайту. - C. 345-349.
  61. Рубель Н. В. Підготовка майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі як педагогічна проблема. - C. 350-354.
  62. Спіжова А. В. Формування полікультурної компетентності як ядра професійної компетентності фахівців легкої промисловості. - C. 355-359.
  63. Черниш В. В. Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння. - C. 360-366.
  64. Черняхович О. С. Особливості іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції іт-фахівців. - C. 367-374.
  65. Шилінська І. Ф. Проблема сучасного навчально-методичного забезпечення професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю: з досвіду підручникотворення. - C. 375-381.
2010
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського