Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2010/15<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Психологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ- Титул.
- Зміст.
Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетенції
- Базиляк Н. О. Ретроспективний аналіз розвитку вивчення іноземних мов та мовних практик. - C. 3-6.
- Белявська О. О. Використання нейролінгвістичного програмування в навчанні. Ефективна комунікація між викладачем та студентом. - C. 7-13.
- Бібік О. М., Бібік Р. К. Використання дидактичного потенціалу комп’ютеризованого навчання у формуванні комплексу пізнавальних умінь студентів на якісно новому рівні. - C. 14-19.
- Богданович Т. Г. Принцип міжпредметних зв’язків при викладанні іноземної мови у ВНЗі. - C. 20-24.
- Бондар Є. Б. Використання мультимедійних засобів у методиці викладання англійської мови. - C. 25-27.
- Бондаренко Н. Б. Ситуація успіху як педагогічна умова формування мотивів опанування учнями іноземної мови. - C. 28-31.
- Bochan P. Web editing for education. - C. 32-35.
- Галушка Г. М. Система вправ для формування соціокультурної компетенції в учнів початкової школи. - C. 36-39.
- Гнаткевич Л. О. Використання інформаційних технологій у навчанні англійської мови. - C. 40-44.
- Гребінник Л. В. Технології навчання аудіюванню студентів вищих навчальних закладів у практичному курсі німецької мови з застосуванням бланкових методик. - C. 45-52.
- Жуковський В. М., Артерчук Т. О. Етапи релігійного виховання школярів у ФРН у 1945-2010 рр. . - C. 53-62.
- Засєкіна С. А. Релігійна толерантність як чинник демократизації українського суспільства. - C. 63-68.
- Іванчук Г. П. Можливості використання моделі "філософія для дітей" у мовній освіті. - C. 69-73.
- Калінчук Ф. М. Жити тверезо – не святість, а норма. - C. 74-80.
- Каніболоцька О. А. Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей у рамках проектної методики навчання. - C. 81-85.
- Карпенко І. М., Нєженцева А. Є. Болонський процес в Європі: 10 років існування. - C. 86-92.
- Коваленко В. П., Коротяєва І. Б. Motivating factors of foreign language teaching. - C. 93-96.
- Коваленко М. М. Особливості методики навчання іноземної мови людей з вадами фізичного розвитку. - C. 97-102.
- Ковальчук І. В. Комунікативна компетентність як соціально-психологічна характеристика особистості. - C. 103-110.
- Колодько Т. М. Innovative methodologies and techniques in teaching English at night school. - C. 111-116.
- Коноваленко Т. В. Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови. - C. 117-122.
- Коноваленко Т. В. Теоретико-практичний аспект підготовки майбутнього вчителя англійської мови. - C. 123-128.
- Коробова Ю. В. Рівні модифікації мовлення вчителя іноземної мови і забезпечення доступності навчальної інформації. - C. 129-137.
- Костюк О. Ю. Навчально-виховний процес у початкових православних навчальних закладах Волині у ХІХ ст. . - C. 138-145.
- Kotlyarova G. S. Teaching writing descriptions as constituents of sociocultural comments. - C. 146-149.
- Кукса Б. В. Дидактичні принципи взаємопов’язаного навчання монологічного мовлення і письма з використанням мультимедійних засобів майбутніх учителів англійської мови. - C. 150-153.
- Ливинец М. Д. Особенности работы с художественными текстами на занятиях по домашнему чтению на первом курсе ВУЗа. - C. 154-159.
- Минка В. В. Джерела формування соціокультурної компетенції на заняттях з практики англійської мови. - C. 160-164.
- Мірошник І. В. Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. - C. 165-173.
- Мокра О. М., Рахубовська К. В., Білецька С. М. Apprendre a rediger une synthese de textes. - C. 174-177.
- Мороз Л., Метка І. Новітні технології вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 178-183.
- Мрачковська М. М. Міжкультурний компонент при навчанні іншомовного спілкування. - C. 184-190.
- Назаренко І. М. Сучасні тенденції розвитку методів викладання іноземної мови у вищій школі. - C. 191-196.
- Проценко Н. В. Тестовий контроль та формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 197-201.
- П’янковська І. В. "Компетенція" та "компетентність" як провідні поняття компетентнісного підходу. - C. 202-211.
- Рибінська Ю. А. Особливості формування інтелектуальної активності студентів факультету іноземних мов на засадах творчості. - C. 212-218.
- Серняк О. М. Впровадження технологій колективного навчання як засіб формування іншомовної компетенції у навчанні іноземної мови. - C. 219-223.
- Солодка А. К. Кроскультурний аналіз як теоретико-методологічна основа крос культурної складової вищої освіти. - C. 224-229.
- Тезікова С. В. Напрями реформування іншомовної освіти. - C. 230-234.
- Ткачук А. В. Яків Гурський – відомий український славіст. - C. 235-241.
- Чайковська І. Ю. Przemoc i agresja jako plaga XXI wieku. - C. 242-248.
- Ширяєва Т. М. Комплексний психолінгвістичний тренінг як засіб формування продуктивного білінгвізму. - C. 249-254.
- Шовковий В. М. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентва філологів. - C. 255-263.
- Юр’єва О. Ю. Гендерний підхід в освіті: історія та сучасність. - C. 264-272.
Професійна іншомовна підготовка
- Берестецька Н. В. Особливості навчання реферуванню майбутніх офіцерів-прикордонників (на матеріалі англійської мови). - C. 273-278.
- Бецько О. С. Ефективність застосування презентацій Power Point та їх вплив на формування комунікативної компетенції в навчанні іноземної мови професійного призначення. - C. 279-285.
- Голуб І. І. Критерії відбору навчального матеріалу в професійно орієнтованому навчанні англійської мови. - C. 286-295.
- Голуб Т. В. Професійна іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя французької мови у контексті міжкультурної інтеграції. - C. 296-300.
- Івасів Н. С. Застосування екскурсійних проектів у вивченні іноземної мови професійного спрямування студентами спеціальності "туризм". - C. 301-305.
- Кирикилиця В. В. Розвиток комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками. - C. 306-311.
- Колісник В. Ю. Науково-педагогічні основи готовності студентів природничо-технічних напрямів до використання знань з іноземної мови у професійній діяльності. - C. 312-315.
- Микитенко Н. О. Особливості формування іншомовної професійної компетентності науковців-мігрантів у США, Канаді та Великобританії. - C. 316-326.
- Мороз Л., Троцюк В. Різновиди мовної компетенції як стратегічний напрям входження сучасного фахівця у світовий інформаційних простір. - C. 327-333.
- Морська Л. І. Модель професійної підготовки майбутнього викладача іноземних мов вищого навчального закладу економічного профілю. - C. 334-339.
- Олексійчук З. В. Мовно-комунікативна компетенція студентів філологічних факультетів як основа професійної підготовки. - C. 340-344.
- Романюк Ю. В. Критерії визначення типології вправ для формування у майбутніх інженерів читацької англомовної компетенції в процесі використання навчального веб-сайту. - C. 345-349.
- Рубель Н. В. Підготовка майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі як педагогічна проблема. - C. 350-354.
- Спіжова А. В. Формування полікультурної компетентності як ядра професійної компетентності фахівців легкої промисловості. - C. 355-359.
- Черниш В. В. Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння. - C. 360-366.
- Черняхович О. С. Особливості іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції іт-фахівців. - C. 367-374.
- Шилінська І. Ф. Проблема сучасного навчально-методичного забезпечення професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю: з досвіду підручникотворення. - C. 375-381.
| 2010 | | Вип. 15
|
|
|
|