Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2012/43(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімов C. К. Зв'язок властивостей темпераменту та інтернет-адиктивної поведінки студентів. - C. 5-13.
  4. Асланян Т. С., Рижакова О. С. Особливості розуміння феномену свободи релігійно-орієнтованими підлітками. - C. 14-23.
  5. Бабатіна С. І. Структура взаємозв’язків особистісно-регуляторних та темпоральних характеристик особистості студента. - C. 23-32.
  6. Балушок М. В. Особливості внутрішньоособистісних конфліктів у студентів з різним рівнем життєстійкості. - C. 32-38.
  7. Бік К. В. Поняття спрямованості особистості; чинники і передумови і її формування в процесі онтогенезу. - C. 38-46.
  8. Волошина К. В., Калайтан Н. Л. Педагогічна фасілітація як головний чинник психолого- педагогічного забезпечення розвитку особистості. - C. 47-54.
  9. Греса Н. В. Особливості взаємозв’язку мотиваційної сфери та соціально-психологічної адаптації засуджених в колоніях-поселеннях. - C. 54-62.
  10. Досужа Т. О., Пивень М. А. Особливості самоактуалізації та сенсожиттєвих орієнтацій як показник особистісної зрілості в період ранньої дорослості. - C. 62-70.
  11. Доцевич Т. І. Феноменологія становлення метакогнітивної компетентності суб’єкта педагогічної діяльності у вищій школі. - C. 70-80.
  12. Євдокімова О. О. Алгоритм та технології реалізації програми психологічного супроводу викладачів вищих технічних навчальних закладів. - C. 81-90.
  13. Єльчанінова Т. М. Психологічний супровід розвитку уваги першокласників: основні положення впровадження корекційно-розвивальної програми у навчальний процес. - C. 90-100.
  14. Жданова І. В. Проблема саморегуляції в контексті девіантної поведінки особистості: психологічні аспекти. - C. 101-106.
  15. Заїка Є. В. Вікові особливості моторної короткочасної пам’яті. - C. 106-114.
  16. Зотова Л. М. Особливості психічного здоров'я студентів в зв'язку з вираженими в різній мірі невротичними схильностями. - C. 115-129.
  17. Іванченко А. О. Психолого-філософський зміст категорії "любов” і її роль у розвитку креативності. - C. 129-140.
  18. Ковтун Р. А. Програма сімейно-центрированої допомоги дітям із синдромом дауна з розвитку в них проявів комунікативних здібностей. - C. 140-148.
  19. Колчигіна А. В. Теоретичний аналіз досвіду наукового осмислення природи копінг-поведінки. - C. 148-155.
  20. Кочарян О. С., Фролова Є. В., Бару І. О. Оцінка психодіагностичних можливостей методик діагностики міжособової залежності. - C. 155-165.
  21. Кузнєцов М. А., Макаренко П. В. Уява та форми її прояву. - C. 165-179.
  22. Меднікова Г. І. Особистісна зрілість: сутність та критерії. - C. 179-186.
  23. Мірошник З. М. Рефлексивність особистості майбутнього вчителя початкових класів. - C. 186-192.
  24. Параскевова К. Г. Емоційний інтелект в структурі професійно важливих якостей представників допомагаючих професій. - C. 192-200.
  25. Сапєльнікова Т. С., Іванченко О. С., Кушнерьов В. В. Особливості формування професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів. - C. 201-205.
  26. Солодухова О. Г. Теоретико-методологічні аспекти психології творчості. - C. 206-215.
  27. Філенко І. О. Феномен брехні у світлі ціннісних вимірів особистості та соціально-психологічна адаптація. - C. 215-229.
  28. Хомуленко Б. В. Концепти реальності. вплив фільтрів сприйняття на верифікацію брехні. - C. 229-235.
  29. Царькова О. В. Ресоціалізація засуджених як один з важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності. - C. 235-242.
  30. Шиліна А. А. Особливості та взаємозв'язок копінг-стратегій студентів з різним рівнем прокрастинації. - C. 243-249.
  31. Вихідні дані.
2012
Вип. 43(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського